Gjest Verdens verste husmor Skrevet 9. juni 2007 #21 Skrevet 9. juni 2007 Takk for svar til alle! Jeg prøvde å se på den ene profilen som gjest for å se hvilket bilde av meg/familien som lå ute på facebook, men da måtte jeg oppgi passordet til mailen min, og det var jeg ikke interessert i...
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2007 #22 Skrevet 9. juni 2007 Takk for svar til alle! Jeg prøvde å se på den ene profilen som gjest for å se hvilket bilde av meg/familien som lå ute på facebook, men da måtte jeg oppgi passordet til mailen min, og det var jeg ikke interessert i... Hm.. du har kanskje hotmail adresse ? Det er vel en funksjon innebygget i facebook der man kan sjekke om alle kontaktene man har på msn også er på facebook, da må du vel logge deg inn på hotmailen.. ? Har aldri hatt hotmail, og kommer aldri til å ha det, registrerte meg med start.no mailadresse på facebook..
Gjest Verdens verste husmor Skrevet 10. juni 2007 #23 Skrevet 10. juni 2007 (endret) *slettet* Endret 6. september 2007 av Verdens verste husmor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå