Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lanyah
Skrevet (endret)

Hva mener dere er typisk Gwen Stefani? Skal nemlig sminke noen som henne, òg da skal de skjønne at det er henne uten at jeg sier noe.

Jeg har tenkt på de typiske rocka klærene hennes, som gjerne er litt vid eller ikke vid dongeri bukse\ vanlig bukse, òg bikinioverdel med smykker osv.! Er dere enig?

Enn med make- upen? Trenger maaaaasse hjelp her!

Skriv HVA DU MENER! ;)

Endret av Lanyah
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rød leppestift, flytende eyeliner.. Kun det jeg kommer på..

Skrevet

Jeg ville funnet noen bilder fra siste CDen hennes og brukt den stilen kanskje. Evt tatt hele pakka med den stilen du nevner. HELHETEN er viktig!

Skrevet

Sånn umiddelbart tenker jeg knæsj-rosa/rød leppestift, flytende eyeliner og hvit skimmerøyenskygge (+ brune kontaktlinser, hehe)...

;)

Gjest Lanyah
Skrevet
Sånn umiddelbart tenker jeg knæsj-rosa/rød leppestift, flytende eyeliner og hvit skimmerøyenskygge (+ brune kontaktlinser, hehe)...

;)

Det er slik jeg tenker om henne ògså! ;) Men skulle bare hatt noe mer liksom...!

Brune kontaktlinser? Har hun brune øyner, eller bruker hun linser, vet du det? :)

Gjest Lanyah
Skrevet

Forresten, pleier ikke hun å ha en ganske tydlig lip liner? :sjenert:

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg er litt redd for om jeg kjører denne stilen, så er hun ikke SÅ lett å kjenne igjen...!

Skrevet
Jeg er litt redd for om jeg kjører denne stilen, så er hun ikke SÅ lett å kjenne igjen...!

Enig.

Men jeg tror det viktigste her er klærne, ikke sminken. Selv om Gwen "bestandig" bruker rød eller mørk lebestift, hadde jeg ikke tenkt på henne kun fordi en person hadde brukt det.

Hun som skal kles ut burde se litt ut sånn som disse bildene under, selv om det sikkert ikke er sånn Gwen ser ut akkurat nå, men det er allikevel lett gjenkjennelig synes jeg. F eks med slips, fargerike klær, masse armbånd, neglelakk og ekstremt blondt hår.

Det ene bildet av henne over her kunne jo lett forveksles med Christiana Aguilera.

Utvalgte bilder:

http://i32.photobucket.com/albums/d11/CMvi...fani-nude_7.jpg

http://www.mtctickets.com/concerts/images/no-doubt.jpg

http://i76.photobucket.com/albums/j28/fral...001no-doubt.jpg

http://www.concertshots.com/May%20Images/c...Atlanta5502.JPG

____

Den siste tiden har hun jo vært litt glad i asiatiske greier, så noe typisk japansk kan kanskje være noe tilbehør? (Tenker da på sånn japansk tegneserie- og leketing. Fargerikt og litt plastikkaktig.)

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Jeg synes dette er ganske typisk Gwen Stefani, og dette er ganske utypisk for henne. Litt for blek leppestift i forhold til det hun pleier å bruke

Skrevet

Jeg tror greia er å kombinere klassisk diva-sminke med litt crazy klær. Det er i hvertfall sånn jeg tenker om henne.

Gjest Lanyah
Skrevet

Tror nok jeg kjører noe à la slik; Gwen Stefani

Det er nok det som "er henne" i mine tanker.

Tusen takk for svar folkens! :tommel:

Kom gjerne med mer å si om dere har noe på hjertet ang. dette. Har hele helgen på meg! ;)

Skrevet
Brune kontaktlinser? Har hun brune øyner, eller bruker hun linser, vet du det? :)

Ser temmelig ekte ut for meg!

Tenkte bare at det ikke er så urtypisk for oss nordboere med sååå brune øyne, derfor mitt forslag om brune kontaktlinser!

;)

Skrevet

Når jeg tenker Gwen, tenker jeg knall røde lepper, flytende eyeliner, lange vipper og blek/naturlig hud.

Skrevet

ååh, hun er så nydelig:)

Sier som alle andre, knall rød leppestift/lipliner, markerte bryn og mye flytende eyeliner på de øverste vippene.

+ lange øyevipper rog fløyelshud.

Gjest Lanyah
Skrevet

Hun blir stylet slik som de fleste sier her! Uten tvil...! ;)

Har et spm. til jeg..., den rocka stilen hennes, er hun ikke sånn lenger nå? Har hun skiftet stil, eller dukker hun fremdeles opp av og til i de stilen nå i det siste ògså?

Gjest SuperMoo
Skrevet

Ser ut til at hun kjører en litt mer glamorøs stil nå.

Skrevet
Ser ut til at hun kjører en litt mer glamorøs stil nå.

Ja. Virker som hun har blitt mindre rocka etter at hun gikk solo. Men jeg tenker uansett på knall rød leppestift når jeg ser henne for meg (selv om hun ikke har det på dette bildet...).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...