Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Ååå, flink jente! Så flink jente!

... det ble med den ene gangen, kan du si!

Følte meg dum typen min sier av og til dette...

Men så leste jeg denne:

"bare slappa du nå og la'n far ta seg av deg"

:sprettoy:

:overrasket::spy:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller ex min som klarte å si første gangen vi hadde sex, rett før det gikk for han: Kom til pappa og få karamell, vil du ha karamell... skal gi deg karamell jeg....

Wæææ :haar:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var mer en uforglemmelig situasjon.. hadde datet en fyr noen ganger, og han var den perfekte, mest romantiske, ømme gentelman. Helt til kvelden kom da vi skulle ha sex. Begynte ganske fint og greit, vi klinte og koste og kledde av oss etterhvert, han var så romantisk, øm og forsiktig. Til slutt var vi nakne, og plutselig slår fyren totalt om. "Du er ikke jomfru du, din hore, nå skal du få pikk som aldri før." Og fyren kjørte på som en kanin. Nå skal det også sies at han ikke var særlig utstyrt, så det gjorde ikke sitasjonen bedre at han lå og skreik "pikken min er for stor for en hore." :filer: vel, ble ikke flere dater for å si det sånn.

:skratte::skratte: Ler emg i hjeeel.

Husker en fyr jeg hadde ons med. Etter vi hadde gjort oss ferdig med oralsexen sier han "Er tissen din klar for min tiss? Vil du ha den store deilige tissen min inni din tiss?"

Nå hadde ikke han så veldig stor tiss at det gjorde noe. :filer: Den var faktisk ganske liten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en jeg datet en stund og det var ikke det at han kom med så mye kommentarer, men på hvert støt ( og da mener jeg hvert ENESTE) under akten stønnet han , åh fuck, åh fuck, åh fuck. Needles to say at det var en smule distraherende? Og, ja, han var norsk, så jeg så ingen grunn til å holde på på engelsk heller.. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og pulekompisen min har et lite rollespill gående med far-datter.

En gang mens jeg sugde han så sa han noe sånt som

"åhh, jenta mi er så flink til å suge, pappa elsker jenta si"

Da måtte jeg avbryte det jeg holdt på med og le litt :ler:

:hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre gangen jeg hadde sex med en fyr kom (ironisk nok) Britney Spears med "Hit me baby one more time" på radioen. Etterfulgt av nøttelisten-sangen i griseversjon. Da var det èn stk. mann som heiv seg over off-knappen.

En fyr ropte under HELE akten: "Ta her kainn du! Ta her lika du! Du lika ta!" i skikkelig bred nordlandsdialekt. Han ga seg aldri, og jeg kasta han på dør temmelig fort etterpå.

En annen sa forbauset flere ganger underveis mens han peisa på: "Du er deilig trang! Er du sikker på at du ikke er 16 år?" På den tiden var jeg 26 og han var ikke spesielt velutstyrt heller.

Selv har jeg mange ganger hylt høyt når jeg har fått leggkrampe under akten. De jeg da bodde sammen med trodde at jeg hadde en form for syk sex.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å legge til over her at jeg og en pulekompis har tidenes rareste vorspiel. Vi ligger i senga og diskuterer husvask-støvtørking-midd i senga for så å skikkelig pusekose tett inntil hverandre.

En annen gang gikk vorspielet ut på å diskutere kontaktlinsemerker som vi hadde prøvd ut og kontaktlinser kontra brillebruk. Så var det pusekosing og full peising.

Nei, jeg tenner ikke på midd og kontaktlinser :P

Trenger jeg å si at samtalene fortsatte etter 45 min min med sex ^^

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg har skrevet et innlegg i denne tråden før, om en ganske håpløs ons hvor han snakket i tredjeperson, blant annet. I det hele tatt en merkelig natt hvor jeg lo mye, var frekk og hadde veldig langt fra minneverdig sex. Vel, nylig møtte jeg ham igjen, det er ca 8 år siden denne episoden (jeg kjenner ham fra andre sammenhenger og vi omgåes derfor av og til), og han fortalte meg at jeg var øverst (?) på klinelista hans... stakkars fyr, tenkte jeg da :fnise: Men tror det hadde mer med væremåten min ovenfor ham enn selve akten å gjøre.

Har i hvert fall aldri fått høre tilsvarende av andre, selv om jeg tror kjæresten gjennom 7 år er fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er kanskje ikke en komentar, men litt artig likevel. Mannen min hadde kjøpt en sånn latex kjole til meg, emn ikke helt fulgt med hva som trengtes av tiilbehør, nemlig talkum. så jeg satte meg fast, med armene over hodet låst inne i kjolen, og hodet inne. Han prøvde å hjelpe meg ut av kjolen, men endte med å måtte hente saks for å klippe meg løs...

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler meg skakk! :skratte:

Får legge inn en jeg også da. Var ikke under selve akten, men morgenen etter.

Jeg hadde hatt med meg min første ONS hjem fra byn, og våkner opp noe forfjamsa og fyllesyk dagen etterpå. Jeg snur meg, ser på fyren som ligger våken ved siden av meg, sukker og sier høyt og tydelig: Nå MÅ jeg slutte å drekke så mye! Gikk noen sekunder før jeg skjønte hvordan det kunne høres ut. Det var jo fyllesyken jeg tenkte på. Ikke han stakar. :ler:

Han på sin side så ut som han hadde lyst til å rømme, mens jeg noe lattermild prøvde å forklare sammenhengen.

Skal sies at det var min første og eneste ONS, siden vi nå er samboere. ;)

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det ekstremt mye morsomt!!

Etter en litt våt kveld på byen, så fikk jeg med meg en kjekkas hjem. Vi koste oss, og når han var på randen av en orgasme, brølte han "SI AT DU ELSKER KUKEN MIN, SI DET!!!!" temmelig høyt. Jeg sa det ikke.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå med en engelskmann som drev å brølte ut "åh, nå har jeg vært inni Norge..åh, fy faen så deilig det er inni Norge" osv under akten. Ble siste gang jeg lå med han, for å si det mildt.

Endret av Suvana
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En aldri så liten misforståelse:

Hadde et forbigående forhold til en fyr engang, varte i noen måneder.

Midt i akten, han:

Er det godt?

Jeg hører i stedet "har det gått?" og svarer som sant er

Nei... (ikke var det spesielt godt heller, han var en dunker)

Er det ikke godt?? sier han igjen.

Jeg hører fortsatt "har det ikke gått??" og rister på hodet.

Han: Ikke??

Jeg, lettere irritert: Nei, er det noen spesiell grunn til at du tror det?

Jeg skjønte etter hvert at det hadde oppstått en misforståelse, han skjønte det aldri. :fnise:

Denne tok kaka! :hoho:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er utrolig underholdene lesing.

Noen av mine opplevelser:

Kan jeg ta deg i hekken?

Ble ikke noe i "hekken" på han nei...

Kan jeg slippe å bruke kondom? Da bruker jeg så lang tid på å komme.

Jeg ga ikke etter, kondomen kom på og det gikk for han etter 2 sekunder.

mmmmmm glattbarbert deeilig mmmmmmm, sa en da han så at jeg var glattbarbert.

Jag vil komma i din munn, sa en svenske jeg lå med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...