Gjest Blubberella Skrevet 6. januar 2011 #981 Del Skrevet 6. januar 2011 Sykt hvordan det er greit for damer og fortelle om disse sexopplevelsene og rett og slett bare rakke ned på gutta for alt. "han kom etter 2 sekunder" "han Var så liten" etc. Eneste jeg har lest de siste sidene jo. Ja, tråden er sykt morsom det er ikke det, men ærlig talt; Tror at hvis det hadde vært en liknende tråd på et annet norsk forum hvor menn uttalte seg at damer ikke ville fått gjennomgått såpass hardt. Folk gjør feil og vil faktisk si at presset på menn er ti ganger større under sex enn for damer. Damene kan stort sett bare ligge der, men selvfølgelig ikke være helt daue da. Hele dette føler jeg gjenspeiler seg i samfunnet generelt. Jeg har faktisk ALDRI hørt en kompis fortelle om sex han har hatt som har vært dårlig og på noen som helst måte lagt ut om hva jenta gjorde feil. I motsetning digger venniner å fortelle om dårlig sex som så godt som alltid er guttens feil på en eller annen måte, og de forteller nok mye mer til andre venniner Nåja, dette er nå en sannhet med modifikasjoner. I min venninnegjeng snakker vi aldri om sexlivet vårt og hvem av sexpartnerne som er gode eller dårlige. Jeg tror jeg har til gode å høre jenter jeg kjenner snakke dritt om sexpartnere. Unge (umodne) menn derimot kan fort slenge med leppa om ONS som ikke falt i smak. Ei venninne av meg bodde i kollektiv med tre gutter i studenttida, og de pleide å ha høylytte samtaler om helgas erobringer og detaljerte utbroderinger om hva damene hadde gjort i senga. Ofte fikk hun også med seg navnet på damene, så hun visste ganske mange intime detaljer om noen av damene på høgskola... Jeg tror ikke det henger sammen med kjønn, men med modenhet, hvorvidt man legger ut om sexpartnerne sine. Og så virker det som at folk er mer løsmunnet når det kommer til ONS enn når det gjelder sex i et fast forhold. Og Gjest2; det er jo lov for menn å dele morohistorier her også! Det er da like festlig! Som Raindrops sier, så blir det uansett noe annet å fortelle historier her på KG. Så lenge man ikke navngir folk skal det godt gjøres at noen finner ut hvem det er snakk om. Jeg har ledd mye av denne tråden, og håper flere deler. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 6. januar 2011 #982 Del Skrevet 6. januar 2011 Ingen uforglemmelige kommentarer, men kjæresten min sovna, for så å begynne å snorke mens han lå med hodet mellom beina mine og ga meg oralsex! Det var godt gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 6. januar 2011 #983 Del Skrevet 6. januar 2011 Sykt hvordan det er greit for damer og fortelle om disse sexopplevelsene og rett og slett bare rakke ned på gutta for alt. "han kom etter 2 sekunder" "han Var så liten" etc. Eneste jeg har lest de siste sidene jo. Ja, tråden er sykt morsom det er ikke det, men ærlig talt; Tror at hvis det hadde vært en liknende tråd på et annet norsk forum hvor menn uttalte seg at damer ikke ville fått gjennomgått såpass hardt. Folk gjør feil og vil faktisk si at presset på menn er ti ganger større under sex enn for damer. Damene kan stort sett bare ligge der, men selvfølgelig ikke være helt daue da. Hele dette føler jeg gjenspeiler seg i samfunnet generelt. Jeg har faktisk ALDRI hørt en kompis fortelle om sex han har hatt som har vært dårlig og på noen som helst måte lagt ut om hva jenta gjorde feil. I motsetning digger venniner å fortelle om dårlig sex som så godt som alltid er guttens feil på en eller annen måte, og de forteller nok mye mer til andre venniner Du treffer selvsagt blink her. Jeg vet om et par gutter som kan komme med nedsettende kommentarer om et og annet ons, men dette er nærmere unntak. Stort sett alle kvinner jeg kjenner har ikke noen særlige motforestillinger til å rakke ned på en ons i godt lag. Noen til og med kjæresten. Det har mye med miljø å gjøre. Kvinner lærer mye ukultur ved å være i og utenfor disse popularitetsklikkene de skaper på skolen. Der er det ufattelig mye baksnakking og drittslenging, mens gutter som ikke liker hverandre sier det stort sett rett ut, har et lite oppgjør, og så vet de hvor de befinner seg i forhold til hverandre. Det er klart grensene for jenter er flyttet for å slenge drit til hverandre om ons eller kjærester da. Der menn kommer med uttrykk som "bra" eller "ikke bra", og stort sett er ferdig med det, utbroderer mange kvinner om teknikk, størrelser, om han klarte å få henne til å komme, og hvilke feil han måtte komme til å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 6. januar 2011 #984 Del Skrevet 6. januar 2011 Sykt hvordan det er greit for damer og fortelle om disse sexopplevelsene og rett og slett bare rakke ned på gutta for alt. "han kom etter 2 sekunder" "han Var så liten" etc. Eneste jeg har lest de siste sidene jo. Ja, tråden er sykt morsom det er ikke det, men ærlig talt; Tror at hvis det hadde vært en liknende tråd på et annet norsk forum hvor menn uttalte seg at damer ikke ville fått gjennomgått såpass hardt. Folk gjør feil og vil faktisk si at presset på menn er ti ganger større under sex enn for damer. Damene kan stort sett bare ligge der, men selvfølgelig ikke være helt daue da. Hele dette føler jeg gjenspeiler seg i samfunnet generelt. Jeg har faktisk ALDRI hørt en kompis fortelle om sex han har hatt som har vært dårlig og på noen som helst måte lagt ut om hva jenta gjorde feil. I motsetning digger venniner å fortelle om dårlig sex som så godt som alltid er guttens feil på en eller annen måte, og de forteller nok mye mer til andre venniner Jeg har aldri hørt et veinninne fortelle om sex som har vært dårlig, og om alt partneren har gjort feil heller. Jeg har derimot overhørt samtaler mellom kamerater hvor de har gjort akkurat dette. Dette er ikke noe som det er sosialt akseptabelt at jenter gjør, men ikke gutter, det handler nok om andre ting enn kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 6. januar 2011 #985 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg har aldri hørt et veinninne fortelle om sex som har vært dårlig, og om alt partneren har gjort feil heller. Jeg har derimot overhørt samtaler mellom kamerater hvor de har gjort akkurat dette. Dette er ikke noe som det er sosialt akseptabelt at jenter gjør, men ikke gutter, det handler nok om andre ting enn kjønn. Da er kanskje ikke du den som er morsom å fortelle slike ting til. Noe som i såfall er et stort pluss til deg. Kvinner generelt har en langt større "åpenhet" i forhold til venninner enn det menn har til sine kamerater. Det er en kjennsgjerning. På generelt grunnlag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 6. januar 2011 #986 Del Skrevet 6. januar 2011 Da er kanskje ikke du den som er morsom å fortelle slike ting til. Noe som i såfall er et stort pluss til deg. Kvinner generelt har en langt større "åpenhet" i forhold til venninner enn det menn har til sine kamerater. Det er en kjennsgjerning. På generelt grunnlag. Da antar jeg at vi har veldig forskjellig bakgrunn, for jeg kjenner meg ikke igjen i dette i det hele tatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 6. januar 2011 #987 Del Skrevet 6. januar 2011 Da antar jeg at vi har veldig forskjellig bakgrunn, for jeg kjenner meg ikke igjen i dette i det hele tatt Som sagt: Stooort pluss til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 6. januar 2011 #988 Del Skrevet 6. januar 2011 Da er kanskje ikke du den som er morsom å fortelle slike ting til. Noe som i såfall er et stort pluss til deg. Kvinner generelt har en langt større "åpenhet" i forhold til venninner enn det menn har til sine kamerater. Det er en kjennsgjerning. På generelt grunnlag. Jeg tror det har mye mer med alder og kultur å gjøre, enn med kjønn. Som tennåring og i begynnelsen av 20-årene, da sex fortsatt var nytt og spennende, pratet både gutter og jenter om sexlivet sitt. Etter at de fleste av oss kom i stabile forhold er sexpraten ned på et minimum. Men i noen miljøer fortsetter den selvfølgelig. Jeg tror det kan stemme at damer fortsetter å prate litt mer om det enn menn, fordi vi prater mer om alle sider av forholdet vårt. F.eks "Han er ganske fantastisk, men han tar aldri oppvasken, og penisen hans er litt liten.", eller "Han slenger alltid de skitne sokkene sine på gulvet, men hva gjør vel det når han får meg til å komme hver kveld." Kvinner trenger generelt mer bekreftelse utenifra, og ettersom sexlivet er en del av forholdet, så nevnes dette også, men som regel uten alt for mange intime detaljer. Men nok avsporing. Jeg vil ha flere morsomme historier! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tanketanke Skrevet 6. januar 2011 #989 Del Skrevet 6. januar 2011 Hehe.. mye artig i denne tråden. Jeg må nesten fortelle om min siste gang da. Dette var på nyttårsafta. Hadde sex med en gutt i badstu (på ei hytte). Vi kjente ikke hverandre fra før, men traff hverandre på et utested. Hadde egentlig ikke tenkt å ha sex da av naturlige årsaker, men dette brydde ikke han seg om. Var helt greit for han. Han var jo bare helt villt komplimenterende, har aldri opplevd makan før. "Å herregud, du er så deilig. Herregud, se på deg da". "Du har så deilige pupper.." "Herregud, jeg mener, se på det der da" (Peker ned mot et visst område) Sist men ikke minst, den beste kommentaren kom i midlertidig mot slutten. "Du har så store pupper, du er ikke gravid vel?". Hahahha, jeg tror jeg dør. Jeg har da ikke så store pupper jeg. Er bare B-cup jeg.... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2011 #990 Del Skrevet 6. januar 2011 Å herregud, eg kjem eg kjem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 6. januar 2011 #991 Del Skrevet 6. januar 2011 Har gjort det samme med både kjæresten og ett tidligere ONS :D Skjedde med meg å.. Altså at han sovna mellom beina mine. Han var drittflau dagen derpå! :gjeiper: Men vi hadde meget rå sex før dette, og jeg var egentlig ganske sliten, så ikke nøye ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 6. januar 2011 #992 Del Skrevet 6. januar 2011 Før akten Meg: Kondom? Han: Nei. Under akten(fy og skammen seg, kåtheten(alkoholen?) har skylda) Han: For du er på pillen, ikke sant? Meg: Jo... Etter akten Meg: Hoff. Da må jeg fikse legetime da. Han: Jeg har ikke noe [sOS] altså. Meg: Lenge siden du sjekket deg? Han: Sjekket meg??? Dere kan tro jeg angret på dette ligget, selv om vi begge var rene 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 6. januar 2011 #993 Del Skrevet 6. januar 2011 Nåja, dette er nå en sannhet med modifikasjoner. I min venninnegjeng snakker vi aldri om sexlivet vårt og hvem av sexpartnerne som er gode eller dårlige. Jeg tror jeg har til gode å høre jenter jeg kjenner snakke dritt om sexpartnere. Unge (umodne) menn derimot kan fort slenge med leppa om ONS som ikke falt i smak. Ei venninne av meg bodde i kollektiv med tre gutter i studenttida, og de pleide å ha høylytte samtaler om helgas erobringer og detaljerte utbroderinger om hva damene hadde gjort i senga. Ofte fikk hun også med seg navnet på damene, så hun visste ganske mange intime detaljer om noen av damene på høgskola... Jeg tror ikke det henger sammen med kjønn, men med modenhet, hvorvidt man legger ut om sexpartnerne sine. Og så virker det som at folk er mer løsmunnet når det kommer til ONS enn når det gjelder sex i et fast forhold. Og Gjest2; det er jo lov for menn å dele morohistorier her også! Det er da like festlig! Som Raindrops sier, så blir det uansett noe annet å fortelle historier her på KG. Så lenge man ikke navngir folk skal det godt gjøres at noen finner ut hvem det er snakk om. Jeg har ledd mye av denne tråden, og håper flere deler. I min vennegjeng gjør vi det og synes det er rart at noen ikke gjør det.. Diskuterer selvsagt hvem som er bra og hvem som er dårlig. Med gode venner, vel og merke. Vi er litt sånn "sex&singelliv-gjeng". Mye moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 6. januar 2011 #994 Del Skrevet 6. januar 2011 Før akten Meg: Kondom? Han: Nei. Under akten(fy og skammen seg, kåtheten(alkoholen?) har skylda) Han: For du er på pillen, ikke sant? Meg: Jo... Etter akten Meg: Hoff. Da må jeg fikse legetime da. Han: Jeg har ikke noe [sOS] altså. Meg: Lenge siden du sjekket deg? Han: Sjekket meg??? Dere kan tro jeg angret på dette ligget, selv om vi begge var rene Bortsett fra siste kommentaren kunne det der vært meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lol Skrevet 6. januar 2011 #995 Del Skrevet 6. januar 2011 Må ikke spore av så denne fantastiske tråden ender ut i diskusjon nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #996 Del Skrevet 6. januar 2011 "Ligg i ro" - Kommentar fra han som lå over meg... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #997 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg glemmer aldri da en fyr sa følgende etter et kort samleie... "jaja, nå var jeg ferdig". Han gikk vekk fra sengen. hahaha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2011 #998 Del Skrevet 6. januar 2011 datet en fyr for noen år siden, en skikkelig høflig gentelman. så var tiden kommet for vår første runde i halmen. litt kos og fomling, så begynte jeg kose med penisen hans. For det første var den pitte-pitte-liten, som en tommel, men sa selvsagt ikke noe om det. kommentatern hans da jeg begynte å beføle ham, var " du må gi beskjed om den er for stor for deg " " neida" sier jeg " det går nok bra". "åja? er du en vanlig hore med utpult mus?" Var det som en tommel når den var stiv eller ikke stiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 7. januar 2011 #999 Del Skrevet 7. januar 2011 For en del år siden startet jeg å date en utrolig vakker kvinne. Hun var også fast inventar på SATS, og hadde en fantastisk kropp, så jeg formelig sitret da jeg tok av henne klærne. Hun lente seg godt tilbake og sa "Prinsessa di er klar for behandling". Jeg flirte og gikk til verks. Overraskelsen var stor da det viste seg at hun faktisk mente det. Hun lå som en melsekk gjennom hele greia. Etter noen dater tok jeg det opp, og hun ble grinete. Det ble ikke flere dater, for å si det slik. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtra_lilje Skrevet 7. januar 2011 #1000 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Den var stiv.... Endret 7. januar 2011 av Xtra_lilje 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå