Gå til innhold

Servietter???

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvilke servietter bør man ha til middagen? Jeg har kjøpt servietter, men er nå redd for at det er litt "simple" servietter som heller egner seg til kaffen istedet...?? :cry:

Jeg er litt avhengig av at de er i sølvfarge, da fargene i bryllupet vårt er: sølv, dyp rød og hvitt.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i tykke, gode middagsservietter i sølvfarge?? (Jeg kan vel ha hvite egentlig, men med tanke på bordpynten og det andre jeg har kjøpt så passer det best med sølv.)

Takknemlig for svar :D

p.s: man skal nå tenke på alt også da...det er ikke "bare-bare" med bryllup! Det skal være sikkert og visst :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
man skal nå tenke på alt også da...det er ikke "bare-bare" med bryllup! Det skal være sikkert og visst

Så sant, så sant! :blunke:

Altså, selv skal vi ha festen på hotell, og dermed stiller de med tøyservietter, og ordner også en haug med andre ting som mange andre må tenke på...

Og jeg har vel gjerne ikke sett så mye på servietter, da, og heller ikke på sølvservietter...

Tenkte bare på de serviettene som de har på www.bryllupsbutikken.no

De har navn og evt. en illustrasjon trykket på. Tror ikke selve serviettene fins i sølvfarge, men du kan få trykket i sølv... Vet at en del har brukt de største av disse til middagsservietter...

Beklager at jeg ikke kunne være til mer hjelp...

Lykke til iallefall! :D

Skrevet

Hei !

Vi har valgt servietter fra Duni.

Jeg vet ikke om de har sølvfarget, men de har et bredt utvalg.

Våre er tykke og nesten lit linaktige.....

KAnskje du kan ringe dem å høre ??

Skrevet

Dunilin er veldig tykke og gode! men jeg har ikke sett dem i sølv......

Vi hadde helt hvite Dunilin til middagen. Til kaffe hadde vi burgunder kaffeservietter fra Papyrus Insignier med gulltrykk. Kjempekoselig!

Hvis du ikke finner sølvservietter, kan du kanskje ha hvite tykke med sølv inni. Og brette de slik at de i sølv synes? Hvis du skjønner.... Ble litt knotete forklart dette........ :roll:

Skrevet

Mener jeg har sett at Panduro selger sølv- og gull fargede servietter.. Du kan jo se der (var iallefall i det lille "vår-heftet" som kom for en måneds tid siden eller noe sånn!)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei,

Det var akkurat de sølv serviettene fra Panduro jeg har kjøpt :D

...de er faktisk i relativt god kvalitet, men jeg er redd det blir for "simpelt" om man ikke har slike megatykke servietter i nesten lin kvalitet...om noen skjønner hva jeg mener..?

Etter min mening blir det bra nok med de panduroserviettene egentlig...man tørker jo bare munnen og fingrene med dem - de fleste voksne bruker jo ikke serviettene som smekker :ler:

Noen benytter seg ikke av serviettene i det hele tatt.

Detter jammen meg vanskelig :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Prøv RanneiH

Hun har funnet servietter til oss med navn på ! - i sølv !

Skrevet

Vi hadde Dunilin-servietter og disse er veldig gode til middagen. Vi hadde de som var ltit ekstra store og ekstra tykke. Slike type servietter finnes i mange ulike farger (men alle er kanskje ikke i merket Dunilin). Ta en tur til gaveforretninger der de selger lys og slike ting, der har de ofte et stort utvalg i servietter i alle størrelser og jeg har også sett de i sølv der.

Til kaffen hadde vi små kaffeservietter i samme stil.

Skrevet

Holder fremdeles en knapp på

www.calligraphen.dk jeg...

Bestill deg en katalog og sett av en kveld... :wink:

(her kan du virkelig bruker penger(bl a på sølvservietter!!))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...