Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Haha, for en hærlig tråd :) :)

En jeg hadde sex med fomlet veldig da vi skulle til, men han fikk det rett og slett ikke til.Da sa han bare "jaja, fylla har skylda" og snudde seg for å sove.Jeg ble liggende som et spørsmålstegn en stund før jeg sovna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Jeg hadde sex med en mann jeg måtte jobbe litt for å få.. og etter akten hørte jeg meg selv klappe i hendene mens jeg ropte "mere, mere, mere!".

Haha.. jeg er jammen sjarmerende. :fnise:

HAHA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med eksen min, han var min første, jeg var ganske usikker- og så sier han følgende "du er så vid". Jo takk for den liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under oralsex med en ONS kom plutselig kommentaren: "tiss på meg" når jeg satt over ansiktet hans, det satte en kjapp stopper for akten!

En annen sa "det er ikke noen ku du melker altså" (og jeg som pleier å være god på det der, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en jeg datet en stund og det var ikke det at han kom med så mye kommentarer, men på hvert støt ( og da mener jeg hvert ENESTE) under akten stønnet han , åh fuck, åh fuck, åh fuck. Needles to say at det var en smule distraherende? Og, ja, han var norsk, så jeg så ingen grunn til å holde på på engelsk heller.. :fnise:

Haha skjønner meg ikke på engelsken. :fnise: Tror jeg hadde syns det var litt irriterendes hvis en jeg hadde sex med sa åh fuck for hvert støt. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under oralsex med en ONS kom plutselig kommentaren: "tiss på meg" når jeg satt over ansiktet hans, det satte en kjapp stopper for akten!

En annen sa "det er ikke noen ku du melker altså" (og jeg som pleier å være god på det der, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang kom jeg og ekssamboeren hjem fra byen, vi var begge litt beruset. Jeg kledde av meg og hoppa i senga, trøtt som bare det. Så kommer ekssamboeren sjanglende fra badet, naken med den klare staken.

"Nåååå kommer STOREGUTT, ER DU KLAR, DU (navnet mitt)?"

Jeg lo høyt og lenge av den ja!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ååå, så flink du er å suge meg, jenta mi, sååå flink jente" gikk i repeat med en kar jeg traff hjemme etter å ha blitt kjent over nettet, syntes det ble litt ekkelt kan du si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en av mine første opplevelser rundt dette med sex og jeg ronket gutten.

Og han må ha syntes det var litt for godt for han forteller; "Rolig nå, posten må ikke komme for fort frem! "

(egentlig litt ok sagt, men det var ikke så bra å høre der og da)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Og han må ha syntes det var litt for godt for han forteller; "Rolig nå, posten må ikke komme for fort frem! "

Syntes det var en skikkelig bra måte å si det på, hvis man ikke vil bruke så direkte ord som "runk meg saktere, ellers kommer jeg for tidlig" så denne skal jeg omjustere til min egen variant :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes det var en skikkelig bra måte å si det på, hvis man ikke vil bruke så direkte ord som "runk meg saktere, ellers kommer jeg for tidlig" så denne skal jeg omjustere til min egen variant :D

Glad mitt bidrag var med på å hjelpe :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Utrolig hvordan man kommer på å si slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller verste jeg har opplevd var likevel hun som kjørte kneet i skrittet på meg i raseri da min ereksjon sviktet.

Slikt gjør man ikke.

Huff, det kunne vært meg. Ble slikka av en kar engang og han gjorde det helt riktig, var rett ved å komme, da han plutselig endret teknikk. Jeg blacka ut, tok tak i håret hans og slang hodet hans i gulvet gang på gang mens jeg skrek hvor håpløs han var.

Jeg er en snill jente ellers altså, blir bare veldig revet med iblant. :sukk:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lateri and

Vel har ikke så mange artige, men to hvor jeg virkelig ønsket å kaste de på gulvet å ønske meg et annet sted...

En jeg hadde holdt på med en stund, førtste gang vi hadde sex å jeg fikk krampe i låret, han stopper opp å spør hva som er galt. Sier det som det er men at han bare skal fortsette for det slipper ganske fort. Han kommer med "Åååå, stakkars lille bane(barne) mitt" - han var i tillegg noen gode år eldre enn meg... SKRINLAGT!

Han andre skulle absolutt sprute meg på magen, greit nok - er ikke fan men lot han gjør det. Etterpå kaster han en handduk til meg så jeg kan tørke det bort. Spør om ikke han kan gjøre det (hannes gris, right!) så kommer han med "Nei, æsj!!! Så ekkelt!" .. mannfolk som sier æsj er ille nok, men til sin egen sperm?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han andre skulle absolutt sprute meg på magen, greit nok - er ikke fan men lot han gjør det. Etterpå kaster han en handduk til meg så jeg kan tørke det bort. Spør om ikke han kan gjøre det (hannes gris, right!) så kommer han med "Nei, æsj!!! Så ekkelt!" .. mannfolk som sier æsj er ille nok, men til sin egen sperm?!?!

:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

En jeg hadde sex med for en liten stund siden sa plutselig midt under akten: Åhh kan jeg ikke ta pikken min inn i tarmen din? Ehh :eeeh:

En annen en sa mens vi hadde misjonæren: æsj du har en kvise i panna. Javel takk for informasjonen liksom :klaske:

Men en som jeg var sammen med for et par år siden sa hele tiden mens jeg sugde han: åhh så godt. Du er såå flink baby. åhh så godt. Gooodt!! åhh du er så flink. Åhhh

Må innrømme jeg ble en smule distrahert ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...