Gjest Bibre Skrevet 4. mars 2009 #541 Del Skrevet 4. mars 2009 Ex'en til venninda mi hadde en kjempe kommentar etter første gang de hadde sex. Hun tok seg en røyk, og han sa tørt. "jasså, du tar deg en røyk mens fitta tørker". Hun fikk helt latterkrampe, og de var faktisk sammen i over 10 år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ... Skrevet 4. mars 2009 #542 Del Skrevet 4. mars 2009 Vi hadde hatt et "forhold" i 2-3 måneder, og jeg syntes sånn egentlig at det gikk i en positiv retning... Vi koste oss og var på det som jeg tenkte bare var forspillet. Jeg hadde akkurat beveget meg nedover kroppen hans, og hadde ikke sugd han mer enn 5 sekunder når han uten forvarsel begynte å sprute i munnen min. Jeg ble så forskrekket at jeg ikke klarte å svelge unna alt, så noe rant ut av munnen min, hvorpå han, skikkelig sur, kommenterte: "Faen spytter du det ut???!!!" . Deretter snudde han ryggen til meg og lot som han sov... Arkivert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 5. mars 2009 #543 Del Skrevet 5. mars 2009 Har hatt noen rare kommentarer opp igjennom... 1: Jeg rei en fyr, han slo meg på rumpa og sa (etter takten): "Der ja, du er en dirty girl du, du er en dirty girl, dirty, dirty" 2: En annen sa i det han skulle stikke den inn: "Nå kommer bilen inn i tunnelen" og når han hadde kommet inn: "Hvordan liker du bilen i tunnelen? Skal jeg kjøre den inn og ut noen ganger?" 3: Han sa ingenting, men han stønnet som en jente! Det var helt sykt... Måtte bare få det med=) Er sikkert mye fler men må tenke litt=) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dsds Skrevet 5. mars 2009 #544 Del Skrevet 5. mars 2009 iyguoihjk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeje Skrevet 5. mars 2009 #545 Del Skrevet 5. mars 2009 hahaa.. stakkars jenter! men nå har jeg vært med en fyr i et halvt år og han liker å si rare ting har jeg skjønt. 1. under greia.. "jeg kjenner at jeg er inni deg, inni FITTA di" 2. han "kom du" jeg "ja (løgn)" han "YEEEY" 3. Mens han ligger å runker (?) og han ligger åppå telefonen min, så ringer den! og det værste var at ringetonen var venninna mi som hadde laget remix av umbrella!! da måtte jeg nesten bare ligge å le. 4. "sug meeeg" sug meeeeeeeg! vææær så snillllll"" 5. "okei du MÅ være kåt, det er jo en innsjø her!!" hahaha.. jeg syns bare han er søøt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #546 Del Skrevet 5. mars 2009 hahaa.. stakkars jenter! men nå har jeg vært med en fyr i et halvt år og han liker å si rare ting har jeg skjønt. 1. under greia.. "jeg kjenner at jeg er inni deg, inni FITTA di" 2. han "kom du" jeg "ja (løgn)" han "YEEEY" 3. Mens han ligger å runker (?) og han ligger åppå telefonen min, så ringer den! og det værste var at ringetonen var venninna mi som hadde laget remix av umbrella!! da måtte jeg nesten bare ligge å le. 4. "sug meeeg" sug meeeeeeeg! vææær så snillllll"" 5. "okei du MÅ være kåt, det er jo en innsjø her!!" hahaha.. jeg syns bare han er søøt da AHAHAHAAAHAHAHAHAHA!! eg leeeer meg i hel :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #547 Del Skrevet 6. mars 2009 Vi var nettopp ferdige og han lå oppå meg, fremdeles inni meg. Så hører jeg plutselig "åhh" og han får et salig utrykk i fjeset. Jeg spør hva det er, så svarer han: "Jeg tissa nettopp litt inni deg". 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykka Skrevet 6. mars 2009 #548 Del Skrevet 6. mars 2009 "bare slappa du nå og la'n far ta seg av deg" :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 6. mars 2009 #549 Del Skrevet 6. mars 2009 Vi var nettopp ferdige og han lå oppå meg, fremdeles inni meg. Så hører jeg plutselig "åhh" og han får et salig utrykk i fjeset. Jeg spør hva det er, så svarer han: "Jeg tissa nettopp litt inni deg". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. mars 2009 #550 Del Skrevet 6. mars 2009 Vi var nettopp ferdige og han lå oppå meg, fremdeles inni meg. Så hører jeg plutselig "åhh" og han får et salig utrykk i fjeset. Jeg spør hva det er, så svarer han: "Jeg tissa nettopp litt inni deg". ANGST!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliizabeth Skrevet 7. mars 2009 #551 Del Skrevet 7. mars 2009 Vi var nettopp ferdige og han lå oppå meg, fremdeles inni meg. Så hører jeg plutselig "åhh" og han får et salig utrykk i fjeset. Jeg spør hva det er, så svarer han: "Jeg tissa nettopp litt inni deg". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #552 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg er hun som ble tissa i. Likte det egentlig jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 7. mars 2009 #553 Del Skrevet 7. mars 2009 Ikke noe å skamme seg over; finnes merkeligere fetisjer enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prudence_88 Skrevet 7. mars 2009 #554 Del Skrevet 7. mars 2009 En jeg har hatt sex med noen ganger sa hele tiden "kom da! kom da!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hopeful Skrevet 7. mars 2009 #555 Del Skrevet 7. mars 2009 Vi var nettopp ferdige og han lå oppå meg, fremdeles inni meg. Så hører jeg plutselig "åhh" og han får et salig utrykk i fjeset. Jeg spør hva det er, så svarer han: "Jeg tissa nettopp litt inni deg". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
impa Skrevet 7. mars 2009 #556 Del Skrevet 7. mars 2009 En kompis av min sin X, var i Tr.Heim og tok med ei dame til hotell rommet, tok henne bakfra, helt til hun ropte: "Hopp ut, æ må drit" 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvina Skrevet 8. mars 2009 #557 Del Skrevet 8. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigerpus1 Skrevet 8. mars 2009 #558 Del Skrevet 8. mars 2009 utrolig mange rare komentarer her .. tror mitt rareste må være : liker du dette liker du dette ååå ja du liker dette...... tror han ramsa det fram under hele akten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. mars 2009 #559 Del Skrevet 15. mars 2009 En ons...han var liten...veldig liten. Men hey, sabla flink med fingre og tunge, så sex'en var bra den. Sånn når jeg hadde fått mitt, og egentlig var fornøyd, så lå han oppå meg. Han hadde ikke kommet (ikke det jeg merket ihvertfall, hehe) så det slo meg at nå var tidspunktet kommet for å hjelpe fyren litt på vei så man kunne sove. Derfor lirte jeg av meg noe med at det var så deilig å kjenne ham inni meg og sånt....hvorpå han svarte at han ikke var det nå. Øh... Jeg fossrodde meg ut av det med å påpeke at jeg mente tidligere da..tror ikke han kjøpte den... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 15. mars 2009 #560 Del Skrevet 15. mars 2009 Stakkars fyr. Jeg har heldigvis vært spart for dumme kommentarer, men ei venninne var på besøk hos meg mens jeg bodde i Bergen, og vi var på fest. Hun tok med seg en bergenser hjem for ONS, og jeg hadde akkurat sovnet da jeg våknet av at han begynte å rope: "Eg ska ta deg! Eg ska ta deg! Eg ska ta deg! Åh, åh, åh, åh! Eg ska ta deg!" Han holdt på sånn i nesten en halvtime. Plutselig ble det stille, og jeg så at lyset ble slått av på soverommet (jeg sov på stuen, siden hun hadde med seg noen). Så ble det slått på igjen, og det gikk ikke et sekund engang før det gikk av igjen og jeg hørte ham si: "Du e egentli finest når lyset e av, altså.." 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå