Gjest Bertine Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Kjøpte nylig en babywatcher av en privatperson på finn. Hun skrev i mail til meg at hun sendte brevpakken, en smartpost boblekonvolutt tirsdag 29 mai. Den ble sendt som a post. Den er ennå ikke kommet frem til meg. Hun sier hun har sendt inn ett etterlysnings skjema til posten, og at det tok en uke å få svar på det. Hun vil at vil skal dele utgiften, siden det "er tap for oss begge", så hun vil bare gi meg halvparten tilbake. Hva skal jeg gjøre? Er det noe håp om at jeg kan få pakken? Er det noe vits i at jeg ringer postens kundeservice, eller vil de ikke kunne gjøre noe? Det er jo ikke noe sporingsnummer på brevet heller. Vil hun jeg kjøpte av få erstatning?
Brukernavn Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Hvis hun hadde forventet at jeg skulle dekke halvparten hadde jeg forventet at hun kunne bevise at hun faktisk har sendt den..
Grooo Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Det er jo lurt å ringe Posten, for hvis hun snakker sant vil den jo før eller senere dukke opp noe sted og da vet de at det er du som skal ha den pakken. Hvis hun feks. har glemt å sette på avsender/mottaker er det jo ellers umulig for Posten å spore opp hvem som skal ha den. Men det kan jo også hende at du har blitt lurt da, dessverre
Luzi Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 er det ikke sporing på smartpost da? solgte ei bukse til ei en gang med smartpost, og da fikk jeg et nr. jeg kunne sende henne så hun kunne se hvor pakken var hele tiden.
Luzi Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 ikke for å stjele tråden din, men er det noen som vet om jeg kan sjekke på posten om ei har fått ei pakke jeg har sendt? sendte den for to uker siden, men hun sier hun ikke har fått den. så skulle likt å se om den er blitt borte, eller om hun har lurt meg, og har fått den men prøver å få pengene tilbake i tilegg.
monja Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 ikke for å stjele tråden din, men er det noen som vet om jeg kan sjekke på posten om ei har fått ei pakke jeg har sendt? sendte den for to uker siden, men hun sier hun ikke har fått den. så skulle likt å se om den er blitt borte, eller om hun har lurt meg, og har fått den men prøver å få pengene tilbake i tilegg. Så lenge du har sporingsnummer på pakken kan du se om den er henta ut.
Luzi Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 hadde ikke det, fikk beskjed å sende den som vanlig brevpost. så i bunn og grunn er det jo ikke min feil. det eneste som er kjipt er at jeg ikke får solgt noe der mer, fordi hun påstår at jeg aldri har sendt pakken.
monja Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 Du kan jo selvfølgelig ringe posten å spørre, men jeg ville ikke hatt for store forhåpninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå