Gå til innhold

Bryllupsfesten hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:bryllup: Hei.

Skal gifte meg i kirken,har ikke bestemt dato ennå.Men alt er under planlegging,og lurer i den forbindelse på om det er noen der ute som har hatt bryllupsfesten hjemme?

Skrevet

Vi hadde bryllupsfest hjemme. To stykker faktisk, en familiefest og en vennefest. Det var veldig vellykket, men mye jobb. Vi laget all maten selv. Ca 40 gjester tilsammen - vi har ikke så stor leilighet.

Skrevet

Vi har ikke hatt, men skal ha bryllupsfesten hjemme. Selve middagen foregår på restaurant, men vi skal ha kaker og kaffe og resten hjemme. Regner med det blir fint og håper det blir så bra vær at vi kan være ute også. :)

Skrevet (endret)

Jeg tenker at det blir mye jobb og stress - og på en sånn dag ville jeg helst bare slappe av og kose meg (noe jeg virkelig gjorde). Ellers ser jeg ikke noe galt i det - såfremt dere har plass :)

Endret av *Emma*
Gjest Gjest
Skrevet

Vi hadde ikke bryllupsmiddag hjemme, men vi hadde brunsj i hagen dagen etter (hadde bryllupsnatten hjemme). Vi hadde mange tilreisende, og ønsket en litt uformell samling dagen etter hvor vi hadde tid til å snakke med slektningene våre. Det var kjempevellykket, men vi hadde en venn som er kokk som lagde all maten, og slektninger som ryddet osv. Da hadde jeg tid til å ta meg av gjestene og det var deilig! Det går sikkert bra hvis du planlegger slik at andre kan ta seg av servering og rydding; det er ikke koselig med en stresset brud på festen!

Gjest Gjest
Skrevet
:bryllup: Hei.

Skal gifte meg i kirken,har ikke bestemt dato ennå.Men alt er under planlegging,og lurer i den forbindelse på om det er noen der ute som har hatt bryllupsfesten hjemme?

Hvis dere har stor hage så kan dere sette opp telt. Er jo fult mulig å leie inn catering osv selvom dere skal ha det hjemme også, dermed slipper dere alt stresset.

Skulle gjerne valgt en slik løsning vi hvis vi bare hadde hatt stor nok plass. Hvis du søker litt i gammle innlegg så tror jeg at du finner minst er par tråder til om hjemme/hage bryllup.

Hagebryllup 1

Hagebryllup 2

Skrevet

Vi skal ha hagebryllup 7.juli i hagen til mine foreldre. De har stor hage, og vi skal ha partytelt og cateringfirma. Da slipper vi å tenke på å gjøre så mye selv utenom å dekke bordene dagen før (og foreldra mine skal vel klippe plenen og luke litt i beda i forkant ;) ). Mor har også ordna et par damer til å koke kaffe og styre litt på kjøkken, siden cateringfolka drar før kakene. Gleder meg masse!

Gjest Gjest
Skrevet
Vi skal ha hagebryllup 7.juli i hagen til mine foreldre. De har stor hage, og vi skal ha partytelt og cateringfirma. Da slipper vi å tenke på å gjøre så mye selv utenom å dekke bordene dagen før (og foreldra mine skal vel klippe plenen og luke litt i beda i forkant ;) ). Mor har også ordna et par damer til å koke kaffe og styre litt på kjøkken, siden cateringfolka drar før kakene. Gleder meg masse!

Heldiggris :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvor leide dere partyteltet? Kan jeg spørre hva prisen ble? Hvor mange var dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...