Liisemor Skrevet 11. januar 2010 #761 Del Skrevet 11. januar 2010 Nå kom jeg på en gang jeg og eksen hadde sex, han tok meg bakfra og plutselig skriker han (skrik av typen 14 år gammel jente som ser en stor edderkopp) og utbryter: den jævla bikkja sleika meg i rompa. Den ellers så veloppdragne hunden hadde bestemt seg for å krysse ettromsleiligheten og liste seg opp i senga. Vi klarte faktisk å fortsette etter at den stakkars hunden var forvist til badet. :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilette Skrevet 11. januar 2010 #762 Del Skrevet 11. januar 2010 "Unna vei her kommer jeg" Gjenfortalt, ikke selvopplevd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Marit_* Skrevet 11. januar 2010 #763 Del Skrevet 11. januar 2010 sagt av meg selv med meg på topp: "ooh, du har navlelo!" gledelig =) det ble humoristisk motatt (dog etter seansen. Sexen var bra) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butterfly1 Skrevet 11. januar 2010 #764 Del Skrevet 11. januar 2010 Hadde sex med en venn av meg som er veldig gjerrig! Så etter sex kommer han med kommentaren: Vi kan spleise på en angrepille da! hahahahaha Utrolig bra tråd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion84 Skrevet 19. januar 2010 #765 Del Skrevet 19. januar 2010 hahaha.. for en tråd! jeg ler så jeg griiiner her jeg sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepe Skrevet 20. januar 2010 #766 Del Skrevet 20. januar 2010 Har ingen morsomme jeg kommer på nå, men vil ha i mine innlegg:D Helt fantastisk enkelte opplevelser her altså :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonymest av alle Skrevet 24. januar 2010 #767 Del Skrevet 24. januar 2010 Hadde flørtet og kavet med en fyr i lengre tid, og trodde vi begge var forelsket og "in for the real thing" første gang vi kom til saken. Midt under akten skrek han "KRISTIIIIN!!!" Heter ikke det. Ikke engang i nærheten av det. Nedsiiiiiiiiig! Men sånn i ettertid: ganske morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #768 Del Skrevet 24. januar 2010 Hahaha! Hun kunne virkelig kunsten å ta ansvar. Jeg synes du skal ringe henne å si takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kvinne_* Skrevet 25. januar 2010 #769 Del Skrevet 25. januar 2010 Leser og ler. Måtte dra et par strofer herfra til typen min. Han synes selvsagt det er et par artige, og jeg spør; "hva er det med dere mannfolk som gjør at dere klarer å si slikt som mange gjør her inne? Hvordan kan dere sette dere SÅ høyt og være så ukritiske til dere selv?" Han svarer: "Nå representerer vel ikke dette den generelle mann, men man kan jo undres hva som gjør at dere kvinner drar nettopp slike mannfolk hjem. Lurer på hvem som er ukritisk her..." Jadajada... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mm Skrevet 26. januar 2010 #770 Del Skrevet 26. januar 2010 for en fantastisk morsom tråd! Kan jo fortelle om den siste "hyrdestunden" jeg hadde. Vi er gode venner, og lå sammen kun fordi vi var fulle og villige begge to, ikke noe følelser i bildet..derfor ble det nok i meste laget av teite og morsomme kommentarer/hendelser. For det første lå vi i underkøyen av en KØYESENG! Prøvde først meg på topp, men det ble for lavt undet "taket" HAN: vi snur? MEG: ja, ok Køyesengen knirket noe fææææææælt, og det ble mest fnising.. MEG: du..det knirker?! HAN: haha, jaaa og så? MEG: JEG KLARER IKKE Å KONSENTRERE MEG! HAN: Ja..ok, vi ligger på gulvet! Så vi stresset ut av sengen, ned på gulvet, madrassen måtte rigges ovs.osv. Ikke nok med det, han MÅTTE jo fikse puter til meg. Så skal jeg suge ham, jeg holder på en stund, men det kommer ikke en lyd fra ham, så jeg stopper opp MEG: eeeeh, funker det? HAN: JA for faen, ikke slutt! MEG: Men...eeeh ok! HAN: kom igjen da! For å ikke å snakke om at jeg "falt" ut av madrassen, om det går ann, dunka kneet mitt skikkelig hardt og han spørr om det går bra, og skal blåse..haha :D Så holdt vi på i det lange og brede, før jeg blir skikkelig sår. MEG: duuu? klokken er ganske mye, er du ikke trett?? HAN: hæ? nei.. -liten pause- HAN: DU VENTER BARE PÅ AT JEG SKAL BLI FERDIG DU! MEG: altså, haha! Jaaa HAN: Ja, men jeg er der snart, går det bra om jeg kommer i deg? MEG: jada! :D Etterpå skulle vi jo kle oss, så sier jeg: Duu, skal jeg fortelle deg en ting? Husker ikke hva det var jeg skulle si, men han svarer hvertfall HAN: GÅR DU IKKE PÅ P-PILLER LIKEVEL? MEG: HÆ?! jo, hvorfor tror du jeg løy om det? HAN: Vet jo aldri hva DU er i stand til! MEG: Hm. men vi har jo ikke planlagt navn på barna våre, kan jo ikke få dem ennå! Så ble vi liggende å prate om fine/stygge barnenavn til de sene nattetimer. At det går ann å ha sååå mye klumsete sex på en gang er meg ei gåte, men jeg tenker tilbake på det og ler! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diane Skrevet 26. januar 2010 #771 Del Skrevet 26. januar 2010 Ikke sånn outstanding morsom, men jeg og eksen holdt på hjemme hos ham. Vi hadde drevet på en stund, så jeg skulle hente noe vann. I det jeg går ut av senga, ser jeg ut av vinduet, der står katten hans og glor meg direkte inn i øynene. "Katten din glaner på oss", hylte jeg og løp inn på badet. Eksen syntes selvfølgelig det hele var ustyrtelig morsomt, men nå var det ikke han som ble stirret inn i øynene av katten, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2010 #772 Del Skrevet 26. januar 2010 Katt og mus møter hverandre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diane Skrevet 26. januar 2010 #773 Del Skrevet 26. januar 2010 Katt og mus møter hverandre Hahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 26. januar 2010 #774 Del Skrevet 26. januar 2010 "oi du var trang" "Er dette rumpehullet ditt?"... :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Maia_* Skrevet 27. januar 2010 #775 Del Skrevet 27. januar 2010 "oi du var trang" "Er dette rumpehullet ditt?"... :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 27. januar 2010 #776 Del Skrevet 27. januar 2010 "oi du var trang" "Er dette rumpehullet ditt?"... :slår: VAR det rumpehullet ditt er spørmålet;)? Min kjæreste og jeg har analsex som liten ekstra for det vanlige. og han har en del ganger kommet med spørsmålet HVOR ER JEG NÅ?? gang på gang svarer jeg .. nåå er du i toern.. nei nå er du i 1'ern .. men det var en gang han spurte meg så sa jeg : eeeh jeg vet ikke!? hvor er du egentlig???? ''ja ikke vet jeg..'' sier han tok ikke mange sekundene før jeg fant det ut da. men veggen mellom anus og vagina er veldig tynn at jeg visste faktisk ikke helt hvor han var :rødme: :flire: Noe morsomt var også exen min av en IDIOT som skulle ha seg med meg, og dette var vår første sex sammen. Han reise seg litt opp på senga for å fikse på madrassen eller noe sånt , og han knakk hele hjørnet på sengen med et bras og satt fast foten i et par sekunder, i de samme sekundene lo jeg godt. :flire: jeg ler fortsatt godt av det, siden han var så tulling uansett så er det gøy å tenke på hvordan han bare føk ned i fart, og plutselig så en meter kortere ut og det flaue ansiktet hans.. glemmer det aldri.. han som liker å være best i alt og leke noe helt sykt deilig, må jo det ha vært verdens undergang. VEL kanskje ikke så morsomt for dere, men hvis dere hadde sett det, så kan jeg garantere dere at dere hadde ledd dere skakk ihjel. HAN FORTJENTE DET for å si det sånn .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 27. januar 2010 #777 Del Skrevet 27. januar 2010 Han fingra meg og så plutselig stikker han finger opp i rumpa på meg og sa "er dette rumpehullet ditt". Var litt skeptisk til det først da, men det var ikke ubehagelig så jeg lot han styre med sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2010 #778 Del Skrevet 27. januar 2010 Han fingra meg og så plutselig stikker han finger opp i rumpa på meg og sa "er dette rumpehullet ditt". Var litt skeptisk til det først da, men det var ikke ubehagelig så jeg lot han styre med sitt. Det har faktisk skjedd med meg også. Plutselig fikk jeg en finger opp i toeren. Hmmm var litt rart ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 30. januar 2010 #779 Del Skrevet 30. januar 2010 Han snakket til pikken sin. "hun er litt trang idag ja, ser ikke ut som vi får komme inn... JODAAA DER JA" en annen gang med samme fyren: ER *pust* JEG *pes* BEDRE *pust* ENN *pes* EKSEN DIN?!!?!?!? .....det var han ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkelig84 Skrevet 22. april 2010 #780 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg og kjærstn hadde sex, og rett etterpå hadde han et stort glis om munnen og sa "Dette var ikke en dum idé!" hehehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå