fuerza Skrevet 22. april 2010 #781 Del Skrevet 22. april 2010 hehehehe, herlig tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ego Skrevet 22. april 2010 #782 Del Skrevet 22. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 22. april 2010 #783 Del Skrevet 22. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SMann Skrevet 22. april 2010 #784 Del Skrevet 22. april 2010 Han snakket til pikken sin. "hun er litt trang idag ja, ser ikke ut som vi får komme inn... JODAAA DER JA" en annen gang med samme fyren: ER *pust* JEG *pes* BEDRE *pust* ENN *pes* EKSEN DIN?!!?!?!? .....det var han ikke. Imponerende at du klarte mer enn en gang........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2010 #785 Del Skrevet 22. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ego Skrevet 22. april 2010 #786 Del Skrevet 22. april 2010 Etter ett minutt med mekanisk inn-og-ut, stønnet han (nå ex): "Åå, ja! Kom på kuken min, da! Kom på kuken!" Jada.... Lurer på om jeg har vært bortpå samme person :klø: :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 22. april 2010 #787 Del Skrevet 22. april 2010 Må ha denne på mine innlegg. Den merkeligste jeg har hørt noensinne, kommer fra Roskildefestivalen 2006. Jeg flørter med en islandsk fyr på festivalcamp, vi innleder runden med litt roting i teltet, og er til slutt nakne sammen i soveposen. Etter et par jukk utbryter han følgende: "SHIT. I forgot to say my fucking prayer!" Og så avbrøt han, satte seg i teltet med rumpa mot meg, og ba en bønn på islandsk. Etterpå pulte vi ferdig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kongen Skrevet 22. april 2010 #788 Del Skrevet 22. april 2010 Tok kjærringa bakfra, så sa æ: Bit i puta, han far skal i luke 2... Ho va ikke litt inntresert engang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #789 Del Skrevet 23. april 2010 for en fantastisk morsom tråd! Kan jo fortelle om den siste "hyrdestunden" jeg hadde. Vi er gode venner, og lå sammen kun fordi vi var fulle og villige begge to, ikke noe følelser i bildet..derfor ble det nok i meste laget av teite og morsomme kommentarer/hendelser. For det første lå vi i underkøyen av en KØYESENG! Prøvde først meg på topp, men det ble for lavt undet "taket" HAN: vi snur? MEG: ja, ok Køyesengen knirket noe fææææææælt, og det ble mest fnising.. MEG: du..det knirker?! HAN: haha, jaaa og så? MEG: JEG KLARER IKKE Å KONSENTRERE MEG! HAN: Ja..ok, vi ligger på gulvet! Så vi stresset ut av sengen, ned på gulvet, madrassen måtte rigges ovs.osv. Ikke nok med det, han MÅTTE jo fikse puter til meg. Så skal jeg suge ham, jeg holder på en stund, men det kommer ikke en lyd fra ham, så jeg stopper opp MEG: eeeeh, funker det? HAN: JA for faen, ikke slutt! MEG: Men...eeeh ok! HAN: kom igjen da! For å ikke å snakke om at jeg "falt" ut av madrassen, om det går ann, dunka kneet mitt skikkelig hardt og han spørr om det går bra, og skal blåse..haha :D Så holdt vi på i det lange og brede, før jeg blir skikkelig sår. MEG: duuu? klokken er ganske mye, er du ikke trett?? HAN: hæ? nei.. -liten pause- HAN: DU VENTER BARE PÅ AT JEG SKAL BLI FERDIG DU! MEG: altså, haha! Jaaa HAN: Ja, men jeg er der snart, går det bra om jeg kommer i deg? MEG: jada! :D Etterpå skulle vi jo kle oss, så sier jeg: Duu, skal jeg fortelle deg en ting? Husker ikke hva det var jeg skulle si, men han svarer hvertfall HAN: GÅR DU IKKE PÅ P-PILLER LIKEVEL? MEG: HÆ?! jo, hvorfor tror du jeg løy om det? HAN: Vet jo aldri hva DU er i stand til! MEG: Hm. men vi har jo ikke planlagt navn på barna våre, kan jo ikke få dem ennå! Så ble vi liggende å prate om fine/stygge barnenavn til de sene nattetimer. At det går ann å ha sååå mye klumsete sex på en gang er meg ei gåte, men jeg tenker tilbake på det og ler! :D Ja dette var sikkelig klumsete sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonnebell Skrevet 23. april 2010 #790 Del Skrevet 23. april 2010 En venn av meg fikk med seg en ekte cowboy hjem fra byen en gang. Vel hjemme bestemte hun seg for å gi fyren en BJ før hyrdestunden. Han blei nok litt for ivrig.. "You wanna choke on my cock? Do you? Well choke on it!" Som sagt, så gjort; Kjørte k*ken laaaangt bak i halsen, hun brakk seg og tenna skrapa opp fyren på vei ut av munnen. Au da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulle Skrevet 23. april 2010 #791 Del Skrevet 23. april 2010 Mange gode kommentarar her altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 23. april 2010 #792 Del Skrevet 23. april 2010 Dette var mer en uforglemmelig situasjon.. hadde datet en fyr noen ganger, og han var den perfekte, mest romantiske, ømme gentelman. Helt til kvelden kom da vi skulle ha sex. Begynte ganske fint og greit, vi klinte og koste og kledde av oss etterhvert, han var så romantisk, øm og forsiktig. Til slutt var vi nakne, og plutselig slår fyren totalt om. "Du er ikke jomfru du, din hore, nå skal du få pikk som aldri før." Og fyren kjørte på som en kanin. Nå skal det også sies at han ikke var særlig utstyrt, så det gjorde ikke sitasjonen bedre at han lå og skreik "pikken min er for stor for en hore." vel, ble ikke flere dater for å si det sånn. Hjelpes han virka ikke helt god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #793 Del Skrevet 23. april 2010 En kompis hadde en ONS en gang for litt tid tilbake, og alt var veldig bra, de tok av klærne på hverandre osv osv, men da de hadde tatt av undertøyet og hun skrevet i all sin prakt, utbrøt hun "se, jeg har kjønnsvorter!" Urk. What?? Noe så ekkelt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filantropen Skrevet 23. april 2010 #794 Del Skrevet 23. april 2010 Eg har dratt en forferdelig stygg stygg stygg setning. Er 5-6 år sia, men tenker på den i ny og ne. Har heldigvis god tone med ho enda. "Eg elsker deg, *insert feil navn*" = FAIL!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ego Skrevet 24. april 2010 #795 Del Skrevet 24. april 2010 Hmm.. etter å ha tenkt meg litt om kom jeg på noe jeg sa en gang.. Hadde akkurat avsluttet en økt heftig fyllesex med en sommerflørt, når jeg plutselig begynte å fnise som en fjortis. Da fyren spurte hva det var, hadde jeg nærmest hvisket til ham "vi har gjort voksenting" Jeg fikk dette fortalt dagen etterpå, husket ingenting av det selv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #796 Del Skrevet 24. april 2010 hvilket hull prompa du med nå? huff, det er det verste når fyren ikke skjønner at man promper med vagina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #797 Del Skrevet 24. april 2010 Hadde egget hverandre opp i noen uker, før vi endelig havna til sengs. Stunden da han endelig skulle være inni meg var kommet, og jeg nøt det virkelig, lå med øynene igjen da han heiste seg opp på albuene, ble stille, før det kom: "Jah, dær ser du, han passa som pikk i Grethe!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. april 2010 #798 Del Skrevet 24. april 2010 Åh, jeg må bare skrive opp disse mens jeg enda kommer på dem: Hadde deala litt med en kar noen uker, begge visste at det kom til å bli noe. Men som nordlendinger flest, så var han RIIIIMELIG høy i hatten. Så da han kom opp etter magen min, etter et brøl verdig en gorilla, og så plutselig får helt panikk og roper "Åh HÆRREGUD, ÆÆÆÆÆSJ, æ fikk faen me sæd på HAKA!!", og kommer med påfølgende grøssebølger... Da skjønte jeg at det ihvertfall ikke kom til å bli no mer. Selv om jeg lo så jeg nesten rulla ut av senga. Han hadde også noen fine kommentarer mens han småbrakk seg og tørka sæd av både meg og han. Men ettersom jeg lo så jeg grinte, så husker jeg dem ikke lengre. Også to som originalt kommer fra det kvinnelige kjønnet. (Må ha noen av dem også!) Har noen kompiser av meg, i militæret, som har vært på en del sprell i Tromsø By. Hvorav følgende finner sted. (Viewer discretion advised.) Kompis nr. 1 drar hjem med en riktig så pen dame, har en riktig så hyggelig hyrdestund, mens dem ligger og koser etterpå kommer hun med følgende: "NN, du har nu så gjæv en kuk." O_o Kompis nr. 2 drar hjem med en flyfille som har vært på en del andre før, for å si det sånn, etter endt økt, ruller hun over på sia og sier "E tar me nu en røyk mens fetta tørke." Kanskje unødvendig å si at han stakk raskt fra åstedet. Og nå må dere ikke tro at jeg har noe imot nordlendinger, at det er derfor jeg drar disse. Jeg er derfra selv... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 24. april 2010 #799 Del Skrevet 24. april 2010 Hadde egget hverandre opp i noen uker, før vi endelig havna til sengs. Stunden da han endelig skulle være inni meg var kommet, og jeg nøt det virkelig, lå med øynene igjen da han heiste seg opp på albuene, ble stille, før det kom: "Jah, dær ser du, han passa som pikk i Grethe!" Den der har jeg hørt snakk om fra flere (ikke mens jeg har hatt sex altså!). Er visst et uttrykk det der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
memorie Skrevet 25. april 2010 #800 Del Skrevet 25. april 2010 X'en min: "Du ser ut som en av de der negerungene; tykk mage og tynne armer"... Det "frekkeste" jeg noen gang har sagt vasr vel den gangen jeg spurte en fyr om han hadde et kryssord eller noe jeg kunne holde på med mens han gjorde seg ferdig... Kan si det sånn at jeg ikke hadde noe med han å gjøre etter den ene gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå