Gjest Pjusk Skrevet 10. mars 2003 #1 Skrevet 10. mars 2003 Jeg er forferdelig nysgjerrig (.... huff!), og synes det er gøy at noen av brukerene har lagt ut link til egne hjemmesider (f.eks. Koldbruna, Perser og Tobarnsmamma). Morsomt å få et ansikt som hører til nicket - det blir mer personlig slik. Har andre brukere egne hjemmesider dere linker til? Og hvordan opplever dere responsen på dette. Ubetinget positiv? Ubehagelig? Masse (uønskete) tips om layout osv? Eller er det de færreste som tør utlevere seg slik på nett? Jeg må innrømme at jeg synes det ville være vanskelig!!
Gjest Starya Skrevet 10. mars 2003 #3 Skrevet 10. mars 2003 Har hjemmeside, men det er bare en samleplass for ditt og datt. Gidder ikke gjøre noe utav det med telenors håpløse hjemmesidegenerator.
Nelle Skrevet 10. mars 2003 #4 Skrevet 10. mars 2003 Har opptil flere websider, men ville nok ikke lagt ut noe link. Altfor mange personlige opplysninger der... Nelle
Crazee Skrevet 10. mars 2003 #5 Skrevet 10. mars 2003 Du treng jo ikkje bruka heimesidegeneratoren då, Starya. Gjer det grundig frå botn sjølv i staden :-) Og ja, eg har heimesider. Aldri nokre ubehagelege responsar - tvert om har eg fått fleire positive, og ein del venner ;-) Har eit eige skjema der folk kan kjefta meg huden full om dei vil - for eg ber om all muleg kritikk. Dei som svarar likar stort sett det dei ser, men nokre seier òg kva dei ikkje likar så godt. Nokre gongar får eg gode tips, òg. (Melian: Eg har ikkje gløymt det du skreiv ;-)) Trur forresten det er ein del sider som har informasjon som bør oppdaterast etter kvart. I alle fall éi...
xeyes Skrevet 11. mars 2003 #6 Skrevet 11. mars 2003 Har eget domene og hjemmeside, men jeg gidder ikke linke opp til siden min fra her. Vil være litt anonym. Iallefall inntil videre. Er altfor mange sexye bilder der.. :ler2:
RoadQueen Skrevet 11. mars 2003 #7 Skrevet 11. mars 2003 Joda, jeg har også egen hjemmeside - men jeg synes ikke den hører til her. Siden er ganske allround og krever lite oppdatering, tilbakemeldingene på selve siden har vært ubetinget positive for min del.
Gjest Zalomine Skrevet 11. mars 2003 #8 Skrevet 11. mars 2003 Jeg har tenkt på å lage en i alle fall... Men tviler sterkt på at jeg ville legge linken dit her, for det blir litt privat, i forhold til at jeg skriver dagbok her... Samtidig skal denne også inneholde et bildegalleri, med forskjellige ting som jeg altså gjerne vil "vise frem", og det inkluderer jo f.eks vårt fadderbarn i Uganda, som jeg har snakket om i dagboka, og så gjerne ville vise frem.. Vet ikke helt hva jeg blir til å gjøre. Utleverer ganske mye i dagboka, det skal i alle fall IKKE finnes en link fra hjemmesida til KG. Enda jada, jeg vil gjerne ha mange nye brukere hit, men neitakk, ikke de som leser hjemmesida mi (stort sett bare familie og venner, tenker jeg)
Gjest Kira Skrevet 11. mars 2003 #9 Skrevet 11. mars 2003 Ja, jeg har en side. Men vil helst ikke opplyse om den her da det står mye personlig på den.
Tusenfryd Skrevet 11. mars 2003 #10 Skrevet 11. mars 2003 Jeg har dessverre ikke - enda - og det er ren sløvhet - for jeg har faktisk en utdannelse som burde tilsi at jeg hadde både en og to og flere... Jeg synes også det er morsomt å se andres sider, og se hvem jeg snakker med, liksom...
AUF Skrevet 11. mars 2003 #12 Skrevet 11. mars 2003 Jeg bruker Libero sitt opplegg :D Greit nok for familie og venner som vil se ungene. Men jeg driver og sliter med å lage en ordentlig side... :-? Det er jammen masse å sette seg inn i!!!!
Gjest sexysadie Skrevet 11. mars 2003 #13 Skrevet 11. mars 2003 Har en hjemmeside men kommer ikke til å legge den ut her da min kontroversielle oppførsel her inne kunne komme til utrykk for ekle provokasjoner ifra andre der ute i d fri.'
Gjest Starya Skrevet 11. mars 2003 #14 Skrevet 11. mars 2003 Du treng jo ikkje bruka heimesidegeneratoren då, Starya. Gjer det grundig frå botn sjølv i staden :-) Jada masa! Joda, jeg vet det kan gjøres på andre måpter, men jeg hadde starta opp noe allerede, og har minimalt med tid for hånden, så da får det bero inntil videre. Men før eller siden må jeg jo sette meg i sving...
Gjest Diva Skrevet 11. mars 2003 #15 Skrevet 11. mars 2003 Jeg har store planer om å lage min egen hjemmeside. Men jeg kommer absolutt ikke til å legge den ut her. Men jeg kunne da godt laget en "anonym" en og da (?) Kven kveit :-?
Linsi Skrevet 11. mars 2003 #16 Skrevet 11. mars 2003 Jeg tenker nesten hele tiden på og begynne å lage en, men så er jeg jo litt lat også da... Noen ganger begynner jeg på en, og så blir jeg ikke fornøyd og begynner på en ny. Dermed blir jeg jo aldri ferdig! Synes jeg burde klare det da, siden jeg har to års utdannelse innen faget, så en hjemmeside burde jeg vel få til. Vi får nå se hva det blir til :-?
Gjest Hilde Skrevet 11. mars 2003 #17 Skrevet 11. mars 2003 Jeg laget hjemmeside mens jeg studerte IT for noen år siden. Den ligger ute fremdeles, men jeg har ikke oppdatert den på 3 år, så enten må jeg slette den eller så må jeg oppdatere den. Har ikke lyst til å legge link til den her for i tillegg til bilder av meg og familien, så ligger min CV og alle personlige opplysninger der. Web design var min store interesse tidligere, og siden min er slik jeg liker web-sider - enkle og stilige, og ikke noe dill-dall. Har brukt uendelig masse tid på å få siden slik jeg ville.
Anabell Skrevet 11. mars 2003 #19 Skrevet 11. mars 2003 Ja' date=' jeg har en side. Men vil helst ikke opplyse om den her da det står mye personlig på den. [/quote'] Er det ikke din hjemmeside du har link til i profilen da?
Nala Skrevet 12. mars 2003 #20 Skrevet 12. mars 2003 Har hjemmeside. Akkurat ferdig med den. Men jeg vet ikke helt om jeg har lyst til å lenke til den herfra. Får se hva jeg finner ut etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå