Gjest Cho Skrevet 13. september 2009 #661 Del Skrevet 13. september 2009 En gang på hytte tur skulle jeg og en jeg holdt på med ha oss når festen begynte å dabbe av.. vi var veeldig fulle begge to, jeg satt å red, og vi var ganske ivrige og det var tydeligvis veldig godt.. plutselig blir det veldig stille fra han, og da hadde han sovna!! Jeg ble ganske sint, men kom meg over det, og la meg ved siden av han i senga. Sånn nesten når jeg hadde sovna kommer han med denne kommentaren" nei, kom igjen da, jeg blir rastløs her!" og var på i full gang med å begynne på'n igjen.. Da sa jeg klart stopp altså.. Vi lo av det dagen etterpå da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 14. september 2009 #662 Del Skrevet 14. september 2009 Venninna mi var i syden, og møtte en greker.. De gikk romantiske turer på stranden, og endte opp på ei steinstrand med svaberg etc. Steinene var som spydspisser, men de havnet liggende på rygg der lell. Han hadde imidlertid den minste penisen hun noen gang har sett..og lurte på om det lot seg gjennomføre.. Det endte opp med et forsøk i allefall..og omtrent samtidig som han siktet seg inn der de lå i misjonæren (hun vet fortsatt ikke om den var inne..) - så fikk hun en stor steinspiss kjørt opp i ryggen. Noe som endte med at hun skrek ut høyt, og vred seg i smerte. Mens hennes lille vakre greker sa, med tårevåte øyne: "i'm soo sorri i am too big for you :'(" 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberrygirl Skrevet 14. september 2009 #663 Del Skrevet 14. september 2009 Venninna mi var i syden, og møtte en greker.. De gikk romantiske turer på stranden, og endte opp på ei steinstrand med svaberg etc. Steinene var som spydspisser, men de havnet liggende på rygg der lell. Han hadde imidlertid den minste penisen hun noen gang har sett..og lurte på om det lot seg gjennomføre.. Det endte opp med et forsøk i allefall..og omtrent samtidig som han siktet seg inn der de lå i misjonæren (hun vet fortsatt ikke om den var inne..) - så fikk hun en stor steinspiss kjørt opp i ryggen. Noe som endte med at hun skrek ut høyt, og vred seg i smerte. Mens hennes lille vakre greker sa, med tårevåte øyne: "i'm soo sorri i am too big for you :'(" hahaha.. ja så lett kan ting missforstås! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. september 2009 #664 Del Skrevet 14. september 2009 dagen der på etter en heftig hyrdestund i fylla... "Du svetta jo minst 300 l. da!" Man føler seg veldig søt og feminin da.... Fra min side på en one night stand; merklig opp/ned stilling: Oi! vent litt, ringen min falt ut... (P ring som hekta seg rundt elskovstaven og ble med ut... Noe pinlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. september 2009 #665 Del Skrevet 15. september 2009 hadde hatt meg med en fyr et par ganger mens jeg studerte i utlandet, men saa ble det litt kleint av en eller annen grunn... Og grunnen var at stakkars gutten, han hadde blitt saa redd for at jeg skulle bli forelska i han og at jeg skulle bli saaret naar jeg skjonte at det ikke kunne bli noe mer mellom oss... Han ble noe sjokert og snurt naar svaret han fikk var, Honey, I'm not gonna fall in love with you, you're just a nice distraction from school... hehe... stakkers gutt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_janne_* Skrevet 15. september 2009 #666 Del Skrevet 15. september 2009 Hadde møtt en dame jeg hadde koset meg med i senga noen ganger da dette skjer: -Vi ligger i misjonærstilling og jeg har det helt topp. Hun ligger under meg med lukkede øyne og lager fine koselyder og virker å være i sin egen verden. Alt virker perfekt til hun plutselig åpner øynene, ser på meg og sier(på Tromsødialekt): - Tenk! No e det bare fjorten daga igjen til jul! Glæde du dæ? hahahahaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #667 Del Skrevet 15. september 2009 "Vi avtalte ikke en pris. Hva med fire hundre?" Da følte jeg meg billig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jorgen Skrevet 18. september 2009 #668 Del Skrevet 18. september 2009 Hun: Jeg skal gjøre alt du vil jeg. Jeg: Ok. Bøy deg over bordet og trekk opp skjørtet Hun: Herregud, skal du pule meg? Jeg: ........... Hun: Javel da. Men du får ikke ta den i rompa. *Litt fomling og styr Jeg: Aahhh, så trang du er Hun: Au! Er du ikke ferdig snart? Jeg: Nei, nå har vi nettopp begynt Hun: Hmmmph! Til hennes forsvar var hun jomfru, men trodde ikke det gikk an å være så naiv når du er 18. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En stakkar Skrevet 18. september 2009 #669 Del Skrevet 18. september 2009 "Har du husket og kjøpe sjokoladepudding eller sjokolade?" Denne fikk jeg slengt opp i ansiktet mens vi koste oss litt tidligere på dagen:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
satisfaction Skrevet 18. september 2009 #670 Del Skrevet 18. september 2009 " du er den trangeste jeg har hatt, og jeg har hatt MANGE" jo takk for komplimentet og informasjonen! hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2009 #671 Del Skrevet 22. september 2009 Hadde en ons hvor jeg før noe skjedde fikk fortalt at jeg brukte p-ring, så ingen baby ville bli følgene av natten. Hadde fortsatt kontakt i tiden etterpå, og jeg holdt på å dø av latter da fyren en dag presterer å spørre hvordan i all verden jeg fikk tatt piercing der inne trodde først han kødda, men nei han funderte virkelig på dette. Ikke så greit nei, får unnskylde han med blond og svensk eller ikke..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarilynM Skrevet 11. oktober 2009 #672 Del Skrevet 11. oktober 2009 *mine innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
felgen Skrevet 12. oktober 2009 #673 Del Skrevet 12. oktober 2009 Plutselig utbryter han: Lurer på hvordan de første menneskene fant ut at det var sånn man lagde barn? Turnon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mette_* Skrevet 12. oktober 2009 #674 Del Skrevet 12. oktober 2009 Dama sier: "ska vi lag skjitunga?" Hun ønsket visst at jeg skulle ta henne i toern. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gullkorn fra pikemunn Skrevet 13. oktober 2009 #675 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hun: Jeg skal gjøre alt du vil jeg. Jeg: Ok. Bøy deg over bordet og trekk opp skjørtet Hun: Herregud, skal du pule meg? Jeg: ........... Hun: Javel da. Men du får ikke ta den i rompa. *Litt fomling og styr Jeg: Aahhh, så trang du er Hun: Au! Er du ikke ferdig snart? Jeg: Nei, nå har vi nettopp begynt Hun: Hmmmph! Til hennes forsvar var hun jomfru, men trodde ikke det gikk an å være så naiv når du er 18. Hahaha, nei, det skulle man virkelig ikke trodd gikk an! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjessst Skrevet 13. oktober 2009 #676 Del Skrevet 13. oktober 2009 En kompis hadde en ONS en gang for litt tid tilbake, og alt var veldig bra, de tok av klærne på hverandre osv osv, men da de hadde tatt av undertøyet og hun skrevet i all sin prakt, utbrøt hun "se, jeg har kjønnsvorter!" Urk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veldig anonym Skrevet 13. oktober 2009 #677 Del Skrevet 13. oktober 2009 Fikk høre jeg var en baby i senga en gang Takk for den liksom, det styrket selvtilliten min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumê Skrevet 13. oktober 2009 #678 Del Skrevet 13. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 14. oktober 2009 #679 Del Skrevet 14. oktober 2009 En kompis hadde en ONS en gang for litt tid tilbake, og alt var veldig bra, de tok av klærne på hverandre osv osv, men da de hadde tatt av undertøyet og hun skrevet i all sin prakt, utbrøt hun "se, jeg har kjønnsvorter!" Urk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 14. oktober 2009 #680 Del Skrevet 14. oktober 2009 Mye morsomt å lese her, så jeg må følge med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå