Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Hvis dere skummer gjennom en nyhetsside (på web), hvilke nyheter klikker dere mest på eller opptar interessen deres? Er det politikk? overgrepssaker? sport? drapsaker? etc? Med andre ord, hvilke tema er dere alltid innom hvis det er en aktuell sak om det? Hva reagerer dere alltid på?
Gjest Alou Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Tja, lokale nyheter er mest interessant. Politikk interesserer meg litt, men det kommer an på hva sakene omhandler. Utenriks gidder jeg ikke lese så mye om.
Gjest lazuli Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Det kommer litt an på hva som er overskriftene. Som regel leser jeg politikk og samfunnsrelatert stoff først.
Hobgoblin Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Jeg leser alltid papir-Aftenposten om morgenen, og synes jeg får dekket nyhetsdelen bra der. Så på web leser jeg stort sett sære og oppsiktsvekkende saker... Stort sett leser jeg Dagbladet, og av og til andre. Klarer ikke de altfor store fontene i VG-overskriftene - blir irritert!
skrue Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Leser lite norske nyheter på web. Mere før, men jeg synes kvaliteten på nettstedene har blitt dårligere og dårligere de siste årene (Aftenposten er vel et skrekkeksempel). Altfor mange "nyheter" som bare er lagt ut for at man skal klikke og dermed generere reklameinntekter. Dagens Nyheter i Sverige og Politiken i Danmark er fortsatt bra synes jeg (samt New York Times og Washington Post). Så da blir det automatisk utenriksstoff på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå