Gjest Niema Skrevet 30. januar 2011 #1041 Del Skrevet 30. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøtta Skrevet 6. februar 2011 #1042 Del Skrevet 6. februar 2011 På ONS, mens jeg rir han "Kor e tøtta mi?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seniorita Skrevet 24. februar 2011 #1043 Del Skrevet 24. februar 2011 Det var ei dame som ropte kalkuner jeg spurte aldri hvorfor :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 24. februar 2011 #1044 Del Skrevet 24. februar 2011 Fine tråden! ^^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lotta Skrevet 24. februar 2011 #1045 Del Skrevet 24. februar 2011 "Du er den beste jeg har hatt,- ihvertfall til å suge...", sa min forlovede her om dagen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rød Heltinne Skrevet 24. februar 2011 #1046 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) "Hvordan skal jeg si dette på en fin måte" - Jeg trodde jo så klart at det var noe helt forferdelig han hadde lyst til å si. Så klart var det min umiddelbare tanke. Men det viste seg at det faktisk var noe jeg ville høre. Han er sånn som ikke liker å prate "dirty". "Du ser bedre ut bakfra enn forfra" - Hans måte å si at han elsket rumpa mi. Fantastisk, ikke sant? "Nå skal jeg befrukte deg!" - Ehhh? "Sett deg på fanget, du, så skal du få kjenne noe hardt" - Jeg trodde slikt bare skjedde på film... Endret 24. februar 2011 av Rød Heltinne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsLeela Skrevet 24. februar 2011 #1047 Del Skrevet 24. februar 2011 etter akten "Se, jeg har samme truse som deg!" hmm, en svart en tenkte jeg?! Neida, TANGA!!! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 24. februar 2011 #1048 Del Skrevet 24. februar 2011 etter akten "Se, jeg har samme truse som deg!" hmm, en svart en tenkte jeg?! Neida, TANGA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsLeela Skrevet 24. februar 2011 #1049 Del Skrevet 24. februar 2011 HAHAA, tenkte det samme! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 25. februar 2011 #1050 Del Skrevet 25. februar 2011 "Du... jeg må på do." Kanskje tre minutter inni samleiet, da måtte jeg glippe den av alle ting. Det verste var jo at jeg var skikkelig pissatrengt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 25. februar 2011 #1051 Del Skrevet 25. februar 2011 etter akten "Se, jeg har samme truse som deg!" hmm, en svart en tenkte jeg?! Neida, TANGA!!! Haha hva faen? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 25. februar 2011 #1052 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Skal vi dele morsomme kommentarer vi har hørt under hyrdestuden ? Her et et par jeg aldri glemmer : Da vi endelig kom igang den første gangen og fant rytmen, utbryer han; "Oj, detta har ho gjort før !" En annen gledet meg med følgende bemerkning etterpå : "NN, du er..... (lang pause) ei KJEKK jente!" Needless to say, begge er nå arkivert sammen med mine andre ex`er. Han: Hvor har du lært dette hen? Meg: Vil du virkelig at jeg skal fortelle deg, du kan få detaljer om du ønsker... En annen gang lå han å strøk meg på magen og ønske om å putte en baby inni der kom opp. Han fikk tvert avslag, og kom med at eksen (for 12 år siden) ville veldig gjerne ha barn med han... Det ble ikke mer på han den kvelden Endret 25. februar 2011 av Personlig12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsLeela Skrevet 25. februar 2011 #1053 Del Skrevet 25. februar 2011 Haha hva faen? :gjeiper: Ja, det ble med den ene gangen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kavalér Skrevet 26. februar 2011 #1054 Del Skrevet 26. februar 2011 Akk, for en nedlatende og surmaget tråd! Mange legger øyensynlig masse energi i å være heller spydige mot b.l.a. sine tidligere partnere. Når jeg leser innleggene her, så virker det for meg som om mange av disse svært giftige omtalene av andre menneskers angivelige manglende verbale skjønn og sosiale evner, blir vel ensidige. Helheten unnlates, og fortelleren er nesten alltid den plettfrie helten eller heltinnen, eller motsatt, et ulykksalig offer for en eller annen "dusts" horrible språklige og generelt skakkjørte natur. Det som gjør meg noe uvel av å lese her, er det overfladiske, vurderende prestasjonsfokuset mange fremmer i sin omtale av selve akten. Der de som ikke når opp til de steile minstekravene "arkiveres", eller lignende. Det vitner om et menneskesyn jeg ikke liker, og i mine øyne slår det vel så mye tilbake på de som foretar den retrospektive slakten av et medmenneske de har nytt intimt samvær med. Jeg synes synd på alle de som hånende henges ut som usmakelige fjomper, for disse har virkelig vært uheldig med hvem de har havnet i sengs med. Antagelig har de snublet i ordene i en opphetet og oppjaget stund, dummet seg ut, naken og kåt, - kanskje av sammensatte årsaker, men jammen blir de ikke også ubeskjedent gjort til latter her, og i tilløp til stigmatisert til uspiselige syndebukker, utilgivelige språkfjoller i denne heller skadefro tråden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en som vet Skrevet 26. februar 2011 #1055 Del Skrevet 26. februar 2011 Noen av dere har nok vert sammen med en transe uten at dere visste det....folk i glasshus osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sommertid Skrevet 26. februar 2011 #1056 Del Skrevet 26. februar 2011 *snipp* Det må da gå an å ha litt humor i hverdagen? Sex er ikke bare seriøst 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 26. februar 2011 #1057 Del Skrevet 26. februar 2011 Akk, for en nedlatende og surmaget tråd! Mange legger øyensynlig masse energi i å være heller spydige mot b.l.a. sine tidligere partnere. Når jeg leser innleggene her, så virker det for meg som om mange av disse svært giftige omtalene av andre menneskers angivelige manglende verbale skjønn og sosiale evner, blir vel ensidige. Helheten unnlates, og fortelleren er nesten alltid den plettfrie helten eller heltinnen, eller motsatt, et ulykksalig offer for en eller annen "dusts" horrible språklige og generelt skakkjørte natur. Det som gjør meg noe uvel av å lese her, er det overfladiske, vurderende prestasjonsfokuset mange fremmer i sin omtale av selve akten. Der de som ikke når opp til de steile minstekravene "arkiveres", eller lignende. Det vitner om et menneskesyn jeg ikke liker, og i mine øyne slår det vel så mye tilbake på de som foretar den retrospektive slakten av et medmenneske de har nytt intimt samvær med. Jeg synes synd på alle de som hånende henges ut som usmakelige fjomper, for disse har virkelig vært uheldig med hvem de har havnet i sengs med. Antagelig har de snublet i ordene i en opphetet og oppjaget stund, dummet seg ut, naken og kåt, - kanskje av sammensatte årsaker, men jammen blir de ikke også ubeskjedent gjort til latter her, og i tilløp til stigmatisert til uspiselige syndebukker, utilgivelige språkfjoller i denne heller skadefro tråden. Må alt være så blodhøytidelig? Hvis du blar igjennom tråden, ser du at mange her har skrevet om sine egne flåsete utsagn i kampens hete også, ikke bare det som har blitt sagt til dem. Synes det er deilig å kunne le av det, jeg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppelure Skrevet 26. februar 2011 #1058 Del Skrevet 26. februar 2011 ETter å ha sjarmert meg i senk flere ganger, endte vi på soverommet. ikke nok med at lyset skulle av og han hadde en dårlig avkledning. Men han hoppet over meg og brøt ut " nå skal vi se hvor sprek du er" og presset bena både bak og ut. og med denne herlige kommentaren etter "du var vist ikke så sprek du" DUST. men jeg ler meg skakk når jeg tenker på det. ble med bare den ene gangen ja! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 27. februar 2011 #1059 Del Skrevet 27. februar 2011 "Du er den beste jeg har hatt,- ihvertfall til å suge...", sa min forlovede her om dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 27. februar 2011 #1060 Del Skrevet 27. februar 2011 "Du er den beste jeg har hatt,- ihvertfall til å suge...", sa min forlovede her om dagen. Fy faen, haha!! Huffda. Da ble det kanskje litt silent treatment en god stund?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå