Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Gjest Carleigh-Ann

Haha mye morsomt her :) Han forrige jeg datet sa følgende da vi hadde oss (12 ganger på en natt..) "Ååååå, så godt. Ååååååå!" Og sånn holdt han på hele natta. Jeg holdt på å le meg ihjel, og da sa han bare "Hvorfor ler du?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Her må jeg virkelig sette meg ned og lese gjennom senere idag! :ler:

Har heldigvis ikke vært borti så mange rare kommentarer, men er da noen som jeg husker godt.

Min x hadde bare hatt sex en gang før han traff meg og han spurte meg så sjenert en gang "duu.. atte.. kan jeg få ta deg i vaginaen bakfra..?".

Samme x klarte forøvrig å lire av seg "åååh, du din slemme skolejente, dette skal du få straff for!" da han tok meg bakfra.

Jeg skjønte ingenting og spurte hva i alle dager jeg hadde gjort.

"ææh, du.. ehm.. fikk meg sparket som rektor fra skolen..".

Jeg skjønte først etterpå at han hadde prøvd seg på et ørlite rollespill. :ler:

Min nåværende kjæreste hadde litt prestasjonsangst en av de første gangene vi hadde sex og junior ville ikke funke helt.

Jeg hadde random musikkliste på PC'n min og mens han fumlet og fiklet med utstyret sitt, hørte vi "jeg vil inn, se på meg, jeg baner vei" fra en reklamesang for Aker Kværner. :skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg hadde sex med en mann jeg måtte jobbe litt for å få.. og etter akten hørte jeg meg selv klappe i hendene mens jeg ropte "mere, mere, mere!".

Haha.. jeg er jammen sjarmerende. :fnise:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ♥B♥B♥

Ei venninne fortalte; ons, gubben dunka ivei og stønnet; "jeg kommer.......jeg kommer......" hvorpå hun tørt sier; "husk å lukk igjen døra etter deg da......" Tok litt tid før han kom etterpå visst.....

:ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anne gro

Jeg var på ferie og møtte en fyr fra canada. Mens vi holdt på begynte han å rope : ahh, tell me something dirty in norwegian! jeg klarte ikke å la være å le, så han stoppet helt opp å så på meg: oh sorry, ur not from Norway?

Den samme fyren bet meg så hardt i armen mens vi holdt på at jeg neste dag var helt blå og klarte ikke å løfte den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første: "Du er ikke jomfru du! Jeg har da spretta ei jomfru før, så jeg vet hvordan det kjennes!"

:hakeslepp: er det mulig? Tenker meg du følte deg spesielle da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompis nr. 2 drar hjem med en flyfille som har vært på en del andre før, for å si det sånn, etter endt økt, ruller hun over på sia og sier "E tar me nu en røyk mens fetta tørke." Kanskje unødvendig å si at han stakk raskt fra åstedet.

Og nå må dere ikke tro at jeg har noe imot nordlendinger, at det er derfor jeg drar disse. Jeg er derfra selv...

HOho. :ler: Det var en ekkel kommentar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

rett etter en orgasme som mannen ikke fikk med seg tydligvis,for han tar greppa tak og proooer/blåser luft på klitten.Jeg hyler for jeg er tanke øm og skriker hva faaan!?!??! Hvorpå mannen dukker opp fra dyna,likbleik i ansiktet og spør : vare ikke gødt?

en annen med samme person som over:

Etter mye peis og pes,hvor hans penis ble ført helt inn og tatt heeeeelt ut hundre ganger,sier mannen snu deg litt hvorpå jeg snur ,all lufta som hadde blitt peisa INN i min skjede blir da presset ut i full orkanstyrke-En dundendes fittefis som blåser penisen ut. Begge to like sjokkerte men faller sammen i latterkrampe.

Min første x. :

På hyttetur uten foreldre og naboer.Jeg står og pakker ut klærne våre og legger dem i klesskapet inne på soverommet.Han kler av seg genser,bukse og river av seg trusa mens han skyter ut brystkassa og utbryter :

Se min flotte fantastiske kukkelukk!

Et lite kikk og jeg knekker i knærne.Kukkelukken var dekorert med bukselo som hang fast i forhuden. Hjelpes som jeg flira

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Et lite kikk og jeg knekker i knærne.Kukkelukken var dekorert med bukselo som hang fast i forhuden. Hjelpes som jeg flira

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Michelet

Første gang med en ex :

Jeg utbryter forbauset(fordi jeg sjelden kommer 1.gang med en ny partner) rett etter at han har kommet :

"Jeg kom først"

Han : "Faen altså, jeg som alltid pleier å være først" :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min sa en gang "det er en drøm at jeg ligger her med deg" når vi hadde romantisk sex i misjonæren.

Den kom veldig brått på og litt ut av det blå, men åå så skjønn han er. Var ikke morsomt, men uforglemmelig var den!

Herlige mannemannen min :rødme:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest AnonymBruker

En date jeg engang hadde: "Jeg skal sprute inni deg!!", gjentatt hvert minutt under hele akten. Det hører med til historien at han aldri kom så langt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en X som hele tiden ropte: -si at du kommer, si at du kommer!.... og jeg var ikke i nærheten...

eller med en annen X da vi ikke hoppet av i svingen, men jeg falt av! jeg satt oppå ham, og akkurat i det det gikk for ham fikk jeg krampe i hofta så beinet mitt rettet seg ut og jeg forsvant rett av. Tror vi ble like forbauset begge to...

samme karen knakk kjevebeinet på meg ved et uhell på en campingtur. Jeg skulle krabbe over ham, men han var skrekkelig kilen og trakk på refleks kneet opp, og traff meg rett i kjakan. Gjett om de holdt på å le seg ihjel på legevakten?

Ellers så har jeg og Gubben hatt et par opplevelser med innpåsliten kjæledyr, han lå oppå meg, og inn kommer katten, spasserer rett oppover ryggen hans, og slår seg ned midt i mellom skulderbladene hans mens den malte som bare det! Man kan jo si det slik at vi mistet konsentrasjonen litt. Katten ble sendt ut på gangen, og døren lukket, og vi prøvde igjen. Da hørte vi fra gangen, skrape, skrape, skrape på døren, og skikkelig klagende mjaaaauuu?

eller da vi var godt i gang og Gubben skvatt opp med et vræl, han hadde fått en iskald hundesnute i siden... Vi har lært oss å lukke døren nå...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg setter meg oppå typen min for å ri. Han fører den inn i feil hull (uten å merke det selv) og jeg sier: "Au!" Han (tar den ut med den gang): "Unnskyld!" "Det går bra," sier jeg. Han svarer: "Hehe, var jeg på skogtur?"

En annen gang han skulle ta meg i doggy måtte jeg si: "Litt lenger ned..." (vi holdt på i mørket da) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...