Gjest NN Skrevet 9. januar 2009 #481 Del Skrevet 9. januar 2009 Døds morsom tråd.. Jeg har ikke så mangen historier selv, men dette hendte med ei jeg kjenner. Hun var ganske så ung, og fått seg en kjæreste. Hun var ikke akkurat en av de smarteste. Men mitt under sexakten me kjæresten roper han ut; "whos your daddy? whos your daddy?" Og hun skrek ut navnet på sin far!! Ler meg i hjel.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flode Skrevet 9. januar 2009 #482 Del Skrevet 9. januar 2009 Fantastisk tråd: Har noen jeg og: - Under forspillet lå jeg å nøt at han knadde og sugde på puppene min da jeg plutselig høre: "Du, jeg prata med far din idag vuttu, og da........" - "Si meg, kniper du nå eller...??" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trude_* Skrevet 9. januar 2009 #483 Del Skrevet 9. januar 2009 Han etter at det går for meg: - Det var såpass, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. januar 2009 #484 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg så en film som heter "Nynne", hvor karen ropte "HELL OG LYKKE" når han kom Den har jeg og sett. Glad jeg ikke har opplevd noe å skrive om her... Forøvrig en herlig tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Angel# Skrevet 13. januar 2009 #485 Del Skrevet 13. januar 2009 *abonnere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Utlogget og flau Skrevet 14. januar 2009 #486 Del Skrevet 14. januar 2009 Dette var ikke noe som ble sagt i senga men heller noe jeg gjorde... Kjæresten min og jeg hadde sex og min kjære hadde akkurat kommet. Han var fortsatt inni meg. Jeg måtte veldig nyse og gjorde nettopp det. Alle muskler strammer seg jo under et nys så jeg sprutet ut spermen og penisen. Min kjære lo og syns det var litt festlig helt til han så ned på skrittet sitt.... Jeg hadde fått mensen under akten og han hadde en blod/sprut utover hele skrittet sitt. Jeg kommer aldri til å glemme det synet, heldigvis tok han det godt og lo som bare det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Venelite Skrevet 14. januar 2009 #487 Del Skrevet 14. januar 2009 en gang så våkna jeg av at kjæresten sto på kne og runka over meg mens han dytta vekk dyne og prøvde å flytte meg på ryggen forsiktig uten å få meg til å våkne (jeg lå i bare undertøy så han ville nå ha noe å se på...), jeg lot som jeg sov en liten stund selv om jeg var våken og glimta litt, men måtte konsentrere meg for å ikke le, det var litt komisk, jeg lata som om jeg snudde meg i søvne bare for morro skyld og han febrilskt prøvde å "rette meg på plass" igjen, gang på gang mens han dreiv på med lillemann. når jeg først åpner øya så sern litt flau ut og spør om han ikke kan få gjøre seg ferdig selv om det er midt på natta... og en gang vi prøvde alskens "metoder" på baderomsgulvet og etter et par mislykkede forsøk så kommer det "vi kan jo bare gjøre det i senga da" var nå likegreit det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Venelite Skrevet 14. januar 2009 #488 Del Skrevet 14. januar 2009 og under akten og det blir litt stille..."Hallo!" "Hei!" "god dag ja! åssen går det?" må ha litt morro når man driv på hvis det blir litt kjedelig:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Venelite Skrevet 14. januar 2009 #489 Del Skrevet 14. januar 2009 eller når jeg og kjæresten dreiv på i senga og han utbryter "katten din ser på oss, jeg syns han er litt pervers" og igjen en senere dag "nå har han sittet der og sett på hele tia den pervon, han syns det sikkert er dritgøy" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GordonB Skrevet 14. januar 2009 #490 Del Skrevet 14. januar 2009 Har faktisk prestert å legge meg selv på rygg og si: "Jeg er servert." Funker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skar Skrevet 15. januar 2009 #491 Del Skrevet 15. januar 2009 Har flere sånne gode. Første gangen jeg hadde sex, peisa kjæresten på i 15 min, for så å kolapse oppå meg og hive etter pusten mens han sa gullkornene "Kom du?" for så å sovne før jeg fikk sagt nei Vi reiste på ferie alene på en hytte engang, og mens vi låg i sengen og hadde holdt på en stund ringer moren hans. Og han tok telefonen! (Man skulle trodd han hadde sluttet å bevege seg da, men neida! han fortsatte å peise på han.) Så var han alltid så stolt om han klarte å få flere orgasmer, så da hoppet han opp i sengen og tok en liten seiersdans og sang kylling-sangen av alle ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 15. januar 2009 #492 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg lå på rygg og fikk "understellsbehandling", da telefonen min som lå på nattbordet ringte, hvorpå jeg automatisk griper etter den og svarer "hei, eh... jeg er litt opptatt, hadet"... Ble litt mobba for den etterpå, både av typen og av venninna som ringte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noe Skrevet 17. januar 2009 #493 Del Skrevet 17. januar 2009 Har et par.. Med min første kjæreste hadde jeg aldri sex, og ikke beveget han seg ned i området en gang. (Jeg sa nei, og han var vel sjenert..) Til gjengjeld så brukte han mye tid på puppene mine, og maserte dem som bare det. Etter vi hadde vært sammen en tid, presterte han å spørre om jeg noen sinne hadde hatt en orgasme med han.. Hmmm.. Og med min nåværende kjæreste (som ikke snakker norsk, dvs ingen flau, norsk dirty-talk!), etter en masse fysikk lesning, klarer jeg å si (mens jeg rir han): "I feel like an electron!" Elektronene hopper mellom energinivåer når de er excited (ladet på norsk..?), og ja.. Det tok ikke lang tid før vi begge knakk sammen.. Og selvom det er godt over et år siden, så får jeg høre det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Boge Skrevet 19. januar 2009 #494 Del Skrevet 19. januar 2009 Var på besøk hos foreldra til dama mi. Så feis dama mi. Så sa min "svigerfar" til MEG: "Jasså - har du sykkelpumpe?" ...Det var uendelig pinlig....!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest nr222 Skrevet 21. januar 2009 #495 Del Skrevet 21. januar 2009 Hun ligger å suger meg, da jeg klarer å si; "Dette kunne du tjent penter på" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest222 Skrevet 21. januar 2009 #496 Del Skrevet 21. januar 2009 Hun ligger å suger meg, da jeg klarer å si; "Dette kunne du tjent penger på" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 21. januar 2009 #497 Del Skrevet 21. januar 2009 Hun ligger å suger meg, da jeg klarer å si; "Dette kunne du tjent penter på" Litt av et kompliment! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestus Skrevet 21. januar 2009 #498 Del Skrevet 21. januar 2009 Hun ligger å suger meg, da jeg klarer å si; "Dette kunne du tjent penger på" Den fikk jeg også servert av ex`n min da jeg holdt på å suge; "Å fy faen, du burde tatt betalt for dette du !! En annen var en ONS. Hadde dratt med meg en fyr hjemfra byn.. Vi havner til køys og jeg finner ut at han har det minste utsyret jeg noengang har opplevd.. Jeg visste rett og slett ikke hva jeg skulle klare å gjøre med den lille saken.. Heldigvis avbrøt han litt selv da han måtte på toalettet.. Når han kommer tilbake så er jeg ikke i senga lenger; han gløtter ut døra fra soverommet og jeg gjør det samme fra kjøkkenet mitt.. jeg spør ; "Vil du ha nudler ? stakkars mann... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 22. januar 2009 #499 Del Skrevet 22. januar 2009 Den fikk jeg også servert av ex`n min da jeg holdt på å suge; "Å fy faen, du burde tatt betalt for dette du !! En annen var en ONS. Hadde dratt med meg en fyr hjemfra byn.. Vi havner til køys og jeg finner ut at han har det minste utsyret jeg noengang har opplevd.. Jeg visste rett og slett ikke hva jeg skulle klare å gjøre med den lille saken.. Heldigvis avbrøt han litt selv da han måtte på toalettet.. Når han kommer tilbake så er jeg ikke i senga lenger; han gløtter ut døra fra soverommet og jeg gjør det samme fra kjøkkenet mitt.. jeg spør ; "Vil du ha nudler ? stakkars mann... Haha, ååå, stakkars.. Hva gjorde han? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest222 Skrevet 22. januar 2009 #500 Del Skrevet 22. januar 2009 Eller den gang jeg slikket ei, og klarte å miste den ene kontaktlinsen innimellom kjønnsleppene hennes; "Kan du hjelpe meg å leite etter linsen min" 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå