Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Ikke fra hyrdesstunden, men kommentaren til en etter han hadde fått seg den peneste jenta i bygda

"som å pule en død gris"

Det som er betenkelig her er at denne mannen vet hvordan det er å pule på en død gris :skravle:

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest test123

Det som er betenkelig her er at denne mannen vet hvordan det er å pule på en død gris :skravle:

Sant, men tror det gikk mest i sauer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Akkurat ja... Litt av et uttrykk å bruke :)

Da var det kanskje min reaksjon som var mest uforglemmelig da, hvis det er et vanlig ord å bruke, og hvis det er sååå åpenbart hvor det er ;)

Hvis han hadde spurt om å få kysse din "mons pubis" hadde du vel ikke forstått det aller minste, når du ikke engang vet hva venusberget er :skratte: .

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han hadde spurt om å få kysse din "mons pubis" hadde du vel ikke forstått det aller minste, når du ikke engang vet hva venusberget er :skratte: .

6. juni går et tv-program som omhandler venuspassasjen. Jeg tenker koffert hver gang reklamen kjører. :gjeiper:

ETA: Litt mer on-topic: Har prøvd å lage lydeffekter à la Star Wars når jeg har runket ham. (Tenk lasersverd ol. Svoooosj, svoooosj.) Det var ikke voldsomt populært.

Endret av Koe
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Arbeider han på slakteri? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på rygg mens typen slikker meg..

Blir litt i min egen verden noen sekunder og kommer på at han skulle ringt moren sin.

"Har du fått snakket med moren din" ? Bryter det ut av meg.

Det ble ikke noe mer på meg den kvelden for å si det sånn :(

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes folk er veldig pripne her..

" Kom til pappa" .. Hvis en sånn setning gjør deg så sur/turn off osv, kan du umulig tenne på/ være glad i den personen.

Syntes det er så dumt når folk tar helt av over små ting.. -.-

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg noen gang får flere slike antikk-uttrykk slengt i fleisen igjen skal jeg svare: Åh stopp nu en halv, jeg er ikke riktig klar for rytmiske sammentrekninger i skjeden.........

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den værste jeg har vært borti må han som etter den første gangen rullet seg vekk og sa "det var godt, jeg har ikke fått tømt meg på en måned", før han tusla inn på badet..

Han rakk aldri å bli mer en en post-it-lapp i arkivet..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Syntes folk er veldig pripne her..

" Kom til pappa" .. Hvis en sånn setning gjør deg så sur/turn off osv, kan du umulig tenne på/ være glad i den personen.

Syntes det er så dumt når folk tar helt av over små ting.. -.-

Vel kanskje du liker slike ting.

Men de aller aller fleste forbinder det med incest da.

For å si det sånn jeg er absolutt ikke prippen og tåler det aller aller meste. Men jeg får direkte turn off av "kom til pappa"

men "kom til far" går greit, er merkelig egentlig :P

Men jeg har ikke helt den der sansen for unge jenter og gamle menn hvor jenta hyler og bærer seg "Owwwhh Daddy,mmmm take me harder daddy"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denne kommentaren kom fra en fyr jeg datet for noen år siden, men jeg blir fremdeles kvalm når jeg tenker på det..

Hadde laget suppe til middag sammen, før vi etter hvert endte til sengs - for første gang. Han var noen år eldre enn meg, så jeg hadde forventninger om en erfaren kar som visste hva han holdt på med, men endte opp med det motsatte. 2 minutter i misjoner a la duracell-kanin, før han rullet seg over på siden og serverte følgende selvtilfredse kommentar:

"Nå har jeg fått suppe og du har fått sæd, så da er alle fornøyde" :kvalm: Var bare noe med sæd og suppe i samme setning som omtrent fikk meg til å brekke meg! (og jeg var ikke fornøyd)

Hører også med til historien at dette var vanlig standard-sex i hans verden. Uansett hva jeg prøvde eller foreslo, så endte vi alltid tilbake i 2 minutters pressluftbor-sex. Og han var superfornøyd og skrøt av hvor bra han var i senga - not. Kassert i dag!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var skikkelig på druen, og skulle gi han en blowjob. Vi hadde vært på byen, så det luktet nok ikke roser av ballene hans når jeg dro ned bokseren.

Meg: Høh! Ostepop!

Han: Hvafornoe?!

Meg: Det lukter ostepopånde her nede!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var skikkelig på druen, og skulle gi han en blowjob. Vi hadde vært på byen, så det luktet nok ikke roser av ballene hans når jeg dro ned bokseren.

Meg: Høh! Ostepop!

Han: Hvafornoe?!

Meg: Det lukter ostepopånde her nede!

Haha, discokukk heter det da. Eventuelt discofitte.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under vorspielet sier brått min kjære: Gleder du deg?

Jeg brøyt mildt sagt ut i latter. Heldigvis klarte vi å ta oss sammen, men den der var gullfin.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Første gangen jeg hadde sex. Ung, nervøs, noe flau og utolmodig.

Vi lå i misjonæren, og han fiklet med å "finne frem".

Han: "Hullet ditt er så langt nede!"

Jeg blir flau, mumler tilbake og lar han fortsette å prøve. Jeg begynner å bli lei, og sier:

"Men du har i det minste et fint tak da"..

Hva menes med det?... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En eks og jeg lå sammen første gangen og vi hadde sittet og drukket en del. Jeg var veldig full, og også litt usikker siden det var over et år siden jeg hadde hatt sex.

Jeg: "Dette kommer ikke til å gå".

Han: "Hvorfor ikke det?"

Jeg: "Jeg er så full" Og jeg var virkelig så full at jeg nesten ikke kunne stå på beina.

Han: "Det går bra. Du kan bare ligge der og så kan jeg gjøre det jeg".

Ehh bare ligge der og så...?!!!!! Hva sa du?!!! Hehe. :P

Får jo følelsen av at han skulle "bruke meg" og ikke egentlig trengte at jeg var med på det!!Men det ble da sex av det. :P

Et annet eksempel med samme eks som kom med det forrige gullkornet. :P Vi har akkurat hatt sex, og han har kommet. Han legger seg tilfredsstilt ned ved siden av meg, men jeg er jo ikke ferdig. Jeg har ikke fått orgasme og er fortsatt veldig kåt. Så jeg spør om han ikke kan fortsette litt. Han klarer å svare "det er litt kjedelig for meg da". Da hever jeg øyenbrynene og sier "Men det er litt kjdelig for meg dette også!". Han tok hintet og begynnte å jobbe med fingrene sine. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Min kjære kom med en litt slaskete en forleden da vi hadde sex, det hadde gått for ham i buksene under oppvarming, så utbryter han: "Faen, nå er buksa full av ballekrem igjen!"

Fikk litt ekkelt bilde i hodet. :gjeiper:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sorry søta. Skal se fotballkamp" Ble sagt for ca. 20 minutt siden av min bedre halvdel. Før det var vi godt i gang med klining og klåing...hehe

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...