Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Var på UNN Tromsø med barnet mitt, og ble veldig overrasket da det viste seg at vi foreldre må sove på gulvet der :overrasket:

Syntes det var ekkelt, man ser jo så godt hvor skitten den nederste meteren av rommet er når man ligger på gulvet - og ikke så lett å sove nå man i tillegg til å dele rom med 3 andre barn med dertilhørende foreldre ligger og bekymrer seg for at deler av dyna skal havne på gulvet når man snur seg i søvne :forvirret:

Er det andre sykehus der det er vanlig? Vi har vært innom et par sykehus som ligger nærmere hjemme, og der fikk vi foreldre lov til å sove i seng.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan da umulig være vanlig :sjokkbla: Alle min tre barn har vært innlagt på sykehus, den minste mange ganger, men jeg har aldri opplevd at foreldrene må ligge på gulvet.

Har ikke hørt på maken, at det går ann :frustrert:

Skrevet
:overrasket: Høres ikke bra ut!
Skrevet

Det er nok desverre sånn mange steder. på barneavdelinger er det nok bedre kår for foreldre, uten at jeg har erfaring derfra. men på den avdleingne jeg jobbet på, var det få barn innlagt, og foreldre måtte noen ganger sove på klappseng ved siden av. som regel ordnet vi med skikkelig senger til de, men når det er begrenset med senger, blir ikke foreldre prioritert foran andre syke mennesker. foreldre er som regel friske og tåler ei natt i en stol ved siden av barnet. er det snakk om fler nette bør man få seng ja. men ikke alltid praktisk gjennomførbart

Skrevet

Den ene gangen mitt lille krapyl måtte bli over natten på sykehus var det seng til foreldrene ved siden av barnets seng.

Gjest baby-E
Skrevet

Uff dette hørtes ikke bra ut. men kan jo hende at det faktisk var manko på senger...

Den barneavdelingen jeg jobbet på før fikk alle foreldrene en seng ved siden av barnets seng. Men det var kun to enerom, hvor de sykeste barna sov på, eller måtte man dele med en til.

Skrevet

Mitt barn var innlagt på SIV for 2 år siden, å da fikk vi foreldre utdelt hver vår madrass som vi sov på gulvet ved barnas seng på.

Gjest Gjest
Skrevet

datteren min var innlagt på Haukeland i 4 dager. Hun hadde enerom fordi det var nesten tomt der, men jeg måtte likevel sove på madrass på gulvet..

Fibi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...