Gå til innhold

Hva ville du ?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest30
Skrevet

Hvis du jente fikk velge fritt på øverste hylle. Hva skulle du ønske å gjøre med din mann eller be han om å gjøre/utføre. Tenker på om det er noe spes du "så gjærne du skulle ha sett eller gjort", bare en gang..... Muligens på djevleskap eller for morro. Eks: Smake på seg selv, dildolek, runke spes steder, knulle deg på en spess måte, suge en mann!, fingre deg under en middag ute, osv.osv.osv

Videoannonse
Annonse
Gjest Ingen
Skrevet
Hvis du jente fikk velge fritt på øverste hylle. Hva skulle du ønske å gjøre med din mann eller be han om å gjøre/utføre. Tenker på om det er noe spes du "så gjærne du skulle ha sett eller gjort", bare en gang..... Muligens på djevleskap eller for morro. Eks: Smake på seg selv, dildolek, runke spes steder, knulle deg på en spess måte, suge en mann!, fingre deg under en middag ute, osv.osv.osv

Vi har vært sammen i 2 år og har prøvd penisring og div før. For litt siden satte jeg en hårstrikk rund pungen på han, noe som han tydeligvis likte. Men etter en stund fikk han problemer og ba om å ta den av. Derfor har jeg lyst til å strammet en strikk rund ballene og kukken til typen min før en middag med hans foreldre som han ikke kan ta av før vi går til sengs. Artig og sett ansiktsutrykkene etter noen timer.

Skrevet
Vi har vært sammen i 2 år og har prøvd penisring og div før. For litt siden satte jeg en hårstrikk rund pungen på han, noe som han tydeligvis likte. Men etter en stund fikk han problemer og ba om å ta den av. Derfor har jeg lyst til å strammet en strikk rund ballene og kukken til typen min før en middag med hans foreldre som han ikke kan ta av før vi går til sengs. Artig og sett ansiktsutrykkene etter noen timer.

Bare pass på at du ikke strammer for mye rundt slik at han mister blodtilførselen ;)

Gjest girl80
Skrevet

Må man ønske noe da? Har ikke noen trang til å plage kjæresten min eller være ekkel på noen som helst måte !!

Hva er poenget ?

Skrevet

Det finnes plaging og det finnes plaging, dvs tennende og pirrende plaging. Jeg er for snill når jeg er dominerende i senga, synes jeg, og kunne gjerne dratt det enda lenger, men jeg klarer liksom ikke å være for "slem", selv om jeg for hans del gjerne kan være det. Så mine dominante fantasier er å bli en flinkere Domina. Men nøykatig hva og hvordan holder jeg for meg selv. :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Tvinge han til å suge en annen mann kanskje :sjarmor:

Skrevet
Må man ønske noe da? Har ikke noen trang til å plage kjæresten min eller være ekkel på noen som helst måte !!

Hva er poenget ?

Hvorfor ikke? Etter min mening så kan sexlivet bli rutine og kjedelig om man ikke gjør noe ekstra en gang i blant.

Om det er å plage noen eller være ekkel å ha seksuelle ønsker / fantasier så har man et litt forskrudd syn på seksualitet. Det er greit at ikke alle vil å ha noe annet enn A4/vanlijesex, men å ha ønsker eller fantasier trenger ikke bety at det blir noe mindre A4/vanlijesex utav det.

Gjest Gjest
Skrevet

Spesielt når han lå på operasjonsbordet for å få den amputert... :murvegg: Det du synes er moro, kan faktisk være ganske farlig..GENI

Gjest Gjest
Skrevet
Spesielt når han lå på operasjonsbordet for å få den amputert... :murvegg: Det du synes er moro, kan faktisk være ganske farlig..GENI

..Det er derfor man ikke skal ha en penisring på mer enn 20-25 minutter av gangen..

Gjest Gjest
Skrevet
Tvinge han til å suge en annen mann kanskje :sjarmor:

Me too ! Digga å sett man min suge en annen mann til spruten sto utover ansiktet hans. Mest fordi han alltid ønsker å sprute meg i ansiktet og munn. Kommer aldri til å skje for han har homofobi, men å tvinga han til det hadde vært kult.

Gjest Gjest30
Skrevet
..Det er derfor man ikke skal ha en penisring på mer enn 20-25 minutter av gangen..

Må leve litt farlig vettu. Å ha en hårstrikk rundt pungen er vel ikke noe å skrike for, værre er det når frua bruker flathånda og klapser på dem..... Vondt og godt. Er det SYKT og farlig også..?? GENIET.

Gjest Huldra81
Skrevet

Gutten min er rompefiksert. Kommenterer alltid dameromper og skal alltid kose med rompa mi. Veit hans største ønske er å knulle meg i rompa, noe jeg ikke tørr. Skulle gjærne ha tatt min største dildo og knulla han hardt og lenge. Med henner og føtter bundet sammen så han ikke kunne gjøre motstand. Da skulle han ha fått.

Skrevet

Mye aggreissivitet og hevntanker her? For meg handler ikke dominans om det.

Gjest Huldra81
Skrevet
Mye aggreissivitet og hevntanker her? For meg handler ikke dominans om det.

Ja, enig. Normalt er jeg langt mer beskjeden. Er bare i PMS hummør i dag, og er forbanna på typen for noe helt annet.... Men, det hadde vært morro NÅ.

Gjest koosejenta
Skrevet

jeg ville ha kommandert han til å sjekke opp en gutt,og sagt at han måtte ta han med til et rom og begynne å kline med han der....

Jeg ville ha dukket opp på rommet senere og stått og sett på dem ei stund,kommandert han til å ta av buksene til gutten og sugd kuken hans,og svelget:)

Jeg liker også å binde fast gutten med eller uten blindfold...

Hisse han opp litt,for så å gå ut av rommet,,,,komme inn igejn om en liten stund..tatt av han blindfoldet og latt han se på at jeg brukte dildo på meg selv....

Spurt om han ville smake...

men sagt etterpå at det fikk han ikke nå...

Tatt på blindfoldet igjen..gått ut..kommet tilbake og slikket rompen hans våt og go så den åpnet seg.....

Sett på den harde kuken hans og latt han få suge dildoen min...

Hadde tatt på meg strap on min og knullet han sakte,og samtidig sugd kuken av og til...stoppet like før orgasmen...spurt om han ville komme...

Men sagt at det fikk han ikke enda....

gått ut igjen ....

kommet tilbake og sattmeg på ansiktet hans og bedt han slikke meg til en orgasme før han fikk sin egen....

Sugd kuken hans heelt ned så den fyller halsen...

bruke masse spytt,slikket ballene hans og rompa,brukt finger eller dildo og sugd han samtidig til en fantastisk orgasme....

Gjest Gjest30
Skrevet
jeg ville ha kommandert han til å sjekke opp en gutt,og sagt at han måtte ta han med til et rom og begynne å kline med han der....

Jeg ville ha dukket opp på rommet senere og stått og sett på dem ei stund,kommandert han til å ta av buksene til gutten og sugd kuken hans,og svelget:)

Hisse han opp litt,for så å gå ut av rommet,,,,komme inn igejn om en liten stund..tatt av han blindfoldet og latt han se på at jeg brukte dildo på meg selv....

Tatt på blindfoldet igjen..gått ut..kommet tilbake og slikket rompen hans våt og go så den åpnet seg.....

Hadde tatt på meg strap on min og knullet han sakte,og samtidig sugd kuken av og til...stoppet like før orgasmen...spurt om han ville komme...

gått ut igjen ....

kommet tilbake og sattmeg på ansiktet hans og bedt han slikke meg til en orgasme før han fikk sin egen....

bruke masse spytt,slikket ballene hans og rompa,brukt finger eller dildo og sugd han samtidig til en fantastisk orgasme....

Det var en kul fantasi. Det var i trå med hva for fantasier jeg ønsker å høre fra dere jenter. Noen flere i samme sjanger ???

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk nå nylig gjennomføre min lille frekke fantasi. Klabbe til kjæresten. Rett på trynet. Han ble litt i sjokk med det samme, men så fikk han greip om det selv og slo tilbake.

HEYYYY!!!!

Bedre sex har jeg ikke hatt. Ikke direkte voldelig, men litt på kanten. Jeg var så utav det av kåtskap at det gikk for meg mye fortere en jeg noen gang har kommet.

Å i tillegg ejakulerte jeg mye.

Sjefs;)

Skrevet

gått ut igjen ....

Så det finnes damer som synes at dominans er givende !! Flott og takk for en fin historie. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har lyst å se han sprute seg selv i ansiktet og munn, vært nære på noen ganger. Forslag til stilling?

Gjest Gjest30
Skrevet

Er det ikke flere kinky damer med domina- drømmer og tanker her på KG:???? :sprettoy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...