Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Gjest Lattermild jente

Hahaha, nå har jeg brukt noen dager på å lese gjennom alle kommentarene. Har ledd så utrolig godt - takk for det. Jeg har noen på lur jeg også:

- Det hadde blitt slutt mellom meg og kjæresten, og vi tenkte at vi kunne ha litt "break-up sex".. Han ble helt vill, som om han hadde gått gjennom en forvandling. Han tok meg i doggy og ropte ut: "SKAL VI FORTSETTE I SKAPET!????"

- Jeg endte opp i seng med en fyr som var noen år eldre enn meg, og jeg var ganske nervøs for å ikke prestere. Vi brukte kondom, og han knullet og knullet, og jeg red og jeg red. Plutselig trakk han seg ut og sa: "Vet du hva? Jeg kjenner ikke en dritt jeg. Hvorfor går du ikke på pilla? Dette er som å ta av seg bokseren, også bare ta den på igjen."

Så snudde han seg og la seg til å sove...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Haha jeg skulle prøve å ha dirty talk til kjæresten min, noe jeg forøvrig aldri hadde gjort før, dette var ganske tidlig i forholdet

JEG: du er en slem gutt. Du skal få det hardt idag(prøver å ha sexy stemme)

Han: jeg tror ikke dette er helt min greie altså!

....

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

haha uff så mye morsomt! Er vel mer en uheldig episode i sengen da, jeg sugde han til han kom - men jeg var ikke helt komfortabel med å svelge ennå, så i det han nærmet seg sluttet jeg med det, i det han kommer treffer spruten hans meg i det ene øyet. Jeg hopper til og banner og steiker fordi det svei så sykt.

Han: knock out!

Jeg kastet en pute på han og styrtet inn på badet for å skylle øyet mitt, men jeg syns det er morsomt i ettertid :fnise:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha uff så mye morsomt! Er vel mer en uheldig episode i sengen da, jeg sugde han til han kom - men jeg var ikke helt komfortabel med å svelge ennå, så i det han nærmet seg sluttet jeg med det, i det han kommer treffer spruten hans meg i det ene øyet. Jeg hopper til og banner og steiker fordi det svei så sykt.

Han: knock out!

Jeg kastet en pute på han og styrtet inn på badet for å skylle øyet mitt, men jeg syns det er morsomt i ettertid :fnise:

Han: knock out! :skratte:

men ja, du er ikke den eneste som har fått det i øye... :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Han: knock out! :skratte:

men ja, du er ikke den eneste som har fått det i øye... :fnise:

Bra! :fnise: Men at det skulle svi så mye ante jeg ikke! Man lærer noe nytt hver dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha jeg skulle prøve å ha dirty talk til kjæresten min, noe jeg forøvrig aldri hadde gjort før, dette var ganske tidlig i forholdet

JEG: du er en slem gutt. Du skal få det hardt idag(prøver å ha sexy stemme)

Han: jeg tror ikke dette er helt min greie altså!

....

Huff da :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en %¤#"¤ UVI, men hadde fryktelig lyst å ha sex alikevell.. Det gikk helt fint i starten, men utover begynte det å kjennes ut som å få en kniv oppi musa. Men siden jeg merket at det var like før kjæresten min kom, sa jeg ikke noe.

Like etter han kom, lå han over meg og såg på meg..

Han: "Du ser så fornøyd ut.." Ser på meg med det ømme, gode blikket.

Jeg: "Ja, er bare skikkelig glad for at vi er ferdig.."..sukk..

Ble litt forklaring etterpå :fnise:

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde en elsker en gang i tiden.... Vi møttes en het formiddag og det ble særdeles heftig i sengen. Da vi var på topp (jeg satt over han) sier han; "Hei tjukka...." og gir meg verdens kåteste smil før han tar meg rundt magen, vrenger meg rundt i doggy og spruter som aldri før.

Jeg måtte stå litt lenge i dusjen etterpå :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Jeg hadde en elsker en gang i tiden.... Vi møttes en het formiddag og det ble særdeles heftig i sengen. Da vi var på topp (jeg satt over han) sier han; "Hei tjukka...." og gir meg verdens kåteste smil før han tar meg rundt magen, vrenger meg rundt i doggy og spruter som aldri før.

Hahahaha nå lo jeg høyt! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja... Menn er menn. Jeg har ledd mye av det selv i ettertid også, glad jeg ikke er typen til å ta meg nær av sånt, men det føltes sært rett etterpå.. for å ikke snakke om de to minuttene før han kom.. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

HAHAHAHAHA :D :D: :D Dagens beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uslåelig :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønte ikke denne, jeg... :klo:

Hva var morsomt? Forklar?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest en mann

Ei som spurte meg: "Kan jeg få skrive navnet mitt på den?"...

Jeg: "HÆ?"

Hun: " Ja, også kan du skrive på meg.Jeg har tusj som er vannfast.Ville ikke det vært fint? Vi skal jo ikke ligge med noen andre, så det blir ingen som får se det."

...

Jeg tror visst jeg hadde kontakt-allergi mot sprittusj akkurat da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mann 1: "Er den inne"?

Mann 2: "Kjenner du noe"?

Disse kommentarene er fra de 2 mennene som hadde liten penis og sistnevnte også slapp som spaghetti (fordi han er 40++?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...