måneperle Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Håper noen har tips til hva vi kan finne på i guttens 8 års dag. Vi skal være hjemme, og kan være ute hvis været er bra. Greit å ha noe i bakhodet om leken skulle stoppe opp
*Emma* Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Den mest poppulære bursdagen min "snart 8 åring" har vært i var ute i skogen. Alle hadde med seg sykler og de hadde "cross løype" (dvs de syklet i gjørme og vann og over busker og kratt). Det er og en åpen plass i nærheten hvor de serverte mat og kaker og brus Vet ikke om dere har muligheten til noe slikt da men... så du skrev at dere skulle ha det hjemme - men om dere har noe skog i nærheten er vel det nesten "hjemme" også
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Nå som det er varmt går det jo an å fylle et basseng og sette på sprederen... Tur i skogen med grilling på bål Overnattingsbursdag - putt ungene i telt m/grilling og spøkelseshistorier Sjørøverbursdag - sorte søplesekker rundt bordet og mal på skjold osv. Parasoll til mast osv....
Helen Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Lage kart og la de gå på skattejakt, det pleier å være populært
Gjest Mayamor Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Tauttrekkingskonkurranse. Pil og bue på en skive. Sekke/stylte/sykkelløp. Evt 2 lag med flere øvelser. Legg fram adminton, fotball, ringkast, kubb etc og la barna selv bestemme. Lag en hindeløype av ting dere har i garagen/hagen. Legg noen steiner i en sirkel og lag bål barna kan steke sine egne pølser på spidd på. Pinnebrød, marshmellows er også greit å ha. Du og du jeg skulle ønske mine barn hadde bursdag nå istedet for november og desember...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå