Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #461 Del Skrevet 4. januar 2009 Et kortvarig forhold, etter at vi hadde hatt sex for andre gang: "Egentlig synes jeg at sex er oppskrytt..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppsa Skrevet 4. januar 2009 #462 Del Skrevet 4. januar 2009 Alltid, når han var kåt, begynte han å synge "Let's make love and listen to the music". Og han hadde ikke fin stemme. Trodde vel det tente meg... Superarkivert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinge Skrevet 4. januar 2009 #463 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Eksen min sa "PLING!" når han kom! Samme fyr presterte å si: "Slapp av da Johnny!" under akten! Samme fyr (igjen): Jeg: Jeg leste i dag at gjennomsnittskvinnen trenger 45 min forspill. (hint hint) Han: Jammen godt du ikke trenger det! Ellers, en litt trist en (ONS): Rett før han kom: "klarer du å holde kjeft om dette??" (han hadde dame) Nåværende samboer: Vi ligger nakne i sengen etter en runde. Han kikker på meg, legger ene armen i vinkel oppover, andre armen i vinkel nedover, og begge beina mine i vinkel, før han utbryter fornøynd: Sånn, nå ser du ut som sånne døde folk på tv! Samboeren, rett etter jeg traff han: Vi hadde hatt sex noen ganger, og jeg begynte å bli litt varm. Jeg setter meg på kjøkkenbordet " skal vi ha sex her?" Han så på meg som om jeg var en stygg hore, og utbrøt "ehh, NEI!" Følte meg litt løs når han så så rart på meg. Hører til historien at han ca en mnd etterpå fortalte meg at han var jomfru når jeg traff han, så han ble nok bare litt skremt av tilbudet! Endret 4. januar 2009 av Kvinge 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 4. januar 2009 #464 Del Skrevet 4. januar 2009 Eksen min sa "PLING!" når han kom! Jeg så en film som heter "Nynne", hvor karen ropte "HELL OG LYKKE" når han kom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty89 Skrevet 5. januar 2009 #465 Del Skrevet 5. januar 2009 "Åh fy faen du er så mye trangere enn dama!" Og så det mest fantastiske sjokkert trynet fordi han innså hva han nettopp hadde sagt høyt. Deretter på hue og rævva ut. Fy faen for en idoit! Jeg hadde sagt det til dama hans.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 5. januar 2009 #466 Del Skrevet 5. januar 2009 Nåværende samboer: Vi ligger nakne i sengen etter en runde. Han kikker på meg, legger ene armen i vinkel oppover, andre armen i vinkel nedover, og begge beina mine i vinkel, før han utbryter fornøynd: Sånn, nå ser du ut som sånne døde folk på tv! hva fa** litt vel mye CSI ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinge Skrevet 5. januar 2009 #467 Del Skrevet 5. januar 2009 hva fa** litt vel mye CSI ? Nei, bare litt syk fantasi til tider! =p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mina_* Skrevet 7. januar 2009 #468 Del Skrevet 7. januar 2009 Eg hadde en elsker en gang so var god å kysse, og var deilig i sengen. Dessverre så var han ikke den "smarteste i skuffen", og kunne finne på å ville føre en samtale mens vi holdt på. Totalt turn-off for meg. kanskje ikke like koselig for alle at kjæresten roper navnet til en annen... er ikke så turn on at han tenker på evt ekser da:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .. Skrevet 7. januar 2009 #469 Del Skrevet 7. januar 2009 En ting som slår meg: Ikke mye humor eller takhøyde i sexlivet selv til de som er "faste" (ikke ons). uenig. jeg er i ett fast forhold og jeg kalrer å slappe mye mere av da ...vi har opplevd veldig mye rart. en gang fikk vi så lattekrampe at vi ikke klarte å fortsette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tutta_* Skrevet 7. januar 2009 #470 Del Skrevet 7. januar 2009 hva tenker du om trekant egentlig?? høhh, fylla har skylda var visst forklaringen dagen etterpå.... det var min særs morsomme gutt som jeg fortsatt er sammen med som fikk liret det ut av seg.. han har kommet med flere morosmme(øhhh, etterpå iallfall), men kommer ikke på de i farten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #471 Del Skrevet 7. januar 2009 "du er faen meg en level 80" (denne må man vel strengt tatt ha litt greie på rollespill ala age of conan for å ta... skal sies at han hadde selvinnsikt nok til å følge opp med "det var en skikkelig nerdete ting å si..." jeg syntes iallefall det hele var rasende festlig ) hahahaha beste ever i og med at jeg er gamer selv. ehe, manglet bare at han hadde sakt. ding,. der ble du lvl 80 kan ikke huske noe flaut akuratt nå, men det kommer ofte mye rare lyder man kunne vært foruten når man har sex 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 8. januar 2009 #472 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) "Kjenner at du ikke har shave'a legga i dag, du skraper meg opp på ryggen" Endret 8. januar 2009 av Drua 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 8. januar 2009 #473 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg: Jeg leste i dag at gjennomsnittskvinnen trenger 45 min forspill. (hint hint) Han: Jammen godt du ikke trenger det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aftensol Skrevet 8. januar 2009 #474 Del Skrevet 8. januar 2009 "Kjenner at du ikke har shave'a legga i dag, du skraper meg opp på ryggen" Svææært nysgjerrig her: I hvilken stilling skraper du han opp på ryggen med leggene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #475 Del Skrevet 8. januar 2009 Svææært nysgjerrig her: I hvilken stilling skraper du han opp på ryggen med leggene? Er ikke det litt elementert, da? Antagelig misjonæren...Med beina opp og partneren litt oppheist). Man trenger ikke ligge paddeflatt for å ta misjonæren...Jeg pleier eksempelvis å krøke beina en god del opp mot ryggen på mannen min til tider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 8. januar 2009 #476 Del Skrevet 8. januar 2009 "Kjenner at du ikke har shave'a legga i dag, du skraper meg opp på ryggen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #477 Del Skrevet 8. januar 2009 Etter akten: "Du er jammen god til å være så pen. Stygge jenter er ofte best i senga for de må liksom prøve litt hardere...................." -jo, takk for den, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #478 Del Skrevet 8. januar 2009 Min nåværende FB har det med å si ufattelig mye rart mens vi holder på. For det meste resulterer det i total latterkrampe for begges del, humoren er dessverre litt intern kanskje men. Han holdt på med fingrene på meg der nede og hadde veldig kalde hender, noe som gjorde at jeg uten å tenke meg om spør: Hva i alle dager er det der? Han: Det sa brura å! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest_pia Skrevet 8. januar 2009 #479 Del Skrevet 8. januar 2009 Fantastisk artige bidrag her.. kommer med et lite selv.. Må først si at kjæresten og jeg bruker kondom ettersom jeg ikke fungerer så bra med p-piller. Vi har en herlig runde, og peiser på i doggy style. Plutselig så sier han: "Oj.. tror den forsvant jeg"... Hvorpå jeg tenker at det føles da virkelig ikke sånn, men snur meg og sier: "Forsvant? Det gjør da ikke noe... ( Jeg tenkte jo at ereksjonen hadde forsvunnet...) Han er fremdeles fortumlet og jeg innser at det var kondomet som hadde forsvunnet.. oh yes.. Vi fikk oss en real latterkrampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 8. januar 2009 #480 Del Skrevet 8. januar 2009 Utrolig mye festlig her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå