Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en pjokk på 5 år som helt plutselig har hele kroppen full av utslett.

Han har astma og matallergi, men det er under kontroll. Er det mulig å få utslett/eksem av nivea sin solkrem spray for barn ( den grønne) ??

Noen som har erfaring med utslett/eksem og solkrem ???

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Har en pjokk på 5 år som helt plutselig har hele kroppen full av utslett.

Han har astma og matallergi, men det er under kontroll. Er det mulig å få utslett/eksem av nivea sin solkrem spray for barn ( den grønne) ??

Noen som har erfaring med utslett/eksem og solkrem ???

Er det ikke soleksem da?

Skrevet

Jeg reagerer også voldsomt på Nivea-solkrem, så det er slett ikke utenkelig at det er den som er problemet. Jeg bruker ganske enkelt andre merker. Biotherm, Lancaster, L'oreal, et av apotekmerkene (Cosmologica eller noe sånt?) og Vichy er de merkene som fungerer best for meg. Utenom Nivea reagerer jeg på Piz Buin og Dr. Hauschka.

Gjest Marillia
Skrevet

Jeg får også utslett av solkremer fra Nivea, og holder nå på å teste ut Clarins - etter anbefaling fra min mor som har samme problemet med reaksjoner på enkelte solkremer. Har også prøvd litt en fra apoteket, Eucerin Sensetive, og så langt virker det som ikke den gir utslett. (Ble anbefalt denne på to forskjellige apotek, da jeg spurte etter milde solkremer som passer for oss som får lett utslett)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg får utslett av alle solkremer, så det kan nok være solkremen, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...