Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, jeg vet vanskelig å skrive om dette men alltid greit å skrive litt ned på "papiret". Har nemlig dårlige forhold bak meg, og har nå møtt en ny en- som virker heeelt fantastisk, det er ikke måte på liksom.

Jeg er selvfølgelig mistenksom selv om han sier at han ikke tuller med meg, at jeg må tro på det- at han føler dette er helt spesiellt. Selv om vi ikke har sett hverandre så ofte pga omstendigheter har han ringt meg hveeer dag.

Likevel tviler jeg, tenk hvis han egentlig bare er ute etter sex- men er fordømt god til å skjule det? Eksen min ( da jeg var yngre ) var kun sammen med meg for sex..

Jeg kan ødelegge mye med mistenksomhet, damer der ute- det finnes vel snille og oppriktige menn også?

Ha en fin dag i :sol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det gjør det. Etter at jeg gjorde det slutt med x trodde jeg ikke det fantes ærlige menn, og ekte kjærlighet. Men så en dag kom det plutselig en ny mann inn i mitt liv. Han er alt. Og det er to år siden vi ble sammen og har nå hus sammen. Jeg vet det er vanskelig å ta sjansen igjen. Men jeg syns du burde prøve!

Lykke til :sol:

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

Nå ville du helst ha svar fra kvinner, men ja. Det fins oppriktige menn der ute. Jeg har aldri "jaget" noen bare for sex. Når jeg oppfører meg sånn som ham, er jeg forelsket, og ønsker hele pakken :)

Skrevet

Tro meg! Ikke hold tilbake, fordi du har blitt brent tidligere. Det blir du jo bare ulykkelig av!

Stå på, og masse lykke til! Måtte dette være mannen i ditt liv :sol:

Skrevet

Dumt å skjære alle over en kam. At x-en din var sammen med deg kun for sex, betyr ikke at alle menn er sånn.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes du skal gi denne karen en sjans jeg...

Finnes jo all slags folk der ute..heldigvis og uheldigvis..

Gjest Frøken Titt
Skrevet (endret)

Alle er vel inni perioder hvor man gir opp tanken på en ærlig og redelig mann eller kvinne, men de finnes. De dukker opp når du minst venter det.

La det flyte, og ikke tenk så mye over at han kan være sånn. Du finner det tidsnok ut, og blir du brent kan du i allefall ikke klage på at du aldri ga det en sjangse.

Endret av Frøken Titt
Gjest Tyrine
Skrevet

Jeg er også et brent barn, men har det kjempefint sammen med min nye kjæreste...

Det tar veldig lang tid for meg å åpne meg og slippe folk inngå meg... Og de som har tålmodighet til å vente er gjerne bra folk!

Sex ventet jeg også veldig lenge med i forholdet jeg er i nå, jeg trengte tid til å stole på han og vite at jeg ikke kom til å angre senere.

Prøv å legg merke til oppførselen hans, små ting du vanligvis ikke tenker så mye over, kan fortelle om han er oppriktig interessert eller ikke..

Har du møtt foreldrene hans, og fått et fint forhold til dem? Da er det forhåpentligvis stor sjangs for at han liker deg godt.

Hvis han "skjuler" der for familie og venner, og helst vil at forholdet skal være hemmelig, så er det vel noe som ikke stemmer?

Hvis en som liker deg forteller om vanskelige ting han har opplevd, kan det være et tegn på at han har tillitt til deg og vil at den skal være gjensidig, så dere kommer nærmere hverandre. Men en som bare er ute etter sex kan også mikse sammen en historie for å få medfølelse og kos.

Kunne nevnt mange ting en som er interessert ville gjort... Men når jeg tenker over det, vil de som er flinke "skuespillere" kunne gjøre mye de og, uten at lumske baktanker kommer til syne.

Gjest Tyrine
Skrevet

Nå husket jeg forresten at en jeg var sammen med for mange år siden, spurte om jeg ville komme på besøk hos han en helg. Vi bodde over en time fra hverandre og hadde ikke hilst på hverandres foreldre ennå. Vi hadde vært sammen i 4 uker, og jeg tenkte at dette måtte være seriøst, siden han ville at jeg skulle ligge over og møte familien hans. Jeg var 14 år da og han var snart 18, så han regnet nok med at jeg ikke fikk lov til å ligge over av mamma og pappa. Og det var vel det han ville! Bare late som at han hadde kjempelyst til at jeg skulle møte foreldrene, og innerst inne være trygg på at det aldri ville skje. Men jeg fikk lov, han ble sjokkert, men virka glad. Jeg hilste så vidt på foreldrene hans husker jeg, vi var for det meste på rommet hans. Vi var sammen i 5 måneder uten å ha sex, og på slutten spurte han om vi skulle forlove oss... Da fikk jeg panikk og dumpa han... Han virka som en utrolig bra gutt, jeg hadde det kjempefint mens vi var sammen, men det var jo bare kødd fra hans side, alt sammen!

I starten var jeg sint og følte meg dum som gikk på alt han sa og gjorde. Han fikk ikke det han ville ha da, så han surra bort endel måneder på venting for å ha sex med meg...

Men nå synes jeg det på en måte er greit at jeg oppdaget det. Jeg er veldig forsiktig når jeg møter menn, bruker lang tid på å bli kjent med dem, og er ikke naiv. Men på en annen side er jeg for reservert og alltid på vakt, veldig paranoid og tror ikke helt på at endel menn synes jeg er ei bra dame som de vil ble ordentlig kjent med.

Man må bare ta en sjangs, men prøv å tenk på små ting han gjør/ikke gjør, så finner du kanskje ut om han er bra eller ikke!

Gjest Gjest
Skrevet

Han svarer alltid med en gang på meldinger

Han ringer hver dag

Han reiser ut til meg sent/ venter på å få treffe meg ( omstendigheter gjør at det blir slik

Han sier han liker meg

Han gir meg komplimanger

Han vil selvfølgelig ha masse sex med meg

Han sier at hvis dette er det store så har han ikke behov for å møte fler damer ( han er godt voksen )

Han virker litt smånervøs/sjenert samtidig selvsikker

Han vil være med meg når det er tid til det-og sier det

Han snakker kosespråk med meg

Han snakker om kjærlighet

Jeg har aldri hatt grunn til å tvile, men jeg gjør det for det..

jeg er redd for at det bare er sex han vil ha, spurte om det- han sa det ikke var det-for da kunne han ringt til en dame som ikke stilte spørsmål. Denne mannen har alltid hatt "draget" for å si det slik..

kanskje han liker meg fordi han møter litt motstand, hvem vet... jeg så ikke for meg en ny mann i denne fasen av livet mitt, og trenger tid, men gi han en sjangs det skal jeg, savner han nemlig når vi ikke er sammen :sol:

• 3 måneder senere...
Gjest Gjest_Monica_*
Skrevet
Han svarer alltid med en gang på meldinger

Han ringer hver dag

Han reiser ut til meg sent/ venter på å få treffe meg ( omstendigheter gjør at det blir slik

Han sier han liker meg

Han gir meg komplimanger

Han vil selvfølgelig ha masse sex med meg

Han sier at hvis dette er det store så har han ikke behov for å møte fler damer ( han er godt voksen )

Han virker litt smånervøs/sjenert samtidig selvsikker

Han vil være med meg når det er tid til det-og sier det

Han snakker kosespråk med meg

Han snakker om kjærlighet

Jeg har aldri hatt grunn til å tvile, men jeg gjør det for det..

jeg er redd for at det bare er sex han vil ha, spurte om det- han sa det ikke var det-for da kunne han ringt til en dame som ikke stilte spørsmål. Denne mannen har alltid hatt "draget" for å si det slik..

kanskje han liker meg fordi han møter litt motstand, hvem vet... jeg så ikke for meg en ny mann i denne fasen av livet mitt, og trenger tid, men gi han en sjangs det skal jeg, savner han nemlig når vi ikke er sammen :sol:

Skrevet

Hvis :

1) Dere allerede har sex med hverandre

2) Du har det bra sammen

3) Han behandler deg pent

4) Du tives i hans selskap

Så spiller det jo egentlig ikke noen rolle hvilke intensjoner han har ?

Uansett så har man ingen garantier for at følelser som er der idag også er der i morgen , man må bare leve livet og se hva som skjer .

Det viktigste er imidlertid at du trives og har det bra med det du gjør og de du er sammen med .

Skrevet

Hvis du liker'n, så må du bare kjøre på.

Du kaster bort dyrebar hyggetid med han hvis du lurer for mye.

Du risikerer å bli såra alltid når du går inn i et nytt forhold.

Hva mannen er ute etter varierer sterkt. Noen sier hva som hlst for å få bra sex, noen mener hva de sier. Umulig å si hva akkurat han er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...