Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Trine Beate
Skrevet

Jeg skal kjøpe extensjons, og det var en side som ble anbefalt, men nå finner jeg ikke det emnet lengre. Kan noen komme med noe. Har hatt sveiset, men da jeg tok de ut så håret mitt helt j**** ut, så nå MÅ jeg sette i noe for at det ikke skal se så tynt ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv på pilus.no eller saras.no

Gjest Sawannah
Skrevet (endret)

Styr unna pilus, keratinet deres er elendig, og blandet med lim. Helt jævlig å få ut :(

Kjøp og salg annonser (bruk vårt bruktmarked i stedet) er ikke tillat.

- lillesky (mod)

Endret av lillesky
Skrevet

Sy på! Det sliter minst på håret.

Skrevet (endret)
Sy på! Det sliter minst på håret.
Endret av Fam
Gjest Tanita
Skrevet

Hvor gjør de det i trondheim? Syr på hår? :)

Skrevet

Er ikke sikker, jeg gjør det i Oslo hos en afrikansk dame. Hun er superflink. Men viktig at de er vant til å jobbe med nordisk hår i tillegg.

Agathon Sax Frisør fikk jeg opp da jeg søkte, du kan jo sjekke opp?:

Fjordgata 82, 7010 Trondheim, Tlf 73502210, Fax 73524425

Du får søke litt opp, og ringe å høre om de syr på da vettu :)

Men det er mest innvandrere som gjør det, nordmenn bruker lim og sånn. Det skal jeg i alle fall ikke gjøre igjen. Alt håret som extensionsene var limt til, falt av :(

Gjest Tanita
Skrevet

Sliter de som er på remser også?

Skrevet

Litt usikker på hva du mener med remser. Har bare prøvd å lime/sveise på og å sy på.

Gjest Tanita
Skrevet

Når det er remser og ikke "punkter" med hår. Jeg er litt dårlig på å forklare..

Skrevet

Hmm.. Eller jeg er treig... ;)

Jeg har sydd på remser, men limt på punkter. Så vet ikke hvordan det er om man limer på remser.. :)

Gjest Tanita
Skrevet

Åja, jeg vet veldig lite om det - men kanskje jeg misforsto da jeg var innom en salong en dag her, da tror jeg de sa at de limte på remser, men kan hende jeg misforsto de, for hvis en kan sy på og det sliter minst på håret så er det vel å foretrekke. :) Skal høre med de igjen. *Lyst på lengre hår*

Skrevet

Jeg kjøpte meg hair extensions clips på nettet for ca 2 mnd siden som jeg er strålende fornøyd med. Jeg tok de på før jeg skulle ut i kveld og tok de av meg i sted. Av og på, på 5 min, og så blir jeg såååå fin :)

Fikk masse komplimenter for håret mitt i kveld også. Anbefales ;)

Skrevet
Jeg kjøpte meg hair extensions clips på nettet for ca 2 mnd siden som jeg er strålende fornøyd med. Jeg tok de på før jeg skulle ut i kveld og tok de av meg i sted. Av og på, på 5 min, og så blir jeg såååå fin :)

Fikk masse komplimenter for håret mitt i kveld også. Anbefales ;)

Men det sitter ikke på hele tiden? Jeg synes noe med poenget med extensions er at folk skal tro det er ekte...

Skrevet

Jeg kan ha de på hele tiden hvis jeg vil også, men siden jeg trener en del, så blir det litt upraktisk for meg. Ikke er jeg helt rutinert med å ta de på heller, dvs at jeg må bruke glattetangen på mitt eget hår siden jeg har mye fall. Men nå har jeg sett meg ut wavy hår fra jessica simpson serien, så da regner jeg med jeg skal ha det lange håret på hele tiden.

Skrevet
Hvilken side var det?

Jeg kjøpte det fra ett firma på ebay. Husker ikke hviket da jeg gjorde det på pcen hos en kamerat før jeg fikk meg paypal selv.

Skrevet

avanca.no var vist anbefalt i en annen tråd. Vurderer å bestille derfra selv. Håret skal festes med tape

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...