Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Hva gir man til en gutt i dåpspresang? Noen tips?
Kayli Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Til vår gutt fikk vi: penger, bunadnål, ring, album med inngravert navn på, sølvskje og sølvkniv etter oldefaren. I tillegg hadde besteforeldrene opprettet en sparekonto for han i banken og satt inn noen kroner. Selv kjøpte jeg et lite gullsmykke til en gutt jeg var fadder for en gang. Andre idèer er sangbok, bok med Asbjørnsen og Moes samlede eventyr, barneservise eller barnebestikk. Tenk litt på hva gutten faktisk kommer til å bruke.
Gjest Leiababe Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Mange ting man kan kjøpe. I den forrige dåpen jeg var i fikk gutten bla. Sølvramme med fotoalbum bak til å ha bilder fra dåpen i, sølvkopp, sølvskje, kjede, sånn "sølvbeholder" til å ha dåpsattesten i, eventyrbok, et flott teppe, og endel andre ting jeg ikke kommer på i farte
Aurela Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 vi har kjøpt en kniv av slaget spikke og skogbruk.. Kjekt å ha når man blir litt eldre..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå