Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det andre som har hatt problemer med å få levert bestillinger fra amazon det siste halve året? Jeg har bestilt flere ganger uten problemer, men siden jul har tre bestillinger uteblitt med beskjeden om at bestillingen er "undeliverable". Er jeg spesielt uheldig, eller har flere opplevd samme problem de siste månedene?

Siste meldinga kom i går. Jeg sendte en klage og fikk nå beskjed om at pakken hadde blitt returnert fra TYSKKLAND fordi den var "undeliverable". :slåss: Det er da søren meg ikke rart når jeg sitter her i NORGE og venter på den. :frustrert:

Argh!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Fikk en pakke for noen uker siden (amazon.co.uk), og det gikk helt smertefritt.

Sett om adressen din er i orden?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har heller ikke hatt problemer med dem etter jul, fikk en bestilling som ble delt opp i tre pakker, og alt kom fram raskt etter at det ble sendt.

Du bør sjekke adressen din, om den er rett, og om den kan forveksles med tyske adresser (fem siffer i postnummeret, og evt om stedsnavn likner).

Gjest Gjest
Skrevet

Adressen er riktig, postnummeret har bare fire siffer, og det står tydelig merket med Norway. Jeg har dessuten også flyttet i løpet av disse seks månedene, og jeg har altså hatt samme problemet på begge adressene.

Da er det vel bare jeg som er maks uheldig da. Etter tre mislykka forsøk frister det lite å bruke dem igjen.

Skrevet

Sikker på at det ikke sto at pakken var returnert TIL Tyskland? De (amazon.co.uk) har et lager der nede, jeg får stadig vekk engelske bøker sendt derfra når jeg bestiller fra Amazon. Jeg har forøvrig aldri hatt problemer med leveringen, og jeg bestiller mye fra Amazon...

Gjest Gjest
Skrevet

Det høres rart ut. Har du hatt problemer med annen post også, eller bare fra Amazon? Jeg har opplevd problemer i forhold til flytting og omadressering selv, men da merker man gjerne at mer av posten blir borte eller forsinket.

(Kom på en ting, om du får sånne omadresseringslapper på posten din, kan det hende postsortereren tror at pakka, om den er b-post, skal tilbake til avsender. Eller kanskje jeg husker feil... )

Kanskje en ide å høre med ditt lokale postkontor (eller nærmeste "skikkelige" postkontor) om problemet, feilen kan ligge hos dem også.

Og oppdater gjerne tråden om du får svar, alltid interessant hvorfor ting ikke kommer fram.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...