Gjest :):):) Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Hei! Leser stadig om mennesker som finner "skatter" på bruktbutikker. Selv finner jeg aldri noen skatter, bare "gammel-dame" klær.... Dere som finner såkalte skatter; leter dere masse rundt omkring da? Og hva er egentlig en skatt? Har dere noen eksempler på noe som dere har funnet? Fint om dere også kunne anbefale noen butikker med brukte klær i Oslo Tusen takk for svar
murray Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Fretex i markveien er kjempefin. Der har de blant annet vesker, sko og skjerf. På St.hanshaugen ligger det en secondhand-butikk hvor du også kan finne mye fint. Siden den er litt mer bortgjemt, er sjansen større for å gjøre "et kupp" Sentrumsbutikkene er jo stappa med mennesker hver dag.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Mitt inntrykk er at i Markveien og omegnen er prisene så høye at selv om man finner kule ting går det ganske opp i opp... Men Fretex har noen avdelinger utenfor sentrum, f eks Brynseng eller Lillestrøm, hvor de ikke har plukket ut og priset potensielt hippe varer så høyt. Ellers er loppemarkeder (litt seint for vårsesongen, men) et bra tips.
Gjest Elfrida Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 For å finne skatter må man lete litt ja, stikke innom nå og da for eksempel. Eller bare ha skikkelig flaks. Og så er det noen som har et utrolig godt øye for sånt, og spotter utrolig kule ting der vi andre bare ser kjerrringklær.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Elsker bruktbutikker, fant en Chanel kjole fra haute couture kolleksjonen i Paris 2004 kolleksjonen. Pris 65 000 NORSKE kroner. Jeg betalte ca 850 kroner......utrolig men sant! Og den er EKTE.
tekopp Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Fretex i Markveien er ikke særlig imponerende, tror ikke jeg har kjøpt noenting der. Andre Fretex-butikker er mye bedre og der finner jeg ofte fine ting. En venninne tok meg med ut til Sandvika (i Bærum) og der fant vi en Fretex med UTROLIG mye fint! En second-hand skatt er jo så klart noe man bruker mye etterpå og som gjerne er "unik".
Eve Luna Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Jeg fant 2 sommerkjoler på UFF i storgata i Oslo. Betalte 160 kr for begge. Du må ha en åpen sinn når du går i sånne butikker. For de har bare en eksemplar av alt og det er ikke sikkert det er i ditt størrelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå