Gjest Bjørn82 Skrevet 27. februar 2011 #1061 Del Skrevet 27. februar 2011 Godt inn i akten.. Vi fikk baksmell på skatten kjære............................... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt22 Skrevet 27. februar 2011 #1062 Del Skrevet 27. februar 2011 Pult med en østlending hardt. Hun stønnet og skrek så sa hun "ah, ah, si no dirty til meg da". Jeg sa "Du har shit i rævva". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2011 #1063 Del Skrevet 27. februar 2011 Etter 69, hvor jeg kom to ganger, men tydeligvis ikke som han fikk med seg: "Jeg er visst ikke så god til dette som jeg husker!" Nettopp, det er det enhver kvinne vil høre, at du har klare minner om exen når du er til sengs med deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #1064 Del Skrevet 10. mars 2011 *Dytt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troilltøva Skrevet 10. mars 2011 #1065 Del Skrevet 10. mars 2011 Godt inn i akten.. Vi fikk baksmell på skatten kjære............................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjertrud Skrevet 10. mars 2011 #1066 Del Skrevet 10. mars 2011 Pult med en østlending hardt. Hun stønnet og skrek så sa hun "ah, ah, si no dirty til meg da". Jeg sa "Du har shit i rævva". Og du har shit mellom øra 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
seleneluna Skrevet 10. mars 2011 #1067 Del Skrevet 10. mars 2011 I doggystyle: "Si bæ" Han ble fort arkivert.. Ahh, jeg DØØØR! xD 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingeling1983 Skrevet 11. mars 2011 #1068 Del Skrevet 11. mars 2011 Her var det mange gullkorn *abonnere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 11. mars 2011 #1069 Del Skrevet 11. mars 2011 :popcorn: :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stine 18 Skrevet 11. mars 2011 #1070 Del Skrevet 11. mars 2011 "Her lukter det nedspydd Fiat i solsteika..." (om mitt underliv) Jeg begynte å gråte da han var ferdig med meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingeling1983 Skrevet 11. mars 2011 #1071 Del Skrevet 11. mars 2011 "Her lukter det nedspydd Fiat i solsteika..." (om mitt underliv) Jeg begynte å gråte da han var ferdig med meg Whaaat??? Jeg håper idioten er arkivert for lengst!!! håpløse mannfolk 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 11. mars 2011 #1072 Del Skrevet 11. mars 2011 Grusom kommentar, og en god påminnelse om å huske god intimhygiene/advare mannen om at det er x antall tid siden du vasket deg før du lar han gå ned. Selv om vi har vært i lag i lang tid, prøver jeg og Madammen å hindre hverandre i å gå ned når vi vet det er litt lenge siden siste dusj. Dog er vi såpass vandt til hverandre at vi peiser på uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wops Skrevet 13. mars 2011 #1073 Del Skrevet 13. mars 2011 Morsomt å lese det her! Jeg er ei ganske rolig jente av meg, og ikke vandt til noe "brått". Men for et par år siden hadde jeg sex med en trønder, og ja, det var ganske godt og jeg var skikkelig kåt. Men midt inni akten så kom han med, på GODT trøndersk "Like du pikken minj i fitta di? I den våte fitta di? Hæ, like du det, like du det?" osv osv der han kommenterer hvor deilig og våt musa mi er. DA mista jeg fort lysten for å si det mildt. Har også fått kommentar hvor deilig rævhølet mitt er, hurra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karbruas Skrevet 13. mars 2011 #1074 Del Skrevet 13. mars 2011 haha. en fyr sa en gang: ehh.. du har sjikkelig store pupper til å være så tynn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #1075 Del Skrevet 13. mars 2011 Han holdt på og holdt på...noen ville aldri komme i mål her. Jeg sa til slutt, når det hadde gått bøtter og år, at jeg er sår nå jeg. Hvorpå han sier, "stakkars" i et uuuuuuutrolig surt/sint tonefall. Og fortsatte. Og fortsatte Har vi hatt oss med samme fyren, eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty84 Skrevet 13. mars 2011 #1076 Del Skrevet 13. mars 2011 Ler så jeg griner!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #1077 Del Skrevet 24. mars 2011 Akk, for en nedlatende og surmaget tråd! Mange legger øyensynlig masse energi i å være heller spydige mot b.l.a. sine tidligere partnere. Når jeg leser innleggene her, så virker det for meg som om mange av disse svært giftige omtalene av andre menneskers angivelige manglende verbale skjønn og sosiale evner, blir vel ensidige. Helheten unnlates, og fortelleren er nesten alltid den plettfrie helten eller heltinnen, eller motsatt, et ulykksalig offer for en eller annen "dusts" horrible språklige og generelt skakkjørte natur. Det som gjør meg noe uvel av å lese her, er det overfladiske, vurderende prestasjonsfokuset mange fremmer i sin omtale av selve akten. Der de som ikke når opp til de steile minstekravene "arkiveres", eller lignende. Det vitner om et menneskesyn jeg ikke liker, og i mine øyne slår det vel så mye tilbake på de som foretar den retrospektive slakten av et medmenneske de har nytt intimt samvær med. Jeg synes synd på alle de som hånende henges ut som usmakelige fjomper, for disse har virkelig vært uheldig med hvem de har havnet i sengs med. Antagelig har de snublet i ordene i en opphetet og oppjaget stund, dummet seg ut, naken og kåt, - kanskje av sammensatte årsaker, men jammen blir de ikke også ubeskjedent gjort til latter her, og i tilløp til stigmatisert til uspiselige syndebukker, utilgivelige språkfjoller i denne heller skadefro tråden. Take a chill-pill! Er det ikke lov å le av snodige opplevelser? Du må være skikkelig oppkneppa og kjedelig om du ikke klarer å se humor i sex. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inguss Skrevet 25. mars 2011 #1078 Del Skrevet 25. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pocahontas Skrevet 25. mars 2011 #1079 Del Skrevet 25. mars 2011 Sagt under forspill, rett før samleiet skulle begynne: "Vi er to små indianere, vi." Lo så jeg holdt på å le meg ihjel! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missvinter Skrevet 25. mars 2011 #1080 Del Skrevet 25. mars 2011 Skal vi dele morsomme kommentarer vi har hørt under hyrdestuden ? Her et et par jeg aldri glemmer : Da vi endelig kom igang den første gangen og fant rytmen, utbryer han; "Oj, detta har ho gjort før !" En annen gledet meg med følgende bemerkning etterpå : "NN, du er..... (lang pause) ei KJEKK jente!" Needless to say, begge er nå arkivert sammen med mine andre ex`er. denne er bra: hadde sex med en kollega..venner oxo da anyway han var ganske full...og han presterte å spørre under akten.. om det vi drev med hadde med etaten å gjøre,han var helt seriøs..(jeg sitter nærmere lederene enn det han gjør...) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå