Vikci Skrevet 3. januar 2011 #961 Del Skrevet 3. januar 2011 Kom og sett deg på fange te han far så ska e vis deg ka det vil sei å vær hard (Ble sagt som spøk, men ikke særli turn on ) Eller den gangen jeg hadde verdens dårligste ONS, vi hadde kjørt på i timesvis uten resultat.. Så jeg bare dytta han av og la meg til å sove, da han presterer og vekke meg litt senere med "du var ikke ferdi enda, masse jobb ijenn til deg" Eller en ex som jeg hadde dårli sex med bestendi ropte "stønn høyere, ikke bry deg om mamma hører oss" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 3. januar 2011 #962 Del Skrevet 3. januar 2011 For en morsom tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mannesvin Skrevet 3. januar 2011 #963 Del Skrevet 3. januar 2011 ONS: Hun midt i akten: "Jeg har glemt navnet ditt. Hva heter du?" Jeg: "Jeg har ikke fortalt deg det" Det ble en høflig introduksjon før fortsettelsen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #964 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg datet en fyr en periode, og mens vi hadde sex så satt jeg oppå ham, da han sier til meg " aah, slå meg", så jeg ga ham en liten klaps i ansiktet på tull. "aaah, ja baby, riv meg i håret"! Jeg ble litt forfjamset, men jeg lugget han veldig forsiktig i håret. Han ble tydeligvis mye mer oppspilt, og sier" åååh, ja kom igjen, kvel meg med puta!! kom igjen, aaaahh"! Det var turn-off for meg! :skratte: En fyr jeg hadde ons med for lenge siden sa plutselig under sexen mens vi hadde doggy "Du sett fitta de over ansikte mitt og klin fitte saften utover og la meg smake på deg" Jeg " eh ja okey" Så setter jeg meg over ansikte hans da så sier han" mmmm la meg spise deg opp! du smaker så godt!!" Så tar han å biter meg i musa! Sånn sikkelig hardt. Det gjorde jo vondt og jeg gikk av han. Jeg kvakk jo sikkelig å. Var ikke forbredt på å bli bitt sånn. AU! Ble ikke noe mer på han for å si det sånn. Skulle foresten ha bitt han like hardt i pikken. Dust, En annen fyr jeg rota litt med ville jeg skulle stappe tunga mi inni rompa hans mens jeg ronka han. Jeg hadde ikke så lyst til det og måtte si pent nei. Da begynte han plutselig å skrike til meg at jeg var så teit og kjedelig i senga. Jeg burde også få hjelp pga "alle" jenter elsker jo å slikke rompehullet til gutter. Jeg var helt klart unormal som ikke ville gjøre noe så deilig. Så sier han til slutt. Nå går jeg å finne meg en som vil slikke meg i rompa. JADDA!!! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 3. januar 2011 #965 Del Skrevet 3. januar 2011 Ja, det er ikke måte på. Måtte spørre han "Hva..hva var det du nettopp sa?" og han stønnet fram akkurat det samme. Haha, han er arkivert. Kom på noe av den samme sorten han sa en annen gang. Både jeg og han er veldig glad i analsex og når vi hadde vanlig samleie(misjonær) ropte han en gang: "hvor vil du jeg skal ta deg?" jeg så på han som et spørsmåltegn hvor han enda en gang ropte: "hvor vil du jeg skal ta deg hardt?!" jeg bare: "eh..i fitta?". Så presterer fyren å si: "nei, du vil jeg skal ta deg hardt i ræven, sprute deg hardt i ræven!". "si det!! Si det"! Ble litt sjokkert da, men begynte å le godt for meg selv. Hva tenkte jeg på da jeg var sammen med denne fyren? HAHAHAHA!! Priceless!! :skratte: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 3. januar 2011 #966 Del Skrevet 3. januar 2011 Må abonnere på denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2011 #967 Del Skrevet 3. januar 2011 Hadde med meg en kar hjem fra byen. Jeg var godt bedugget og etter akten presterer jeg å si: Oi! Så mye hår du har på rumpa (med veldig fasinert stemme, og et ønske om å få se på nært hold)! Vi er nå sammen og 3,5 år etter er han fortsatt like bitter for den kommentaren:P Jeg hadde vel en motsatt, til en jeg ble med hjem fra byn .. "du har jo ikke hår på rumpa! ... men det går greit" (ja, skulle det ikke gå greit liksom???) Han virket ikke særlig fornøyd med kommentaren, men til mitt forsvar var jeg bare så vant til å ta på en hårete rumpe, siden exn hadde det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2011 #968 Del Skrevet 3. januar 2011 Mye artige kommentarer her Men noe som virkelig fikk meg til dette helt av pinnen var at KVINNEN sa under hyrdestunden var "FY FAEN SÅ GODT, FY FAEN" Det ble med den ene gangen for å si det slik >>AKRKIVERT<< Det kunne vært meg ... Men sier det bare når det virkelig er godt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #969 Del Skrevet 5. januar 2011 En fyr jeg hadde ons med for lenge siden sa plutselig under sexen mens vi hadde doggy "Du sett fitta de over ansikte mitt og klin fitte saften utover og la meg smake på deg" Jeg " eh ja okey" Så setter jeg meg over ansikte hans da så sier han" mmmm la meg spise deg opp! du smaker så godt!!" Så tar han å biter meg i musa! Sånn sikkelig hardt. Det gjorde jo vondt og jeg gikk av han. Jeg kvakk jo sikkelig å. Var ikke forbredt på å bli bitt sånn. AU! Ble ikke noe mer på han for å si det sånn. Skulle foresten ha bitt han like hardt i pikken. Dust, En annen fyr jeg rota litt med ville jeg skulle stappe tunga mi inni rompa hans mens jeg ronka han. Jeg hadde ikke så lyst til det og måtte si pent nei. Da begynte han plutselig å skrike til meg at jeg var så teit og kjedelig i senga. Jeg burde også få hjelp pga "alle" jenter elsker jo å slikke rompehullet til gutter. Jeg var helt klart unormal som ikke ville gjøre noe så deilig. Så sier han til slutt. Nå går jeg å finne meg en som vil slikke meg i rompa. JADDA!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #970 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har en historie som jo igrunn ikke handler om noen kommentar, men tenkte jeg fikk skrive den her. Huff, den er litt ufin Men en bekjent av en bekjent er kjent for at han er over gjenomsnittet glad i å ta jenter bakfra og altså da i rompa. Denne fyren var på en fest og havnet sammen med en dame på rommet. Det viste seg etterpå at han hadde koset seg veldig med å ta henne, for så å få henne til å suge seg. Når de kom ut av rommet var hun nemlig brun i munnvikene.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. januar 2011 #971 Del Skrevet 5. januar 2011 Æsj og fy!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 5. januar 2011 #972 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har en historie som jo igrunn ikke handler om noen kommentar, men tenkte jeg fikk skrive den her. Huff, den er litt ufin Men en bekjent av en bekjent er kjent for at han er over gjenomsnittet glad i å ta jenter bakfra og altså da i rompa. Denne fyren var på en fest og havnet sammen med en dame på rommet. Det viste seg etterpå at han hadde koset seg veldig med å ta henne, for så å få henne til å suge seg. Når de kom ut av rommet var hun nemlig brun i munnvikene.. Æsj noe så kvalmt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 5. januar 2011 #973 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har også hørt en lignende historie, fra to forskjellige personer! Det er nok en vandrehistorie som er ute og går 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest2 Skrevet 5. januar 2011 #974 Del Skrevet 5. januar 2011 Sykt hvordan det er greit for damer og fortelle om disse sexopplevelsene og rett og slett bare rakke ned på gutta for alt. "han kom etter 2 sekunder" "han Var så liten" etc. Eneste jeg har lest de siste sidene jo. Ja, tråden er sykt morsom det er ikke det, men ærlig talt; Tror at hvis det hadde vært en liknende tråd på et annet norsk forum hvor menn uttalte seg at damer ikke ville fått gjennomgått såpass hardt. Folk gjør feil og vil faktisk si at presset på menn er ti ganger større under sex enn for damer. Damene kan stort sett bare ligge der, men selvfølgelig ikke være helt daue da. Hele dette føler jeg gjenspeiler seg i samfunnet generelt. Jeg har faktisk ALDRI hørt en kompis fortelle om sex han har hatt som har vært dårlig og på noen som helst måte lagt ut om hva jenta gjorde feil. I motsetning digger venniner å fortelle om dårlig sex som så godt som alltid er guttens feil på en eller annen måte, og de forteller nok mye mer til andre venniner 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #975 Del Skrevet 5. januar 2011 Sykt hvordan det er greit for damer og fortelle om disse sexopplevelsene og rett og slett bare rakke ned på gutta for alt. "han kom etter 2 sekunder" "han Var så liten" etc. Eneste jeg har lest de siste sidene jo. Ja, tråden er sykt morsom det er ikke det, men ærlig talt; Tror at hvis det hadde vært en liknende tråd på et annet norsk forum hvor menn uttalte seg at damer ikke ville fått gjennomgått såpass hardt. Folk gjør feil og vil faktisk si at presset på menn er ti ganger større under sex enn for damer. Damene kan stort sett bare ligge der, men selvfølgelig ikke være helt daue da. Hele dette føler jeg gjenspeiler seg i samfunnet generelt. Jeg har faktisk ALDRI hørt en kompis fortelle om sex han har hatt som har vært dårlig og på noen som helst måte lagt ut om hva jenta gjorde feil. I motsetning digger venniner å fortelle om dårlig sex som så godt som alltid er guttens feil på en eller annen måte, og de forteller nok mye mer til andre venniner Du er på KVINNEguiden. Finnes garantert slike tråder menn har laget 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 5. januar 2011 #976 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg pleier ikke å slarve om dårlig sex til veninner. Ikke om god sex heller for den del. Her på forumet blir det noe helt annet, siden de som sitter her og leser ikke vet hvem jeg har sex med, så det spiller ingen rolle. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kml Skrevet 5. januar 2011 #977 Del Skrevet 5. januar 2011 Hehe, denne må jeg abonnere på :D Husker ikke mye slikt som har skjedd med meg (heldigvis), men kom på en liten en.. En ONS etter forspill ligger over meg og presterer å si "Du vil ha den nå tenker jeg, ikke sant du vil ha den? SI AT DU VIL HA KUKEN MIN!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #978 Del Skrevet 5. januar 2011 Ingen uforglemmelige kommentarer, men kjæresten min sovna, for så å begynne å snorke mens han lå med hodet mellom beina mine og ga meg oralsex! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kml Skrevet 5. januar 2011 #979 Del Skrevet 5. januar 2011 ONS: Hun midt i akten: "Jeg har glemt navnet ditt. Hva heter du?" Jeg: "Jeg har ikke fortalt deg det" Det ble en høflig introduksjon før fortsettelsen. Hihi, hvis det var i sommer i Oslo kan det ha vært meg. Husker en ONS som gikk slik 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 6. januar 2011 #980 Del Skrevet 6. januar 2011 Ingen uforglemmelige kommentarer, men kjæresten min sovna, for så å begynne å snorke mens han lå med hodet mellom beina mine og ga meg oralsex! Har gjort det samme med både kjæresten og ett tidligere ONS :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå