Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har noen her som min samboer har sagt...

"Kjenne du kuken min? Hvor den er den da?" (som om jeg ikke kjenner det liksom :filer: )...

"Vil du smak på tissen min??" (veldig turn off for å si det slik).

Kan jeg få spille på pjuska di?? (musa altså)

Vi var på fisketur en gang,ganske ferskt i forholde,vis jeg ikke husker feil... Fikk jo ikke noe napp.. Så fant vi at vi skulle ha sex,jeg trakk ned boksa og bøyde meg frem,samboern kom å skulle til å kjøre den inni meg..

Da han sier "ah,fisken hoppa!"

Blei ikke noe på han etterpå for si det slik... Da vart jeg ganske så fornærmet gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Marie_*

Hehhe huff jeg har brukt en halv arbeidsdag på å gå gjennom disse sidene. Har så inderlig mange gullord jeg og, skal se om jeg husker noen.

Kjæresten min har veldig mange rare ting for seg, stemmer, sitater etc. En morgen vi hadde oss skrek han ut med det man kan kalle en mindre sexy, barnslig stemme

- Jeg kommer, bææææææ.

Jeg trudde han bare tullet, men han kom faktisk og. Vi hadde også huset fult da det hadde vært fest der dagen før. Fikk noen rare blikk når vi kom ut. Komikeren min...

Han er fra Russland og av og til får jeg han til å prate russisk under akten. Problemet er at han egentlig ikke kan så mye, så selv om det høres bra ut sier han ting som tusen takk bestemor......

Han har også prestert å si over telefonen mens han var på jobb: Jeg skal lage et helvette i underskrittet ditt. Håper virkelig ikke sjefen hørte det.

Ellers har jeg fått høre:

- Du suger mye bedre enn dama...(ehm takk?)

- Jeg må si jeg er positivt overasket over dine prestasjoner.

- Du har det minste rompehullet jeg har sett!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Han har også prestert å si over telefonen mens han var på jobb: Jeg skal lage et helvette i underskrittet ditt. Håper virkelig ikke sjefen hørte det.

Å herregud så mye bra lesning det var her da. Og størrelsen på rompehullet? Er det vanlig å måle det også nå?! :)

Jeg hadde en som hele tiden gjentok "æ kom, æ kom, æ kom, æ kom"

Ble litt usikker på om han mente at han kommer NÅ, eller om han hadde kommet. Men det var tydelig at jeg skulle fortsette, og han fortsatte med "æ kom, æ kom". Tilslutt måtte jeg bare si: Ja, kom nu da!

:-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinge

"Sex er merkelig...(tenkepause)... klissete og godt. Akkurat som IS!!"

Min kjæres uttalelse etter akten i går!

(nei han er IKKE 14!!)

Endret av Kvinge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Smurfen_*

En liten historie fra min ungdom.

Var på festival, og etter høyt inntak av alkohol, vaset rundt på campen ved soloppgangs-tider. Et telt er plassert ved en åpning i trærne, slik at jeg får se et morsomt skyggeteater. Ingen tvil om at de har en skikkelig omgang sex i teltet. Finner meg en campingstol og setter meg ned for å se showet. Flere våkner opp og jeg gestikulerer at de skal være stille. Tilslutt sitter vi en fire til fem gutter og ser på aktiviteten i teltet. Da følgende dialog utspiller seg. (Les på hedmarksdialekt)

Han: Sei nåt dirty åt mei!

Hun: Åhhh...din BÆÆNDIT! (Bandit).

Lyden av hylende latter og campingstoler som klappet sammen avbrøt seansen for de to i teltet. ler så jeg griner den dag idag!.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehhe huff jeg har brukt en halv arbeidsdag på å gå gjennom disse sidene. Har så inderlig mange gullord jeg og, skal se om jeg husker noen.

Kjæresten min har veldig mange rare ting for seg, stemmer, sitater etc. En morgen vi hadde oss skrek han ut med det man kan kalle en mindre sexy, barnslig stemme

- Jeg kommer, bææææææ.

Jeg trudde han bare tullet, men han kom faktisk og. Vi hadde også huset fult da det hadde vært fest der dagen før. Fikk noen rare blikk når vi kom ut. Komikeren min...

Han er fra Russland og av og til får jeg han til å prate russisk under akten. Problemet er at han egentlig ikke kan så mye, så selv om det høres bra ut sier han ting som tusen takk bestemor......

:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Grafica

Hvordan har denne greid å dette ut av mine innlegg?

Dette skjedde forøvrig ikke UNDER sex, men det var ganske så pinlig...

Jeg og sambo sitter ute og diskuterer de nye innkjøpene våre på leketøysfronten over en røyk. Det er mørkt ute, og ganske seint (halv tolv-tida). Så hører vi en lyd, og oppdager at huseiern står bak garasjen og holder på med noe... Vi stumpa røyken ganske fort og løp inn, hvor vi falt sammen på gulvet av pinlighet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia
"Sex er merkelig...(tenkepause)... klissete og godt. Akkurat som IS!!"

Min kjæres uttalelse etter akten i går!

(nei han er IKKE 14!!)

HAHAHAHA. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var i Bulgaria i sommer, og der ble det jo seff litt drikking, å uteliv=p Andre kvelden der møtte jeg en tysker som jeg rota med på stranda, fordi både hans å mitt hotellrom var opptatt, men jeg møtte han igjen kvelden etterpå, og den gangen hadde vi mer flaks, og kunne innta hotellrommet hans. Klærne forsvant, men synet va ikke akkurat imponerendes, 10 cm sånn cirka... Men greit nok tenkte jeg, så vi holdt no på, åog holdt på, og holdt på, på senga, på gulvet, litt over alt. Å d var IKKE godt, fyren hadde jo treffsikkerhet som en blind ku på rulleskøyter! (å svettet sinsykt mye) Needless to say, d var grusomt, og jeg venta egentli bare på at han skulle bli ferdig, så jeg kunne dra, da en kammerat kommer å banker på døra. Trenger ikke å være mester i tysk for å fostå utveklingen, å han jeger vekk vennen sin, for så å snu seg mot meg å si: "He can wait an hour or two, or four!" (med et ekkelt smil). FIRE TIMER?! nei takk, jeg var ut døra på null komma niks... å hvem er d foresten som snakker så dårlig engelsk at du ikke forstår d når noen trekker seg unna, mens du peiser på, og sier "Sorry, but it's not working"?! Herregud sier jeg bare, værste ONS ever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kom å sætt dæ på tryllestaven min så ska du kjennj korr harl (hard) oppvækst æ har hatt!"

Min eks nå altså..

Den var god! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis eksen min var full kunne jeg av og til høre at han mumla, litt sånn for seg selv, men meget innbitt "Fffffyyy fffaen, ffffuck me, fffuck me"

En annen stoppa opp midt i pumpinga, som om han plutselig hadde kommet på noe viktig og spurte: "Er penisen min god for deg?"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten har utrolig dårlig humor, og han sier mye rart i senga, egentlig, men det toppa seg her om dagen da vi tidligere hadde snakket om hva vi syns var harry/dårlige herreparfymer som f.eks. Aramis, og jeg hadde også fortalt han at faren min bruker Aramis.

Så det han presterer å si mens vi har sex;

"Skulle du ønske jeg lukta Aramis nå?", og jeg knekker jo sammen i latter og vil ikke ha sex mer, da han for meg sa "Skulle du ønske at jeg lukta som faren din nå?" :skratte: Ja, DET er jo passende å si :ler:

Han huska derimot ikke at faren min bruker den parfymen før jeg fortalte det igjen :ler:

Eller når jeg sa "Jeg elsker deg", og han sier; "Det sier du bare fordi jeg puler deg" :ler:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han: Ri meg inn i solnedgangen.

Jeg: :skratte::skratte::skratte:

En annen gang som ble litt komisk, var når hunden min hoppet opp i sengen(glemt å lukke døra) og bjeffer som en gal fordi han ikke skjønte hva vi drev med. :sengekos:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk tråd!!!

Ikke akkurat under hyrdestunden,men seksuell undertone lell: For mange år siden var jeg på Kreta på ferie. Ble sjekket opp så det holdt av en kelner på en restaurant på hotellet. Jeg var totalt uinteressert, og han begynte å gi litt opp. Mot slutten av kvelden gikk jeg på do, og da jeg kom ut igjen, sto han der med forkleet trukket litt ned og snoppen ute av smekken og hvilende på forkleet...

"Just a little bit on the inside?" var alt han sa med bedende øyne, armene rett ned og snoppen liggende som en slapp pølse på forkleet...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...