Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Genial tråd!!! :ler::ler:

Var godt i gang med en kompis som plutselig ble ons. Mens han driver og tar meg skikkelig hardt i misjonæren utbryter han "næmmen staaaaaakar, ligger du og dunker hodet i veggen du da?"

For å si det sånn.... fyren hadde murvegger på soverommet sitt, så hvis det hadde vært tilfelle ville jeg nok sagt i fra.... hahahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe mye morsomt i denne tråden!

jeg har en eks som sa ÆSJ! og rykket til av sin egen sperm...åsså luktet han høylytt på meg....uh...jeg ble helt satt ut...noen har tydligvis ikke fått med seg de opplagte uskrevne reglene når det gjelser sex! åsså i dette århundre da :forvirret:

Oj! Lurer på om jeg er sammen med han her nå? Ikke så veeldig begeistret for egne kroppsvesker... :fnise:

Den pedagogisk korrekte: Vi må beskytte oss!

HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!! :ler:

Vi var nettopp ferdige og han lå oppå meg, fremdeles inni meg. Så hører jeg plutselig "åhh" og han får et salig utrykk i fjeset. Jeg spør hva det er, så svarer han: "Jeg tissa nettopp litt inni deg".

Hahahahahahahahahah!!!

Ler så jeg griner her!! =D =D :ler:

Må tenke etter om jeg husker noe jeg kan legge inn her!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksn min skremte meg skikkelig første gang vi hadde sex, var nesten helt stille bortsett fra noen koselyder, og begge er skikkelig på kanten til en orgasme. Plutselig hører jeg et ekstremt høyt og rungende OH YEAAAAAAAAH! Tuller ikke når jeg mener at han brølte det minst 1 min i strekk... Kunne ikke annet enn å stirre sjokkert på ham. Han åpnet øynene, lukket munnen og så på mitt sjokkerte ansikt og sa "beklager, det er bare veldig lenge siden sist..." :fnise:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest påbesøk

Hahaha, leeer meg ihel!!!!!

Har vel helst bare ting jeg har sagt..:

1. var sammen med en fyr en gang, og etter å ha sugd han til han kom i munnen min, presterte jeg å si: "takk for teselskapet!" var jo bare for morsomt, etter å ha hørt noe lignende i en film, men den filmen hadde jo ikke han sett!! :sjenert: Men herregud, han holdt jo på å le seg ihel han også.. :ler:

2. En annen jeg hadde en kort affære med var egentlig helt greit utrusta, men han var voldsomt opptatt av størrelsen likevel. En gang vi skulle sove, og han lå bak meg og holdt rundt meg, hadde vel mest sannsynlig noe reist seg der nede.. Jeg roper ut "Få den helvetes fingeren din ut av rompa mi!!!" hvorpå han blir helt stille, snur ryggen til meg, og sier "det var ikke fingeren min.."

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var mer en uforglemmelig situasjon.. hadde datet en fyr noen ganger, og han var den perfekte, mest romantiske, ømme gentelman. Helt til kvelden kom da vi skulle ha sex. Begynte ganske fint og greit, vi klinte og koste og kledde av oss etterhvert, han var så romantisk, øm og forsiktig. Til slutt var vi nakne, og plutselig slår fyren totalt om. "Du er ikke jomfru du, din hore, nå skal du få pikk som aldri før." Og fyren kjørte på som en kanin. Nå skal det også sies at han ikke var særlig utstyrt, så det gjorde ikke sitasjonen bedre at han lå og skreik "pikken min er for stor for en hore." :filer: vel, ble ikke flere dater for å si det sånn.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var mer en uforglemmelig situasjon.. hadde datet en fyr noen ganger, og han var den perfekte, mest romantiske, ømme gentelman. Helt til kvelden kom da vi skulle ha sex. Begynte ganske fint og greit, vi klinte og koste og kledde av oss etterhvert, han var så romantisk, øm og forsiktig. Til slutt var vi nakne, og plutselig slår fyren totalt om. "Du er ikke jomfru du, din hore, nå skal du få pikk som aldri før." Og fyren kjørte på som en kanin. Nå skal det også sies at han ikke var særlig utstyrt, så det gjorde ikke sitasjonen bedre at han lå og skreik "pikken min er for stor for en hore." :filer: vel, ble ikke flere dater for å si det sånn.

:overrasket::skratte:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Pisser du på meg, di jævla drittkjerring?"

Kan vel trygt si at fyren ikke hadde hørt om sprutorgasme før, og nei, det ble ikke noe på ham heller. :roll:

(Og det er forunderlig at noen menn kan gå fra gild og snill, til det motsatte så snart de får av seg buksene)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt under forspillet sa han:

"oi..glømte å sei at eg har klamydia..men eg har akkurat begynt på kuren da...",,,

fint at han sa ifra før han sku inn i meg..men han konne godt sagt det FØØR eg sugde han for å sei det sånn...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Det er ikke morsomt egentlig, men tragisk;

Jeg hadde sex med en mann som var godt over 30 mens jeg selv var 20. Vi hadde snakket om sex før vi hadde det, og han hadde skrytt på seg endel ferdigheter for å si det sånn.

Etter en relativt kjedelig og uinspirerende runde i senga legger han seg heseblesende på rygg og sier; "Sånn skal du pules".

Det var siste gangen vi hadde sex, for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En aldri så liten misforståelse:

Hadde et forbigående forhold til en fyr engang, varte i noen måneder.

Midt i akten, han:

Er det godt?

Jeg hører i stedet "har det gått?" og svarer som sant er

Nei... (ikke var det spesielt godt heller, han var en dunker)

Er det ikke godt?? sier han igjen.

Jeg hører fortsatt "har det ikke gått??" og rister på hodet.

Han: Ikke??

Jeg, lettere irritert: Nei, er det noen spesiell grunn til at du tror det?

Jeg skjønte etter hvert at det hadde oppstått en misforståelse, han skjønte det aldri. :fnise:

Denne var best! :skratte:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dolly_*

- Kan du ikke stønne litt da?

- Snakk shittent til meg. PLIS!!!

- Satan å våt du er da...

- Suger fyren i sofaen, plutselig ringer telefonen å han tar den!

Ble ikke noe mer suging på han, å han ble furten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et par til..

- "Du er lekk"

- "lille leketøyet mitt!"

- "Hysj!"

- "Du søler sånn!"

- "åh, kom igjen nå! Sånn ja!" (grei nok)

- "Nei, nå gir jeg opp.. du kommer jo aldri"

- "*stønn* nå klarte jeg ikke å holde meg lenger!" (etter 30 sek.)

sikkert flere..

Hendelse: Fingern først i rompa mi, så i munnen :nei:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kom i går: Han fant ut at han skulle beise/male huset på kvelden. Da vi kom oss i seng så hadde vi oss en herlig omgang, bedre enn på lenge (vært sammen i 6 år), og han sier: "(stønn) Å gud det va godt å få beisa!!"....

Jeg sier: -BEISA???

Han: "Ja, eller malt da..."

HAHA :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...