womanpower Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 jeg og kjæresten min er snart sammen i 1 år, hva slags gave skal jeg gi han eller hvordan feiringen feirer dere på 1 års dagen? :rødme:
Gjest mann 42 Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Ta med mat og vin og dra på skogstur. Gjerne til et tjern der dere kan bade nakne..
Amalie_85 Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Vi bare kosa oss sammen vi, og det skal vi i år og. kanskje spise ute eller noe. det er kjempe hyggelig med sånne dager, men vi syns det er nok dager å gi gaver på men jeg syns piknik hørtes ut som en god ide.
womanpower Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2007 Ta med mat og vin og dra på skogstur. Gjerne til et tjern der dere kan bade nakne.. Er jo en fin ide men bor jo i Oslo, så vet ikke om det er mulighet å bade nakne - er ikke kjent til det.... He he , men hadde vært herlig... Piknik i sola hadde vært flott, det passet perfekt siden det er på en søndag..... Nå skal jeg bare be om sola .........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå