Missycat Skrevet 6. juni 2007 #1 Skrevet 6. juni 2007 Jeg skal investere i nytt solpudder men vil for all del ikke ha et med glitter i... Har guerlain sitt glitter i? Har dere prøvd clarins sitt? Hvilke andre fantastiske solpudder anbefaler dere? Sol-sol-sool!
Gjest kakerlakk-hater Skrevet 6. juni 2007 #2 Skrevet 6. juni 2007 Det må vel værra solpudder fra guerlain det? ser 100% naturlig ut. (kul smiley)
Gjest kakerlakk-hater Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 nei, i de ensfarvede Guerlain-solpudderne såå... glitrer de ikke i d hele tatt nei. vær du trygg. har 1 selv, nr 20 tror jeg. men jeg er en blekfjert.
snooops Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Guerlain sitt er bra. Har hatt problemer med å finne riktig farge, men det er fordi jeg er så lys. Liker NARS Laguna også, men det har endel skimmer (selv om det ikke er så veldig synlig på huden).
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Purelux er fin, og rimelige prøver på. Du ruinerer deg med andre ord neppe når du leter etter rett farge
snooops Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Kom plutselig på id warmth. Kjempefin og naturlig farge. Men hvis du er lys må du være veldig lett på hånden, siden det er så pigmentert og mørkt.
Gjest kollektivet Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 anbefaler nok en gang NARS Laguna vel, jeg innbiller meg at den Laguna fra NARS inneholder endel skimmer? hvert fall med tanke på orgasm. http://a1377.g.akamai.net/7/1377/8278/2006...104006_hero.jpg see.. skimmer:P
Missycat Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. juli 2007 Takk for gode tips! Nå har jeg faktisk fått et solpudder av en venninne i gave - Clarins Sunshine Powder Compact, farge 01. Det er kjempefint, gir en flott glød og har ikke noe glitter i det hele tatt! Men neste gang blir det Guerlain eller NARS!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå