Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Eller den gang jeg slikket ei, og klarte å miste den ene kontaktlinsen innimellom kjønnsleppene hennes; "Kan du hjelpe meg å leite etter linsen min"

Haha...konge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var første gang jeg hadde sex med vedkommende, det han sa var ikke så veldig morsomt i seg selv, men mer at han sa hele setningen nesten i ett ord!

"Jeg har vært kåt på deg så lenge, jegkommertilåkommemedengang!"

Denne mannen er samboer'n min i dag :rødme: :hjerte:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestus
Haha, ååå, stakkars.. Hva gjorde han?

Han ble ganske så flau.. Tror nok han sliter litt med utstyret sitt.. Jeg har kjent ham i flere år, og han klarer ikke å få seg dame.. uff, trist altså..

Han er ellers en superkjekk kar ser du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kråkaa
"Jeg har vært kåt på deg så lenge, jegkommertilåkommemedengang!"

Denne mannen er samboer'n min i dag :rødme: :hjerte:

Haha,synes den var litt søt jeg :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kjenner meg igjen der...
-For mange år siden, kommenterte en nå "arkivert- forlengst-fyr" at jeg ikke hadde barbert meg, med en sur mine:

"Hva er dettan for no- gror du kornåker, eller?"

:fnise:

jeg har opplev nesten det samme selv hehe, erm... jeg hadde den nye typen min på besøk som kom fra militæret, han var et par år eldre en meg da, men jah.. jomrfu også.... men da vi hadde oralsex, som han faktisk var ganske flink tilm stoppet han plutselig å sa: vet du hvordan det er å ha sandpapir på tunga?? jeg ble så forfjamset av meg at jeg krøp bort i fra han med dyna under haka å bare kikka på han... raring heh....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahha.. beste tråden ever! :skratte:

Kom på en i farten, uner akten, akkurat i det han kommer reiser han seg opp ser meg dypt i øynene og roper: Går vi for gutt eller jente?!

Jeg forundret strirrer han tilbake med forferdelse, mens han holder på å le seg ihjel og han kniser fram: Det det ansiktet kunne jeg tjent 10.000 dollar på! :)

Herlig mann!

Endret av Frøkna20
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Var på besøk hos foreldra til dama mi. Så feis dama mi. Så sa min "svigerfar" til MEG: "Jasså - har du sykkelpumpe?"

...Det var uendelig pinlig....!!!

...skjønte ikke denne, jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av de første gangen vi lå sammen utbrøt hun:

"Ååååååh, jeg vil ha barn med deg!"

Somebody lost his boner :overrasket:

hahahah...Akkurat den følelsen der har jeg også opplevd med han jeg er med nå..:P

Han er bare så søt, og det var den ene gangen jeg fikk en sånn "lykkerus" greie med at jeg tenkte "oooh, jeg vil ha mange barn med han, jeg vil gifte meg med han og leve lykkelig i alle våres dager..!!"

Jeg sa jo selvfølgelig ingenting, mannan hadde nok aldri snakket med meg igjen :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: :skratte: :skratte:

For en utrolig, herlig morsom tråd!! Får vel kanskje komme med mine historier! ;)

ONS:

Etter å ha vært litt i boblebadet (han så meg i bikini), så går vi ned på rommet for å fortsette, hvorpå jeg tar av bikinitoppen og han tafser umiddelbart. Og så kommer denne kommentaren : "Jøss, du hadde jo store pupper jo"!

Samme tye; etter _litt_ forspill, så skal jeg gå "ned".. Jeg kjører på, og gjør mitt beste hvor han sier.. "Jøss, du kan jo suge jo"!!

"Xen": Vi hadde gjort det et par ganger, men denne kommentaren tok kaka! Jeg var litt småsjenert i senga, så jg brukte litt tid på å svare.. Men når han sa: " Du.. i hvilken stilling vil du at jeg skal komme inni i deg i?" (Si deg gjerne med innlevelse, litt sånn sensuell og hes stemme! ;)) Det tok litt tid, men jeg lo så jeg grein etterpå ihvertfall!!!!

*dytte* :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarte å si til en dame engang, mens vi holdt på:

"Jøss, du har vaska vinduene siden sist gang jo..."

Tok et par sekunder før jeg skjønte hva jeg hadde sagt, men vi lo godt begge to.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne debatten er helt sinnsyk!! :hoho:

Har ikke så mye hysterisk morsomt å komme med:

Første gangen jeg hadde sex: "Dæven.. Har du silikon i puppene eller?" .. "Hmh, jaja.. Har hatt bedre da, men du blir vel flinkere etter hvert" - Jeg var 14 ^^

Typen har kommet med en del teit, men husker ikke alt i farta..:

"Ææææh, ryggen min" og så stormer han ut av rommet.. Fikk aldri noen forklaring på det :P

"Døh.. Bikkja ser på oss, kan ikke vi vente til han sovner eller?"

Er sikkert mer også, men jeg husker ikke alt.. Fortrengt det kanskje? :P

Har skjedd en del teite ting utenfra også, som f.eks at de som bodde under oss dunka i taket.. Gikk visst litt heftig for seg, jaja.. :)

Endret av Aryia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...