Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jente 18

Jeg har ikke fått så mange rare kommentarer i senga enda som er nevneverdig, men husker en som nesten var litt slem som jeg sa da han var inne i meg. Men jeg tenkte jo ikke og han var jo min første så... :(

"Jeg kjenner den ikke." :sjenert:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, beste noen må ha sagt til meg må ha vært medisinstudenten jeg var med for en stund siden. Han ga meg verdens dårligste oralsex (kan sammenlignes med en helikopter på avveie) og jeg prøvde å hinte litt frem til hva jeg liker, viste til og med med hendene mine. Men så sier han da: "Men i følge læreboka mi står det at klitoris er der og at det er der du er mest følsom..."

Stakkaren hadde vist ikke lært mye om oppvarming rundt klitoris i lærebøkene sine enda. :filer:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, beste noen må ha sagt til meg må ha vært medisinstudenten jeg var med for en stund siden. Han ga meg verdens dårligste oralsex (kan sammenlignes med en helikopter på avveie) og jeg prøvde å hinte litt frem til hva jeg liker, viste til og med med hendene mine. Men så sier han da: "Men i følge læreboka mi står det at klitoris er der og at det er der du er mest følsom..."

Stakkaren hadde vist ikke lært mye om oppvarming rundt klitoris i lærebøkene sine enda. :filer:

Stakkaren hadde ikke lært noe om forskjellen på teori og praksis ennå... Typisk nerd som faller igjennom i det virkelige liv.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min pleide og si før hun satt seg ned her kommer tunnelen

:skratte:

Uffa meg..... Fikk noen bilder i hodet...... :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var ikke under selve akten, men etter en liten blund etterpå.

Hun litt fortumlet: Hvorfor er jeg våt i håret?

Jeg: Hehe, det er jo etter dusjen vi tok...

Hun: Hva!? Har vi dusjet???

Jeg: Ja etter vi hadde sex.

Hun: HAR VI HATT SEX!?!?!?

Hmmm, da vet jeg at jeg har gjort et uforglemmelig inntrykk på kvinnen med mine kunster :)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med å pule "bare litt"? :gjeiper: Er det i det hele tatt mulig?

Hehe, pule litt er jo bare helt uslåelig :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi hadde nettop blitt sammen og hadde sex for tredje gang. Lå i misjonær med føttene oppover og jeg sier: Jeg har rosa sokker på!!!

Han klarte ikke få den opp mer den kvelden... :sjenert:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Så sykt mye bra! Og, tjah..har hatt noen sykt ekle opplevelser med mannfolk som sier mye rart, men av en eller annen grunn kommer jeg ikke på noen nå!

Men jeg har et par gode historier fordet:

Jeg og fyren jeg (fortsatt) er sammen med skulle ha sex for andre gange eller noe. Etter vi har gjort oss ferdige skal han ta av kondomen, men den er borte! Så, jo da..den hadde spretti av midt under akten og befant seg nå langt-langt inni meg! Jeg fikk skikkelig hetta..ble sykt pinlig husker jeg! Gikk fra heit sex til ”hvem av oss skal lete etter den?”…blei til at jeg måtte stå i senga der i gud væit hvor mange rare stillinger, med fingra langt oppi *hoho* og lete…Herregud, så pinlig!

Og jo da, for et par måneder siden fikk vi oss hund..valpen hadde vært på soverommet etter vi hadde hatt oss, - og gjett hva den har i munnen når den kommer ut..en brukt kondom. Den bare henger ut fra ene siden av munnen på’n. Husker bare jeg skreik og tok fatt i slte babyen min. Uff, så sykt ekkelt!! :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Så sykt mye bra! Og, tjah..har hatt noen sykt ekle opplevelser med mannfolk som sier mye rart, men av en eller annen grunn kommer jeg ikke på noen nå!

Men jeg har et par gode historier fordet:

Jeg og fyren jeg (fortsatt) er sammen med skulle ha sex for andre gange eller noe. Etter vi har gjort oss ferdige skal han ta av kondomen, men den er borte! Så, jo da..den hadde spretti av midt under akten og befant seg nå langt-langt inni meg! Jeg fikk skikkelig hetta..ble sykt pinlig husker jeg! Gikk fra heit sex til ”hvem av oss skal lete etter den?”…blei til at jeg måtte stå i senga der i gud væit hvor mange rare stillinger, med fingra langt oppi *hoho* og lete…Herregud, så pinlig!

Og jo da, for et par måneder siden fikk vi oss hund..valpen hadde vært på soverommet etter vi hadde hatt oss, - og gjett hva den har i munnen når den kommer ut..en brukt kondom. Den bare henger ut fra ene siden av munnen på’n. Husker bare jeg skreik og tok fatt i slte babyen min. Uff, så sykt ekkelt!! :P

HAHA, så sykt bra det med hunden :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...