Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

han gjorde så det ble musefis, stoppet opp og hvisket meg i øret: "er det noen som må på do?"

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantastisk tråd!!!

Ikke akkurat under hyrdestunden,men seksuell undertone lell: For mange år siden var jeg på Kreta på ferie. Ble sjekket opp så det holdt av en kelner på en restaurant på hotellet. Jeg var totalt uinteressert, og han begynte å gi litt opp. Mot slutten av kvelden gikk jeg på do, og da jeg kom ut igjen, sto han der med forkleet trukket litt ned og snoppen ute av smekken og hvilende på forkleet...

"Just a little bit on the inside?" var alt han sa med bedende øyne, armene rett ned og snoppen liggende som en slapp pølse på forkleet...

ææææ. fyfffaen . :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg på en gang jeg og eksen hadde sex, han tok meg bakfra og plutselig skriker han (skrik av typen 14 år gammel jente som ser en stor edderkopp) og utbryter: den jævla bikkja sleika meg i rompa. Den ellers så veloppdragne hunden hadde bestemt seg for å krysse ettromsleiligheten og liste seg opp i senga.

Vi klarte faktisk å fortsette etter at den stakkars hunden var forvist til badet.

HAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHA!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde møtt en dame jeg hadde koset meg med i senga noen ganger da dette skjer:

-Vi ligger i misjonærstilling og jeg har det helt topp. Hun ligger under meg med lukkede øyne og lager fine koselyder og virker å være i sin egen verden.

Alt virker perfekt til hun plutselig åpner øynene, ser på meg og sier(på Tromsødialekt): - Tenk! No e det bare fjorten daga igjen til jul! Glæde du dæ?

:skratte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne tråden er så fantastisk :skratte:

Har en historie til.

Da jeg og min daverende ektemann en lørdag morgen lå og kosa oss i sengen, diskre og stille (trodde vi)så ikke barna skulle våkne.... Men plutselig hører vi jentungen på 3år sier høyt: Pappa slutt , hører du ikke at mamma får vondt.

Ja, det var diskre stønning :sjenert: Heldigvis er hun så liten at hun ikke skjønte hva som foregikk :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne tråden er så fantastisk :skratte:

Har en historie til.

Da jeg og min daverende ektemann en lørdag morgen lå og kosa oss i sengen, diskre og stille (trodde vi)så ikke barna skulle våkne.... Men plutselig hører vi jentungen på 3år sier høyt: Pappa slutt , hører du ikke at mamma får vondt.

Ja, det var diskre stønning :sjenert: Heldigvis er hun så liten at hun ikke skjønte hva som foregikk :fnise:

:fnise::fnise: Håpe dette ikke er et av de barndomsminnene hun husker OG forstår i voksen alder da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*

Hadde truffet en fyr et par ganger. Han kom hjem til meg midt på natta og var full. Vi ligger og koser og han får den ikke opp og sier "Jeg er elendig i fylla, men helt konge når jeg er edru". Han var ikke konge edru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_brunetta_*

Heldigvis ikke selvopplevd dette her, men ei god venninne av meg hadde for et par år siden sin første gang med kjæresten sin som også var jomfru før dette her. Etter endt akt presterte en fornøyd (og pasjonert fotballinteressert) kar å utbryte: "Takk for kampen, jeg vant!"

Det har vært en del latter i venninnegjengen på hans bekostning etter dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære sambo har opptil flere ganger sagt under "akten", når han er på sitt mest ivrige:

"Kuk og fitte skal sammen sitte!"

Jeg mener, HVOR opphissende tror han egentlig det er med sånne rim når jeg ligger der?? :kjefte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarte og lirke ut av meg en kommentar i går..

under hyrdestunden med en fyr som er 11 år gamlere enn meg, og med et stort inntak av alkohol så sa jeg "vet du hva? du er den gamleste jeg har pult!".... :fnise:

jeg innså ikke hvor teit den kommentaren egentlig var før etterpå når han presiserte det flere ganger at han "var for gammel" :P

i "hevn" (tror jeg nok :P ) så spurte han tilbake "hvor den fine jenta han hadde med seg hjem i går ble av" :fnise:

vi lo godt der vi lå :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ler så tårene triller her...

må fortelle en historie som ikke har hendt meg, men ett vennepar

de hadde en liten leilighet kun med to soverom og den yngste som da var ca 3-4 år lå på samme rom som de. det var like før jul og en kveld de hadde lagt seg og begynt med litt kosing ble det jo etterhvert litt mer lyd og bevegelse i senga deres. plutselig hører de fra pluggen som ligger i sin egen seng: hvis dere ikke blir stille nå snart så kommer ikke julenissen.

Dere kan tro det ble stille :-)

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ler så tårene triller her...

må fortelle en historie som ikke har hendt meg, men ett vennepar

de hadde en liten leilighet kun med to soverom og den yngste som da var ca 3-4 år lå på samme rom som de. det var like før jul og en kveld de hadde lagt seg og begynt med litt kosing ble det jo etterhvert litt mer lyd og bevegelse i senga deres. plutselig hører de fra pluggen som ligger i sin egen seng: hvis dere ikke blir stille nå snart så kommer ikke julenissen.

Dere kan tro det ble stille :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med FB: Etter å ha holdt på en halvtimes tid og hun har kommet spør jeg om hun vil suge meg til jeg kommer, da jeg egentlig ikke liker kondom. Hun suger ivrig ivei og tar slutten med hånda. Hun sikter rett opp og spruten går helt i taket.

Uten å tenke noe mer over det legger hun seg ned, og vi koser litt før hun plutselig kommer ut med et hyl og roper: "UææææÆÆ! Det drypper, det drypper!" Men sperm i håret og ansiktet! :D

Priceless!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!!! Jeg ler så jeg griner!!!

Jeg har noen bidrag, jeg også, og det første opplevde min venninne:

Hun hadde tatt med seg en hjem, og som den gentlemannen han var, gikk han ned på henne og holdt på lenge. Han kommenterte innimellom at hun var så sinnsykt våt og deilig, og da han dukket opp fra under dyna, og opp i lyset, fikk hun fullstendig sjokk! Han var mensenrød i nesten hele trynet, men SÅ fornøyd med jobben sin!

Så noen av mine:

Jeg sitter og rir min daværende ektemann, og vi er ganske nære orgasmen, begge to. Så sier han mens han knar meg på puppene: "Vet du om jeg har rene sokker i skapet?"

Jeg stopper opp, hiver meg av og skal trå ut på gulvet, og slår foten i senga så jeg ender opp på krykker i en uke!! Jeg husker ikke lenger hva jeg sa til legen at hadde skjedd, men jeg følte meg rimelig flau!

Så en gang skulle jeg til en eller annen legekontroll, og skulle ta av meg på overkroppen. Da jeg satt i BH'en og legen skulle lytte på hjertet, ble han helt rar.... Jeg kikket ned, og så at et håndformet blåmerke klatret seg oppover brystet mitt etter littegranne røff sex et par kvelder i forveien..

Min nåværende samboer vet at jeg tenner veldig på at han ligger og fantaserer og prater mens jeg suger ham, og et par ganger har han rotet litt i ordene når mine prestasjoner har vært på sitt beste. En gang når følgende ørene mine mens jeg ligger og holder på: "og så slikker jeg fitta mi, nei fitta di mens jeg stikker pikken min inn i fitta mi" Kan trygt si jeg plutselig så for meg to veldig rare mennesker!! :-D

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Purple Haze
Hadde møtt en dame jeg hadde koset meg med i senga noen ganger da dette skjer:

-Vi ligger i misjonærstilling og jeg har det helt topp. Hun ligger under meg med lukkede øyne og lager fine koselyder og virker å være i sin egen verden.

Alt virker perfekt til hun plutselig åpner øynene, ser på meg og sier(på Tromsødialekt): - Tenk! No e det bare fjorten daga igjen til jul! Glæde du dæ?

Priceless :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom forresten på noen selv:

Dette er noe jeg sa selv da.. når x'n min og jeg hadde oss en gang, var han så veldig treig og forsiktig, mens jeg ville akkuratt da ha det litt røffere, så jeg sa " Slutt å knull meg som en fjortiss!".. da ble det fart i sakene, selvom han først ble litt skuffa...

Ellers har jeg en ONS som hele tiden spurte under før og etter: "ER jeg god? Var det bra? Var det godt? Var jeg god?"

Og ikke minst: "flink jente, jaah, flink jente!!"

En gang på hytte tur skulle jeg og en jeg holdt på med ha oss når festen begynte å dabbe av.. vi var veeldig fulle begge to, jeg satt å red, og vi var ganske ivrige og det var tydeligvis veldig godt.. plutselig blir det veldig stille fra han, og da hadde han sovna!! Jeg ble ganske sint, men kom meg over det, og la meg ved siden av han i senga. Sånn nesten når jeg hadde sovna kommer han med denne kommentaren" nei, kom igjen da, jeg blir rastløs her!" og var på i full gang med å begynne på'n igjen.. Da sa jeg klart stopp altså.. Vi lo av det dagen etterpå da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...