Gjest Gjest_Jenta_* Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Noen som har erfaring med å bleke hår på f.eks armer, under armhulene osv? Når jeg barberer armhulene, så ser man alltid etter jeg er ferdig at det har 'vært noe der' liksom.. Der det har vært hår er det mørkere enn ellers, hos de fleste andre er det jo helt fritt for hårsekker, prikker osv. Vil bleking av hårene gjøre dette bedre? Er det evt noe jeg gjør feil med barberingen under armhulene?
Kykkelikokos Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Jeg kan ikke se for meg at bleking av armhulene skulle gjøre saken noe bedre. Det du ser er jo hår som har vokst ut igjen, og håret vokser jo så fort at det umulig kan ha noe for seg å bleke armhulene. Det nye håret blir jo mørkt igjen. Ville heller ha prøvd å vokse bort håret.
ehv61 Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Det må jo svi noe inn i det granskauen??? Jeg hadde ikke gjort det.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har samme problemet - selv når jeg er nybarbert under armene ser man svarte prikker så det ser ut som om små hårstubber stikker ut. Løsningen for meg er å epilere under armene. Det gjorde j***** vondt de første gangene, men er ikke så ille nå lenger. De første gangene hjalp å gjøre det når jeg var sinna, da blåste jeg i smertene
snooops Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Har epilert armhulene mine i dag faktisk. Au au au!!! Nesten et år siden sist jeg gjorde det. Skal aldri la det gå så lang tid i mellom igjen! Har prøvd voks, men det ble det ikke mye greie på. Masse kliss og få hår som fulgte med. Hårene under armene vokser jo i så mange retninger at man må dra fra alle mulige kanter. Dessuten er det vel ikke så ålreit å måtte spare håret der for at det skal bli langt nok, i alle fall ikke om sommeren.
-Simba- Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Jeg er vel en av de som du ikke kan se at jeg har barbert meg. Grunnen er at jeg har meget lyse hår under armene, og de vokser veldig sent. Så jeg kan gå lenge mellom hver gang jeg barberer meg. Og enda da fikk jeg en gang ett kompliment at jeg så bra ut under armene. Merkelig kompliment når jeg tenker meg om..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå