Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid slitt med kviser og byller, så her om dagen sa naboen min noe om Elsa Hjeronymus klinikk...Som hun hadde fått flere behandlinger for mange mange år siden...

Hun hadde smurt på med bomull, akkurat som tonic, og etterpå ble huden som vanlig. Etter noen timer(huff dette er litt nasty å forestille seg men...her kommer det:::) kom all guffen rennende ut av seg selv.

Alle kvisene som skulle komme de neste to ukene rant ut samtidig.

Ca 1 uke tar det før du blir vanlig igjen, så gjør det en tid du ikke trenger være veldig sosial...! :sol:

Henne Elsa ville ikke oppgi hva det var i hennes blanede guffe fordi hennes oppskriften er hemlig, men når Sverige ble medlem av EU ble hun nødt til å oppgi det, Jeg har søkt på nettet å funnet dama som har laget den, skal nok hit en tur!

Er det flere som har hørt om henne og hennes dyprens???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det virkelig nødvendig med så stor skrift???

Skrevet

Jeg kunne godt tenkt meg å lese innlegget ditt, men ikke før du endrer på skriften din. *leker sur*

Gjest Advena
Skrevet

Herregud, slutt å skap dere. Skriften er helt enkel å lese.

Hørtes kjempeintressant ut, M.P.

Nå er ikke jeg plaget av akne, men kanskje dette er den endelige hjelpen for mange? :)

Gjest Gjest
Skrevet

Er det jeg som er forferdelig treg, eller er det omtrent umulig å finne ut hva dette inneholder via nett? *nyskjerrig*

Gjest Kvinne 40
Skrevet
Er det jeg som er forferdelig treg, eller er det omtrent umulig å finne ut hva dette inneholder via nett? *nyskjerrig*

Jeg prøvde dette for ca 20 år siden. Ansiktet ble penslet med noe som sved forferdelig. Jeg tenker nå at det kanskje var forgjengeren til fruktsyrer. Huden ble ok, men veldig tynn og sensitiv. I ettertid ville jeg nok ikke anbefalt denne behandlingen, men den kan ha blitt "bedre" siden jeg gjorde det.

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Alou
Skrevet

Jeg har endel kviser og utseltt (for det er så lite jeg tåler av produkter), og jeg har også funnet ut noe som har hjulpet meg veldig!

Det høres veldig ekkelt ut, men det er effektivt :)

det jeg gjør er å ta litt urin på en bomullsdott hver kveld før jeg legger meg. har gjort det trw netter nå, og huden min er nesten perfekt nå. Det funker absolutt!

Skrevet

Urin er i utgangspunktet sterilt, så det trenger ikke nødvendigvis høres så ekkelt ut, Rexina :) Men er jo ikke det man normalt forbinder med foryngende hudpleie da! Hehe.

Skrevet

Men de som ikke synes urin er det verste å ha på huden, så prøv det på kvisene, for de forsvinner :) Det kan jeg garantere. også er det gratis!

Skrevet
Men de som ikke synes urin er det verste å ha på huden, så prøv det på kvisene, for de forsvinner :) Det kan jeg garantere. også er det gratis!

Tuller du, eller er det sant? Tenkte kanskje du prøvde å få noen desperate kvinner til å smøre seg inn med urin om kvelden! Hvordan fant du ut dette om jeg tør spørre? Høres litt ekkelt ut...

Skrevet
Tuller du, eller er det sant? Tenkte kanskje du prøvde å få noen desperate kvinner til å smøre seg inn med urin om kvelden! Hvordan fant du ut dette om jeg tør spørre? Høres litt ekkelt ut...

Nei, jeg tuller ikke! Hadde du sett trynet mitt hadde du skjønt at jeg er desperat for å si det sånn :)

Hvordan jeg fant det ut?

Jeg hadde prøvd alle renseserier, servietter og masker, men hadde fortsatt stygg hud med utslett, sår og kviser. Fortvilet spurte jeg mamma (som er sykepleier) om hun hadde en aloe vera-plante så jeg kunne småre meg med den. og hun sa at det beste for huden din nå er å vakse deg med vann hver kveld på en klut, og så tisse litt på en bomullsdott før du smører dette på huden. Og det var redningen :)

Skrevet

Helt seriøst? Jeg ble litt skeptisk. Vet ikke hvor lyst jeg har til å smøre meg med urin i ansiktet.. Hmm.

Gjest Gjest
Skrevet

hva slags kviser skal urin hjelpe mot da? mener du sånne acne-kviser,eller bittesmå nuppekviser?

hjelper det å ta på når man allerede har fått kvisen?

Skrevet

Vidundermiddel.

Det hører til de gamle kjerringrådene som de fleste kjenner til - helt fra å gni babybleier over utslett til å tisse på bomullsdott.

Urin er som sagt steril med det samme den kommer ut.

Har sverget til dette i mange år ))

Skrevet

Det høres helt sykt ut dette med urin!! Men for all del, hjelper det er det vel bare å smøre på... Men det høres fortsatt litt ekkelt ut=P =P

Skrevet

Vasker du det bort igjen etter en stund da? eller går du og legger deg med urin i ansiktet? Tror ikke det blir noe god natt kyss fra typen liksom...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

(Likte skriften jeg! Kjipt med side på side med tynn svart hvitt...

og om du klikket inn hit , uten å forstå hva som stod i innlegget, har du ikke behov for hjelpen trådstarter ber om allikevel.) :slåss:

Dette kan kanskje brukes på småkviser, men i forbindele med byller og skikkelige kviser på str m tollelen kan jeg aldri tenke meg å ta på urin. Jeg tror man må ta dette svineriet fra innsiden. :spy: :juhu:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...