Liskat Skrevet 12. juni 2007 #21 Skrevet 12. juni 2007 Er det ikke flere kinky damer med domina- drømmer og tanker her på KG:???? Jo.
Gjest Gjest30 Skrevet 12. juni 2007 #22 Skrevet 12. juni 2007 Jo. Jo??. Del litt med oss andre da vel !
Liskat Skrevet 12. juni 2007 #23 Skrevet 12. juni 2007 Jo??. Del litt med oss andre da vel ! Neh, vil ikke skremme bort folk heller.
Gjest Reven Skrevet 12. juni 2007 #24 Skrevet 12. juni 2007 Det er opptil mange med slike drømmer og lyster her. Antallet som har lyst til å være runkemateriale er atskillig mindre. Særlig blant de dominante damene.
Gjest Pax Skrevet 12. juni 2007 #25 Skrevet 12. juni 2007 Antallet som har lyst til å være runkemateriale er atskillig mindre. Særlig blant de dominante damene. Dette er til og med understreket i wikipedia: (...) ofte holder også dominaer en relativt lav profil for å unngå mas fra mer eller mindre underdanige menn.
Liskat Skrevet 12. juni 2007 #26 Skrevet 12. juni 2007 Japp, og så er det mange som ikke liker å fortelle så veldig mye av det personlige rundt det.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2007 #27 Skrevet 12. juni 2007 Normalt er jeg mer underdanig, men om vi skulle byttet roller for en kveld har jeg så absolutt noen tanker om hva det går an å finne på Tenner på smerte selv, så om han hadde hatt samme smak så kunne jeg nok ha gjort et forsøk, men vet ikke om jeg hadde hatt noe utbytte av det selv. For min egen del er det jeg tenner på å se en mann onanere og virkelig slippe det han har av hemninger, noe han ikke vil eller klarer. Men om han ikke hadde hatt noe valg, så hadde det antakeligvis vært et førstevalg. Se han bli bundet og sugd av en annen kvinne er også noe jeg fantaserer om, men jeg tror både han og jeg er for forsiktige med tanke på smitte til at det er noe som kommer til å skje.
Gjest Gjest30 Skrevet 13. juni 2007 #28 Skrevet 13. juni 2007 Det er opptil mange med slike drømmer og lyster her. Antallet som har lyst til å være runkemateriale er atskillig mindre. Særlig blant de dominante damene. Det er forstålig. Sorry ! Dette emne tenner meg, helt klart. Skulle gjærne hørt alle fantasier og historier av dominaene på KG. Gir meg her.
Gjest Huldra81 Skrevet 13. juni 2007 #29 Skrevet 13. juni 2007 Japp, og så er det mange som ikke liker å fortelle så veldig mye av det personlige rundt det. Er det mulig å være så selvhøytidelig. Liksom så mytiske og spesielle dere da. NOT.
Liskat Skrevet 13. juni 2007 #30 Skrevet 13. juni 2007 Er det mulig å være så selvhøytidelig. Liksom så mytiske og spesielle dere da. NOT. Selvhøytidelig fordi man ikke vil fortelle alle og enhver om de mest intime tingene man driver med? Fordi man heller deler slike fantasier og ideer med de som tenker på samme måte selv? Om jeg skulle dele/utlevere mine ideer og planer så ville jeg 1. fått en del svar som forteller meg at jeg er et sykt menneske og bør komme meg til psykologen, og 2. fått en del PMer fra menn som lurer på om jeg kunne tenke meg en ny slave (svaret er forøvrig nei, til de som måtte lure). Dette er forøvrig et forum med en relativt stor sjanse for gjenkjennelse, med mindre man er veldig nøye på å ikke røpe noe som helst om seg selv. At jeg er dominant er ingen stor hemmelighet, men detaljene om hva jeg driver med er ikke noe jeg har behov for å annonsere. Det som allerede er kjent her på forumet for min del er at jeg ikke ville hatt noe imot å være sammen med en transe, jeg liker menn som liker strømper og pene føtter, jeg er into BDSM og er veldig opptatt av mest mulig trygg og sikker utøvelse av den typen lek, samt at jeg har en del bøker som omhandler emnet. De som måtte være nysgjerrige om BDSM får heller sende en PM, så kan jeg gi pekepinner videre til informasjon om det.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #31 Skrevet 13. juni 2007 Hvis du jente fikk velge fritt på øverste hylle. Hva skulle du ønske å gjøre med din mann eller be han om å gjøre/utføre. Tenker på om det er noe spes du "så gjærne du skulle ha sett eller gjort", bare en gang..... Muligens på djevleskap eller for morro. Eks: Smake på seg selv, dildolek, runke spes steder, knulle deg på en spess måte, suge en mann!, fingre deg under en middag ute, osv.osv.osv Har tenkt litt på den og kommer frem til :Ingenting. Jeg tenner på at han bestemmer og at jeg er der for å gjøre som jeg får beskjed om Så det hadde blitt turn off for meg å skulle befale/be han om å gjøre noe.
Gjest Gjest30 Skrevet 13. juni 2007 #32 Skrevet 13. juni 2007 Har tenkt litt på den og kommer frem til :Ingenting. Jeg tenner på at han bestemmer og at jeg er der for å gjøre som jeg får beskjed om Så det hadde blitt turn off for meg å skulle befale/be han om å gjøre noe. Da er vi vel ganske like ,SUB begge to.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå