Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lette etter noen bilder typen min hadde vist meg tidligere.

Jeg ville bare se på dem en gang til.

Men der fant jeg også et brev, som et dikt, et kjærlighetsbrev.

Jeg klarte selvsagt ikke legge det fra meg, men måtte lese det.

Det var ikke typen min sin håndskrift, så det må være en ex tipper jeg.

Og det var skikkelig dypt og rett fra hjertet, så det må ha vært et ganske alvorlig forhold.

Det stod blant annet at "jeg sverger på at jeg vil elske deg uannsett osv."

Jeg følte et stikk i hjerte, hvorfor har han dette ennå?

Sitter han å tenker på henne i blant?

Jeg fant en kvittering der det stod dameundertøy til 600kr.

Æsj, jeg blir kvalm av å tenke...jeg har veldig stor fantasi, og den hjelper meg ikke akkurat nå.

Dette er forresten fra 2001..så det er jo lenge siden da.

Jeg vil helst at han skal kaste alt slikt, og helst bildene av exene hans også.

Men det er vel urimelig av meg.. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

De eneste bildene jeg har av min eks, er de hvor barnet vårt også er med. Jeg ville ikke tatt vare på slikt, og kaster det om jeg finner noe. Det ville såret meg, og da ser jeg ikke noen grunn til at det ikke ville såret min kjæreste. Spør ham pent hvorfor de er der. Det KAN være at han ikke har husket å kaste dem :)

Gjest Gjest_mina_*
Skrevet

Her ligger nok heller problemet hos deg og din sjalusi og ikke hos han.

Hvorfor skal han slette alle spor etter sin gamle eks som han sikkert var veldig glad i tidligere?

Mener du at han skal slette alle spor fra ekskjærester helt tilbake til barneskolen..?

Skrevet

jeg tar vare på endel minner jeg! og jeg tenker sånn at hvis det av en eller annen grunn skulle bli slutt mellom meg og kjæresten min så ville jeg absolutt ikke kastet alt som minnet meg om tiden sammen! han betyr jo utrolig mye for meg, og uansett om det skulle bli sånn at det ble slutt så vil han fortsatt være en stor del av livet mitt, vi har jo vært sammen i hele ungdomstida!

så nei, jeg syns ikke man kan be kjæresten kaste gamle minner. selv om denne jenta sannsynligvis har betydd mye for han før, trenger det ikke å bety noe mer at han har beholdt brevet! det er jo DEG han er sammen med nå! ;)

men, jeg skjønner utrolig goldt at det ikke var greit å lese det brevet. man vil jo helst være den eneste kjæresten ska ha hatt et dypt forhold til! sånn tenker i hvertfall jeg :sjenert:

Gjest ~Alwa~
Skrevet

Ja, du er urimelig. Let it go!!!

Skrevet

Jeg synes man kan kaste ting som ikke betyr noe.

Men de fleste menn jeg kjenner ville ikke ha tenkt så langt som at det liksom skal bety noe at de ikke har kastet det. Mange har en tendens til å ta vare på det meste uten å reflektere særlig hardt over det. Det trenger ikke bety en ting, og kan være en ren forglemmelse. Spør ham, og spør hva han tenker om slikt.

Skrevet

Du burde vel ikke ha snoket i hans private brev, så du har vel deg selv å takke.

Jeg synes det er både urimelig og unødvendig å bli sjalu på et brev fra 2001. Det forholdet er jo over for lenge siden.

Mange liker å ta vare på gamle minner, ikke noe feil med det.

Skrevet
Du burde vel ikke ha snoket i hans private brev, så du har vel deg selv å takke.

Jeg synes det er både urimelig og unødvendig å bli sjalu på et brev fra 2001. Det forholdet er jo over for lenge siden.

Mange liker å ta vare på gamle minner, ikke noe feil med det.

Helt enig med deg.

Skrevet

Jeg hadde nok blitt lei meg selv også, men dette er noe du rett og slett ikke bør tenke på. Jeg har masse bilder fra eksen min og meg, et helt fotoalbum jeg har tatt vare på, pluss gamle kjærlighetsbrev etc.

Ikke fordi jeg har noen følelser for ham lenger (tvert om!), men fordi det er en del av livet mitt. Noen samler, noen kaster.

Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg har gamle brev liggende fra andre. Dersom en ny gutt hadde bedt meg kaste de hadde jeg vel ikke brydd meg nevneverdig om å høre på han. Det er minner jeg setter pris på, men jeg har jo ikke noe med de å gjøre lengre. Han ene er død og ingenting får meg til å kaste brevene og kortene han skrev til meg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har laange brev og bilder, de er fine minner-og en del av min fortid. Kommer ALDRI til å kvitte meg med det, ble forbanna da eksen min rev ett spesiellt bilde av meg og eksen!

Jeg respekterer også at typen min har bilder og brev- og en fortid, det som betyr noe nå er OSS.

Det ligger dessuten ikke "fremme" slik at man blir minnet på det hver dag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...