AnonymBruker Skrevet 14. februar 2016 #2341 Del Skrevet 14. februar 2016 Etter å ha lest i denne tråden, tror jeg at jeg skal holde kjeft under akten heretter, i frykt for å havne på denne siden Når man koser seg fælt og har det godt under sexakten, kan det nok komme mye rart i ren ekstase, noe jeg synes er en del av sjarmen, men man skulle jo ønske det ble på soverommet. Det som er saken er jo at uansett hva man sier i en slik situasjon, så har det en tendens til å bli kleint, enten det er "dirty talk" eller bare vanlige komplimenter. Så det beste er vel å holde kjeft, tenker jeg.... Anonymkode: 16af0...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest woman in black Skrevet 14. februar 2016 #2342 Del Skrevet 14. februar 2016 (endret) Hadde akkurat kommet meg ut av "tenåringsforholdet" og første gang jeg lå med nye typen som er en del år eldre bar noe preg av at jeg var litt uerfaren. Etter akten skulle vi legge oss til å sove men da kommer det fra han: du kunne jo sagt ifra at du squirter da, blir jo jævlig å sove i våt seng... meg(svarer litt usikkert fordi han hørtes litt irritert ut): hvis jeg pleide å squirte så hadde jeg sagt ifra altså! Han(meget fornøyd med egen prestasjon): hæ? Er jeg den første som har fått deg til å squirte? Du er fin du! *kysser meg på panna* vi har lært, alltid håndkle nå Endret 14. februar 2016 av woman in black Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doktorproktor Skrevet 15. februar 2016 #2343 Del Skrevet 15. februar 2016 Nå har jeg lest igjennom hele tråden (over flere nattevakter ) og det var mye gøy her, men også veldig mye jeg absolutt ikke hadde reagert på. Er virkelig litt dirty-talk så ille? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adina Skrevet 16. februar 2016 #2344 Del Skrevet 16. februar 2016 åhhh, Hanne... Vel, jeg heter altså ikke Hanne. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2016 #2345 Del Skrevet 18. februar 2016 "Stopp, jeg kunne vært faren din" når jeg som 16-åring rei en mann på 38år "Gud oppfant doggystyle så man kunne pule stygge jenter uten å se dem" - jeg "å, derfor vi aldri har gjort det?:)" "neh, det er vel bare mer tilfeldig, men du er jo uansett ganske pen" Jo, takk.. "Jeg liker å komme i ansiktet ditt, for da ser du ut som en snømann" Haha, herregud. Anonymkode: 34fe2...bb6 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2016 #2346 Del Skrevet 24. februar 2016 Kjæresten er ikke norsktalende da han er fra England, men noen ganger når han kommer pleier han å si "jaaii elsker duuuuu" bare søtt egentlig. Anonymkode: bacc6...bf3 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2347 Del Skrevet 22. april 2016 Anonymkode: 2e6b9...349 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2016 #2348 Del Skrevet 22. april 2016 Okei, denne var det jeg selv som stod for... Hadde hatt samboer en god stund, og sexen var vel blitt litt rutinemessig. Ikke hjalp det at jeg var inne i en stressende periode heller. I hvert fall... midt under sexen, da jeg red han, hørte jeg meg selv plutselig si tenkende ut i luften "troo hva vi skal ha til middag i morgen?". Samboeren min bare "eh?!". Herregud så flau jeg ble! Måtte bare skynde meg å beklage for at jeg falt vekk. Snakk om å ikke være tilstede under akten! Heldigvis har vi ledd av det i ettertid, og "Planlegging av middag" har fått en helt annen betydning. Anonymkode: 1e202...3c6 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spider_man Skrevet 22. april 2016 #2349 Del Skrevet 22. april 2016 (endret) Morsom tråd. He he Endret 22. april 2016 av spider_man 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 22. april 2016 #2350 Del Skrevet 22. april 2016 Hadde vært noe vel slurvete med å barbere leggene - noe som raskt resulterer i saue-tendenser hos undertegnede. Hyrdestunden var godt i gang, og jeg la beina om halsen på Mannen. Hyrdestunden fikk en brå slutt, da han med skjelmsk tone brøt ut: "Åååh, ullskjerf. Bæææhææææ!" ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tasia Skrevet 23. april 2016 #2351 Del Skrevet 23. april 2016 23 timer siden, Lafemmemauvaise skrev: Hadde vært noe vel slurvete med å barbere leggene - noe som raskt resulterer i saue-tendenser hos undertegnede. Hyrdestunden var godt i gang, og jeg la beina om halsen på Mannen. Hyrdestunden fikk en brå slutt, da han med skjelmsk tone brøt ut: "Åååh, ullskjerf. Bæææhææææ!" ... Haha, herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #2352 Del Skrevet 19. mai 2016 Kom med mer!! 😂😂 Anonymkode: f1513...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruKG Skrevet 19. mai 2016 #2353 Del Skrevet 19. mai 2016 Kan ikke helt glemme denne "For ei deilig cumdumpster du er" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 19. mai 2016 #2354 Del Skrevet 19. mai 2016 18 minutter siden, FruKG skrev: Kan ikke helt glemme denne "For ei deilig cumdumpster du er" Hyggelig 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergtekjen Skrevet 19. mai 2016 #2355 Del Skrevet 19. mai 2016 Eg peker mellom beina hans og seier "Det er noko hardt der". Det var fyrst etter eg hadde sagt det at eg skjønte korleis det kunne tolkast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #2356 Del Skrevet 12. juli 2016 . Anonymkode: fe70b...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #2357 Del Skrevet 12. juli 2016 Et ONS. Vi hadde sex i flere stillinger, og avsluttet med doggy. Like før han kommer brøler han plutselig så høyt at jeg trommehinnene mine holder på å sprekke: "OH JESUS FUCKING CHRIST!!!" for deretter å slippe den buldrefisen! Han rykker penis ut av meg og spruter sæd overalt, på meg, i senga og på gulvet. Overalt!, samtidig som han roper: "Faen også, at man skulle fise midt i fuckinga!!" Holdt på å le meg i hjel Hører med til historien at vi begge to lo av et hele, og jeg fikk også orgasme. Han ble over natta, og vi hadde en hyggeli frokost. Ikke sett han siden. Anonymkode: 16af0...20d 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 12. juli 2016 #2358 Del Skrevet 12. juli 2016 Midt under akten, en av våre første sammen, presterte kjæresten min å si "du? Du vet Oddgeir, faren til Eirik sant....." Eirik er en felles kompis. Han kom ikke lenger med den setningen, han ble avbrutt for å si det slik han har fortalt meg seinere at han konsentrerte seg så hardt om å tenke på andre ting, for å ikke komme for tidlig, at han datt litt ut. Vi er enda sammen og skrattler av det enda! (Navnene er oppdiktet) 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 12. juli 2016 #2359 Del Skrevet 12. juli 2016 Av en eller annen merkelig grunn så traff jeg en del sykepleierstudiner i studietiden (og årene etter), og hadde selv et par faste. Ikke mine stolteste øyeblikk, men hva gjør man ikke for en pinlig latter. "Slapp helt av så gjør det ikke så vondt og så går det over av seg selv" eller: "Nå kommer det et lite stikk og så er det straks over". Etterpå: "Trenger du plaster på den?" Hvis damen spør etter papir (dersom man "glemmer" kondom): "Hvis du skal ha kvittering så blir det 25% ekstra". 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnoM86 Skrevet 13. juli 2016 #2360 Del Skrevet 13. juli 2016 Skrish..swoosh! Og der lå vi oppå hverandre inneklemt mellom to billige enkeltsenger som var satt sammen med en dårlig taubit. Hun ble flau over sine tidligere "smarte løsninger" og det ble med den ene onenight standen. Pen dame , men det ble litt klein stemning etterpå som en ikke reddet seg inn på. Ingen av oss var av det tyngre slaget for å si det sånt, men kraftige bevegelse var ikke noe denne senga var designet for. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå