Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Etter morgentoalettbesøket i dag fikk jeg kraftige smerter og skjønte med en gang at det var UVI. Sist jeg var til legen for dette fikk jeg dobbel resept da jeg er plaget med dette med jevne mellomrom. Denne pakken jeg jeg har er det ikke noe pakningsvedlegg i!!??? Jeg har glemt om man kan nyte alkohol sammen med Selexid eller vil virkningen forstyrres? Kan man f.eks. ta en øl, eller er det totalforbud? Jeg skal på konsert i helgen og det blir nok en utepils og to.. :-//// Takk for svar!!
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Det er ingen generell advarsel på felleskatalogen ved selexid og alkohol (men det er det på p-piller pga at det tar knekken på p-pillene), men jeg unngår det pga at jeg vil ikke svekke kroppen med alkohol når jeg er såpass syk som det jeg er når jeg har UVI.
Malama Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 når du har mistet/forlagt/ikke har tilgjengelig pakningsvedlegget, men har tilghang til nettet: Det finnes eletronsik http://www.felleskatalogen.no/pasientutgave/
Rainbow Brite Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Jeg hovnet opp og ble blå, men det er jo ikke sikkert at du blir det 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå