Gjest Gjest_katrine_* Skrevet 9. juli 2009 #21 Skrevet 9. juli 2009 Kombinerer Yerka med spraydeo. Fungerer kjempe bra Bruker hver tredje dag, de andre dagene sprayer jeg lett med deospray etter dusj. Da kan jeg trygt gå 24 timer uten fukt eller lukt. Selv når jeg våkner morgenene etterpå lukter armhulene friskt. Deilig nå om sommeren!
Gjest Gjest_lene_* Skrevet 22. juli 2009 #22 Skrevet 22. juli 2009 Hei! Jeg prøvde Yerka igår kveld for første gang. Men jeg vet ikke helt om jeg gjorde noe galt. Før jeg kjøpte den hadde jeg lest flere steder at folk ofte opplevde at det svidde og klødde den/de første gangene de prøvde den. Men på meg verken klødde det eller svei. Er det galt? Jeg hadde ikke bomullsdotter, så jeg brukte litt mykt dopapir. (Jeg vet det høres dumt ut.) Men jeg har ikke lagt merke til noe forskjell ennå. Virker det etter første gang, eller må mann bruke den ett par ganger for noen effekt? Noen som kan si meg hvor mye ca. mann skal bruke også? Hadde vært til stor hjelp!
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #23 Skrevet 28. juli 2009 Jeg har nå prøvd Yerka to dager på rad uten noe særlig resultat. Jeg fulgte et tips her om å bruke veldig lite... I dag har jeg planer om å bruke mye! Men er redd det ikke vil fungere heller. Er det noen andre som som har erfart at Yerka ikke virker?
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #24 Skrevet 29. juli 2009 Hei! Jeg prøvde Yerka igår kveld for første gang. Men jeg vet ikke helt om jeg gjorde noe galt. Før jeg kjøpte den hadde jeg lest flere steder at folk ofte opplevde at det svidde og klødde den/de første gangene de prøvde den. Men på meg verken klødde det eller svei. Er det galt? Jeg hadde ikke bomullsdotter, så jeg brukte litt mykt dopapir. (Jeg vet det høres dumt ut.) Men jeg har ikke lagt merke til noe forskjell ennå. Virker det etter første gang, eller må mann bruke den ett par ganger for noen effekt? Noen som kan si meg hvor mye ca. mann skal bruke også? Hadde vært til stor hjelp! Jeg skrev mail til adressen bakpå esken, og hu sa at det skulle virke etter første gang.... Men det gjorde det ikke for meg! Hu anbefalte å fukte bomulldotten først, så den ikke sugde opp all Yerkaen. Hu mente jeg hadde brukt for lite siden jeg ikke merket noe effekt. Så tror det er individuelt hvor mye man bruker. Jeg merket ikke noe sviing eller kløe før i går da jeg hadde barbert tidligere på dagen. Hu sa forresten at man kunne bruke hver dag om man ville!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå