Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man ikke har eggløsning en måned, vil man da få mensen den måneden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo legge til grunnen for at jeg spør også ;)

Det er nå 1-2 dager siden jeg skulle hatt mens og testet i ettermiddag med en CB digital og den var negativ.

Jeg testet rundt da jeg tror jeg hadde eggløsning, men fikk negativ tester da og jeg fant ikke EL denne måneden. Derfor lurer jeg på om kroppen min har hoppet over EL og jeg derfor ikke får mensen nå? Er litt grønn :forvirret:

Skulle ønske jeg var gravid :tristbla:

Skrevet

Ja, det er mange som har mensen uten å ha eggløsning.

Skrevet

Må jo huske på å ønske deg lykke til! Du kan jo ha hatt el selv om du ikke fant den med tester. Bedre lykke neste måned :)

Skrevet

Kan dessverre bekrefta at mensen kan komme selv om man ikke har hatt EL. Har selv hatt fraværende EL i de fleste av syklusene mine det siste året, men alikevel fått mensen... Om du har hatt EL eller ikke kan kun bevises ved å ta tempen gjennom syklusen eller blodprøve rett etter menstrasjonene. En liten pekepinn som gjelder for meg, er at i EL-frie sykluser har jeg heller ikke mensensmerter ;)

Håper for din del at det ikke er manglende EL, men heller en graviditet som ikke vises på tester enda :)

Lykke til!

Skrevet

en annen mulighet er at el var forsinket (og at du ikke testet lenge nok for å få det med deg).... da vil mensen også bli forsinket.

Men du kan godt være gravid selvom det ikke vises på test enda.. noen lager hcg seint

Skrevet

Den dagen jeg skulle ha mensen og dagen før jeg skulle ha hatt den, hadde jeg vanlige mens smerter og murring i magen. Det var akkurat som vanlig, bare at jeg ikke hadde mensen.

Det er litt rart alt sammen for syklusen min har alltid vært veldig punktlig. Den har faktisk aldri vært forsinket. Håper bare at det ikke er noe galt med meg da :forvirret:

Har ikke testet på nytt enda, men hvis ikke mensen dukker opp i morgen får jeg teste på nytt da. Men har jo egentlig ikke noen symptomer på at jeg skal være gravid. Bare ømme pupper og litt vondt i korsryggen innimellom.

Åh, håper så utrolig masse at jeg skal være gravid. Da hadde jeg blitt verdens lykkeligste ;)

Men det er vel ingen vits i å skru opp forventningene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...