Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #621 Del Skrevet 13. august 2009 En annen gang som ble litt komisk, var når hunden min hoppet opp i sengen(glemt å lukke døra) og bjeffer som en gal fordi han ikke skjønte hva vi drev med. Eller kanskje hunden ville ta en del i hva dere gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2009 #622 Del Skrevet 13. august 2009 Han brukte veldig lang tid. Hun sier mens han holder på "Går det bra om jeg tar meg en røyk" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lullemor Skrevet 13. august 2009 #623 Del Skrevet 13. august 2009 Fantastisk tråd. Jeg og min kjære hadde impulsiv sex i skogen, helt til han sa: Æ har granabar i ræva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gal_dame Skrevet 13. august 2009 #624 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Hmmm... Har ingen spesielle men kommer på ein som skjedde for ikkje så lenge siden. Gubben tok meg doggy style (for siste gang) på alle fire, før han utbryter "Faen, eg kjenner nesten ingenting eg, kan du ikkje heller suge meg til eg kommer?" Gubben liker ikkje kondom så det var derfor, men eg fikk jo følelsen av at eg ikkje var så trang som han sier likevel.. Dustegubben min altså. Har hatt ett par opplevelser med at meg og gubben har hatt sex (eller prøvd anyway) mens vi var beruset, og han har sovna. Og glemt å lukke dører og grinder og hatt bikkje som blei litt for nyskjerrig på det vi holdt på med. Det er ikkje lett å gjøre ting når det sitter ei bikkje å kikker på med hodet på skakke (( )) og som sakte igler seg nærmere fordi den er slik at den vil være med på alt vi gjør liksom. -_- Edit: kom på ein til. Hadde nett hatt god omgang sex og satt heilt slapp i sofaen etterpå med ein røyk. Han sier da at han syns ei skuespillerdame i ein viss film er grisedeilig og at han kunne tenkt seg å ha sex med ho, før 5 min hadde gått liksom. Og hadde han truffet ho, seende ut som ho gjorde i filmen og ho hadde villa hatt han, kunne det vært han hadde gjort det (og kanskje til og med vært utro om eg ikkje hadde gitt han lov til å pile ho). Fy faen, DET var sårende og skuffende det. Blei drit sinna og rett før eg kasta han på dør. Veit jo at han aldri hadde møtt ho seende ut som det, eller hadde villa hatt han (...) men likevel. Enkelte ting får man faen holde for seg sjøl! Endret 23. august 2009 av Gal_dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann38_* Skrevet 13. august 2009 #625 Del Skrevet 13. august 2009 haha.. dette er en morsom tråd å lese i altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SookieStackhouse Skrevet 13. august 2009 #626 Del Skrevet 13. august 2009 Her er en bussjåfør som fortalte meg på en fest om en av sine kollega (kanskje en litt enkel kar?) Iallefall lå kompisen og hadde det koselig med en dame (dette var på Senja) som plutselig utbryter: "no fer eg, no fer eg" (nå drar jeg, nå drar jeg) hvorpå han utbryter: "skal du dra nå?! Akkurat nå når vi hadde det så koselig?!" HAHAHAHAHA, ler meg ihjel hver gang jeg tenker på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SookieStackhouse Skrevet 13. august 2009 #627 Del Skrevet 13. august 2009 X'n: Han ligger å gir meg oralsex og det begynner å bli rimelig digg også plutselig så lager han sånn hestelyd med leppene mot underlivet mitt, holder godt tak rundt hoftene mine og roper høyt: KOM NÅ! Sprut meg i ansiktet! *ptro-lyd med leppene*.. Trenger jeg å si at jeg ble avtent ? :klø: Og en ons. Riktignok fra Tromsø. Han kysset meg nedover magen, og var på vei nedover, løfter plutselig hodet og sier "Kan æ få smak på ho? Æ skal bare smak om ho e fersk." .. Jeg tok på meg klærne og gikk.. Riktignok fra Tromsø?? Så det forklarte det hele?? Kjente Tromsøhjerte mitt bli fornærma. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Himmel_* Skrevet 13. august 2009 #628 Del Skrevet 13. august 2009 Fantastisk tråd!!! Ikke akkurat under hyrdestunden,men seksuell undertone lell: For mange år siden var jeg på Kreta på ferie. Ble sjekket opp så det holdt av en kelner på en restaurant på hotellet. Jeg var totalt uinteressert, og han begynte å gi litt opp. Mot slutten av kvelden gikk jeg på do, og da jeg kom ut igjen, sto han der med forkleet trukket litt ned og snoppen ute av smekken og hvilende på forkleet... "Just a little bit on the inside?" var alt han sa med bedende øyne, armene rett ned og snoppen liggende som en slapp pølse på forkleet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Visa_* Skrevet 13. august 2009 #629 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg hadde sex med en vennine som jeg ikke hadde sett på flere år. Hun var ganske full,og etter å ha slikket hun en stund,sier hun: Du har tydligvis glemt kunsten å få en jente til å komme! Det var siste gang jeg holdt på med hun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken13 Skrevet 13. august 2009 #630 Del Skrevet 13. august 2009 ... Og glemt å lukke dører og grinder og hatt bikkje som blei litt for nyskjerrig på det vi holdt på med. Det er ikkje lett å gjøre ting når det sitter ei bikkje å kikker på med hodet på skakke (( )) og som sakte igler seg nærmere fordi den er slik at den vil være med på alt vi gjør liksom. -_- Nå kom jeg på en gang jeg og eksen hadde sex, han tok meg bakfra og plutselig skriker han (skrik av typen 14 år gammel jente som ser en stor edderkopp) og utbryter: den jævla bikkja sleika meg i rompa. Den ellers så veloppdragne hunden hadde bestemt seg for å krysse ettromsleiligheten og liste seg opp i senga. Vi klarte faktisk å fortsette etter at den stakkars hunden var forvist til badet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #631 Del Skrevet 16. august 2009 Har brukt lang tid på disse sidene nå! men morsomt er det - Første gang vi hadde sex, han: bruker du dildo?(litt turnoff) jeg: nei.. han: bruker noen av venninnene dine dildo?(veldig turnoff).. Han unnskyldte seg raskt og vi fortsatte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2009 #632 Del Skrevet 16. august 2009 Mørke, barske og mandige stønn under akten, men idet han kommer; lyst som ei lita jente:P bare ler jeg:P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 16. august 2009 #633 Del Skrevet 16. august 2009 En ex, idét han kommer: "Jabbadabbadooohooo-tjolahopptjolahei-oioioi" 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 17. august 2009 #634 Del Skrevet 17. august 2009 Blowjob... han stønner og er helt med, når han plutselig utbryter "er ikke det der litt ekkelt??" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesteeeen Skrevet 18. august 2009 #635 Del Skrevet 18. august 2009 min ex: vi lå å klinte og jeg var kjempekåt, så sier han: "får du ikke tunga di lengere ut enn det der?" jeg: "nei, tror ikke det..." han: "da gjør vi noe annet" da ble jeg enda kåtere en one-night-stand jeg hadde (edru): etter ca 45 sekunder med litt doggy tror jeg sier han: "kan vi bytte stilling?" og det spørsmålet gjenntok han ca hvert minutt gjennom hele akten, og hele dritten varte i 5 minutter.. så sier han "kom du?" jeg hadde ikke vært i nærheten engang... var bare på besøk hos han en gang!! en annen one-night-stand jeg hadde: han: "du har bollemus!" sier han plutselig under akten.. ikke nokk med det, noen dager etterpå da jeg pratet med han: "bollemus er skikkelig stygt"... jeg ville ikke ligge med han flere ganger akkurat ! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 18. august 2009 #636 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg ler meg ihjæl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt_21 Skrevet 18. august 2009 #637 Del Skrevet 18. august 2009 Var i full gang med å gi kjæresten min oralsex og hører plutselig: "Oi! Nå spratt de feilmeldingene opp på skjermen igjen. Lurer på hva det er for noe? Kan du se på det etterpå?" Jeg har aldri blitt så satt ut noen gang =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bishop Skrevet 18. august 2009 #638 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg ligger å sover på en sofa etter en fest en gang. Et par kommer inn for å snike seg til sex på den andre sofaen. Jeg later som jeg sover. Etter å ha sett på ræva til fyren gå opp og ned en god stund kommer følgende: Hun: Duuuh, jeg bruker ikke noe. Lov at du ikke kommer i meg. Lov det, okey? Han: Hnnnnngh....! Hun: Æsj, æsj, æsj! Din idiot. Hun dytter ham av seg og blir sittende med beina samlet og en hånd for underlivet. Han: Jeg måtte jo gjøre av det et sted. Hun klær på seg og går uten å si et ord til. Bra kommunikasjon mellom de to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eira Luna Skrevet 18. august 2009 #639 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg hadde min fulle hyre med å gi min samboer bj. 3rd rock from the sun stod på TV`n, og Dr. Dick Solomon yttret: "I saw a guy out on the street, eating a hotdog without chewing it".... Samboeren min lo seg skakk... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_are_* Skrevet 18. august 2009 #640 Del Skrevet 18. august 2009 Hadde møtt en dame jeg hadde koset meg med i senga noen ganger da dette skjer: -Vi ligger i misjonærstilling og jeg har det helt topp. Hun ligger under meg med lukkede øyne og lager fine koselyder og virker å være i sin egen verden. Alt virker perfekt til hun plutselig åpner øynene, ser på meg og sier(på Tromsødialekt): - Tenk! No e det bare fjorten daga igjen til jul! Glæde du dæ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå