Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Gjest virvelvind

En veninne av meg og typen har akkurat slått opp men har fortsatt sex av og til.

Han: Hvor vil du jeg skal komme?

Hun: Ikke inni meg iallefall!

.....

Han: Hva er det du skal i helga da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
En veninne av meg og typen har akkurat slått opp men har fortsatt sex av og til.

Han: Hvor vil du jeg skal komme?

Hun: Ikke inni meg iallefall!

.....

Han: Hva er det du skal i helga da?!

*tenke*

*tenke*

*DING!*

Der forstod jeg den! :ler:

Tenkte først på hoppe av i svingen som prevensjon, og lurte på hva i huleste :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Har ikke flirt så mye på lenge! Har dessverre ingen gullkorn selv, men skal nå tenke på det og kanskje, kanskje komme tilbake med en eller to:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Åh.. Kan vi ikke prøve i rumpa også..?"

Dette var første kjæreste jeg hadde sex med, haha! Heldigvis ikke første gangen vi lå sammen..

Vi hadde det likevel fint en god stund videre, da :lol: Ble slutt for noen måneder siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Kjenner at du ikke har shave'a legga i dag, du skraper meg opp på ryggen"

:ler:

Den har jeg også fått høre, du :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesteN

:ler: her var det jammen meg mye morro :jepp:

Har vel kanskje noen selv også.

Hadde blitt sammen med en fyr å par uker senere skulle vi til å ha sex. Vi lå å klina i senga og begge var ganske så klare for action. Men så ser han usikkert på meg å spør: Får jeg mastrubere deg?

Var 17 år jeg da og fikk skikkelig latterkikk og det ble ikke no på han. Tenkte jo liksom at det var litt unaturlig å spørre om siden vi allerede var så å si igang:P

ONS: Vi begynte å ha sex, men han avbrøt fordi han måtte på do. Da han kom tilbake var han tydeligvis ganske oppgitt fordi han på do hadde glemt at han hadde kondom på å rett og slett tisset i den. haha Og han hadde jo ikke flere heller, ikke at det hadde gjort nå. Hadde ikke blitt mer uansett.

EX: Var sammen med en fyr som var ganske mye eldre enn meg for enn stund siden og han skulle jo være sååå erfaren da. En kveld hadde jeg vært på byen med jentene og milt sakt blitt dritings! Da jeg kom hjem begynte han å prøve seg, men jeg syntes han var så klebbete. Mest sannsynlig var det jo meg som var det. Men uansett dette var det jeg sa:

Du får det jo ikke til. Du er ikke no mann du - du er Dame.

Husker ikke på at jeg sa det men fikk høre det neste dag, å da la han også til at han hadde vært borti flere kuser enn jeg kunne tenke meg så han visste nok hva han gjorde ja. haha

ONS: Vennegjengen var på hyttetur og der fant jeg raskt tonen med en av gutta som var med. Vi tok oss en tur på rommet og de andre satt i stua å drakk. Fram til ei veninne av meg gikk rett inn på rommet til oss. Jeg brølte jo selvølgelig UT UT!!! Hun bare sto der og plutselig sa hun stille for seg selv " dæm lage barn" så gikk hun stille ut igjen... HAHAHA. Hun husket det ikke dagen etter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Denne kommentaten er kanskje ikke så artig, men jeg legger den ut uansett.

Etter ei kveld på byen ble jeg med en gutt hjem. Jeg brukte ingen prevensjonsmidler på det tidspunktet, noe jeg hadde gitt beskjed om i god tid før det var tid for sengekosen.

Like før vi skal begynne skikkelig, så sier han "jeg har ingen kondomer, men om du blir gravid, kan du vel bare ta abort eller adoptere vekk ungen." :hakeslepp:

Ja, for det er jo så enkelt. :roll:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Samboeren min sa flere ganger mens jeg var igang med en BJ "flink jente, ja det er du, veldig flink jente".

Jeg fikk latterkrampe, synes det var så sykt turnoff, men av en eller annen grunn klarte jeg å fullføre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Stakkars fyr.

Jeg har heldigvis vært spart for dumme kommentarer, men ei venninne var på besøk hos meg mens jeg bodde i Bergen, og vi var på fest. Hun tok med seg en bergenser hjem for ONS, og jeg hadde akkurat sovnet da jeg våknet av at han begynte å rope: "Eg ska ta deg! Eg ska ta deg! Eg ska ta deg! Åh, åh, åh, åh! Eg ska ta deg!" Han holdt på sånn i nesten en halvtime.

Plutselig ble det stille, og jeg så at lyset ble slått av på soverommet (jeg sov på stuen, siden hun hadde med seg noen). Så ble det slått på igjen, og det gikk ikke et sekund engang før det gikk av igjen og jeg hørte ham si: "Du e egentli finest når lyset e av, altså.."

:skratte:

:skratte::skratte: :skratte: :skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de første gangen vi lå sammen utbrøt hun:

"Ååååååh, jeg vil ha barn med deg!"

Somebody lost his boner :overrasket:

Hahahahaha!! Jeg dauer! Ble det barn på dere da?

:ler:

Genial tråd!!

Jeg og samboeren hadde sex da vi begge var ganske beruset. Og da jeg satt oppå han og gjorde mitt beste, SOVNET han! Haha, og jeg merket det ikke før han begynte og snakke i søvne. Han sa: ...mmm..Har ikke jeg sett deg før? Vi møttes vel på togstasjon, gjorde vi ikke?

- hva sa du, sa du??!! :kjefte: Kan tro han fikk høre det neste dag, haha!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Midt under BJ:

Han" åhåhå, du er myyye flinkere enn X altså, hun var så hardhendt, ååååå.

Takk for den du. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like før vi skal begynne skikkelig, så sier han "jeg har ingen kondomer, men om du blir gravid, kan du vel bare ta abort eller adoptere vekk ungen." :hakeslepp:

:klaske: Hjelpes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
EX: Var sammen med en fyr som var ganske mye eldre enn meg for enn stund siden og han skulle jo være sååå erfaren da. En kveld hadde jeg vært på byen med jentene og milt sakt blitt dritings! Da jeg kom hjem begynte han å prøve seg, men jeg syntes han var så klebbete. Mest sannsynlig var det jo meg som var det. Men uansett dette var det jeg sa:

Du får det jo ikke til. Du er ikke no mann du - du er Dame.

:ler: Stakkars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest felgen

Håhå, eg ler:)

Har eit par fra min første skikkelege kjæreste:

1. Han tek meg bakifrå, og det e ganske seint om kvelden. Kort sagt - eg e slita og kanskje ikkje heilt i form længer. Likevel så e det ganske bra, og det seier eg ti han. Han svarer: Eg synes ikkje det virker som du bryr deg så mykje..

Takk for den !

2. Ein annan gong hadde me økken ute, det var i påska, så det va nokså kaldt. Han skal til å ta meg i doggy, og utbryt: " bend over ". akkurat i det byrjar det å snø kattungar ned i frå himmelen. Det var jævlig artig.

Hadde ein ONS for ikkje lengje sida, og han var ikkje så dum. Eg var kanskje ikkje heilt i tøy og bøy humør klokka fem om morgonen, men likevel.

Etter at han har kome ein gong, og me har starta på nytt, seier han " du tar p- piller du?", eg nikkar bekreftande, og han kom som eit uvær.

Hadde ikkje vore sjanse for at han hadde nådd å hoppa av i svingen!

Ein annan artig oppleving var med ein gut eg var i lag med lenge, me lå i senga hasses, og han var nær ved å komme, då me plutseleg høyrte ein stemme under puta. Eg hadde lagt meg på telefonen hasses, og mor var på tråden.

Han fekk berre frem, mhaaaamma? då daua eg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...