Gjest Trine Beate Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Jeg skal kjøpe extensjons, og det var en side som ble anbefalt, men nå finner jeg ikke det emnet lengre. Kan noen komme med noe. Har hatt sveiset, men da jeg tok de ut så håret mitt helt j**** ut, så nå MÅ jeg sette i noe for at det ikke skal se så tynt ut.
Gjest Sawannah Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 (endret) Styr unna pilus, keratinet deres er elendig, og blandet med lim. Helt jævlig å få ut Kjøp og salg annonser (bruk vårt bruktmarked i stedet) er ikke tillat. - lillesky (mod) Endret 8. juni 2007 av lillesky
Fam Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 (endret) Sy på! Det sliter minst på håret. Endret 1. februar 2008 av Fam
Ce'Nedra Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 Er ikke sikker, jeg gjør det i Oslo hos en afrikansk dame. Hun er superflink. Men viktig at de er vant til å jobbe med nordisk hår i tillegg. Agathon Sax Frisør fikk jeg opp da jeg søkte, du kan jo sjekke opp?: Fjordgata 82, 7010 Trondheim, Tlf 73502210, Fax 73524425 Du får søke litt opp, og ringe å høre om de syr på da vettu Men det er mest innvandrere som gjør det, nordmenn bruker lim og sånn. Det skal jeg i alle fall ikke gjøre igjen. Alt håret som extensionsene var limt til, falt av
Ce'Nedra Skrevet 9. juni 2007 #10 Skrevet 9. juni 2007 Litt usikker på hva du mener med remser. Har bare prøvd å lime/sveise på og å sy på.
Gjest Tanita Skrevet 9. juni 2007 #11 Skrevet 9. juni 2007 Når det er remser og ikke "punkter" med hår. Jeg er litt dårlig på å forklare..
Ce'Nedra Skrevet 9. juni 2007 #12 Skrevet 9. juni 2007 Hmm.. Eller jeg er treig... Jeg har sydd på remser, men limt på punkter. Så vet ikke hvordan det er om man limer på remser..
Gjest Tanita Skrevet 9. juni 2007 #13 Skrevet 9. juni 2007 Åja, jeg vet veldig lite om det - men kanskje jeg misforsto da jeg var innom en salong en dag her, da tror jeg de sa at de limte på remser, men kan hende jeg misforsto de, for hvis en kan sy på og det sliter minst på håret så er det vel å foretrekke. Skal høre med de igjen. *Lyst på lengre hår*
Starkitten Skrevet 10. juni 2007 #14 Skrevet 10. juni 2007 Jeg kjøpte meg hair extensions clips på nettet for ca 2 mnd siden som jeg er strålende fornøyd med. Jeg tok de på før jeg skulle ut i kveld og tok de av meg i sted. Av og på, på 5 min, og så blir jeg såååå fin Fikk masse komplimenter for håret mitt i kveld også. Anbefales
Ce'Nedra Skrevet 10. juni 2007 #16 Skrevet 10. juni 2007 Jeg kjøpte meg hair extensions clips på nettet for ca 2 mnd siden som jeg er strålende fornøyd med. Jeg tok de på før jeg skulle ut i kveld og tok de av meg i sted. Av og på, på 5 min, og så blir jeg såååå fin Fikk masse komplimenter for håret mitt i kveld også. Anbefales Men det sitter ikke på hele tiden? Jeg synes noe med poenget med extensions er at folk skal tro det er ekte...
Starkitten Skrevet 10. juni 2007 #17 Skrevet 10. juni 2007 Jeg kan ha de på hele tiden hvis jeg vil også, men siden jeg trener en del, så blir det litt upraktisk for meg. Ikke er jeg helt rutinert med å ta de på heller, dvs at jeg må bruke glattetangen på mitt eget hår siden jeg har mye fall. Men nå har jeg sett meg ut wavy hår fra jessica simpson serien, så da regner jeg med jeg skal ha det lange håret på hele tiden.
Starkitten Skrevet 10. juni 2007 #18 Skrevet 10. juni 2007 Hvilken side var det? Jeg kjøpte det fra ett firma på ebay. Husker ikke hviket da jeg gjorde det på pcen hos en kamerat før jeg fikk meg paypal selv.
LilleOrkide Skrevet 10. juni 2007 #19 Skrevet 10. juni 2007 avanca.no var vist anbefalt i en annen tråd. Vurderer å bestille derfra selv. Håret skal festes med tape
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå