Gjest anneberit Skrevet 10. mars 2003 #1 Skrevet 10. mars 2003 har noen av dere noengang vært tiltrukket av din mannlige gynokolog og/eller flørtet med ham? jeg har en mannlig lege som jeg syns er et skikkelig lekkert mannebein og jeg sørger derfor for at jeg ofte er syk og fantaserer om at han vil tilby meg en gu foretatt av ham tjihihi.....
Gjest Bette Davis Skrevet 10. mars 2003 #2 Skrevet 10. mars 2003 min lege/gynekolog er kjekk, intelligent, morsom, smart, etc. mao: jeg trives med å gå til lege (Men jeg syns allikevel ikke gyn.undersøkelsen er direkte morsom av denne grunnen..)
Nelle Skrevet 10. mars 2003 #3 Skrevet 10. mars 2003 Har virkelig til gode å treffe en lege/gynekolog som tiltaler meg... Nelle
Sandman Skrevet 11. mars 2003 #4 Skrevet 11. mars 2003 Er det noen som kan bekrefte at det har vært en gynekolog i Oslo, med et etternavn med tysk opphav? ....han hette visst Fitzschnick... Forøvrig... gynekolog på islandsk, skal visstnok være Fitturtittur...
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2003 #6 Skrevet 11. mars 2003 Er det noen som kan bekrefte at det har vært en gynekolog i Oslo, med et etternavn med tysk opphav? ....han hette visst Fitzschnick... Forøvrig... gynekolog på islandsk, skal visstnok være Fitturtittur... (H)ehe...dette "innlegget" minner meg om et annet nick jeg så her en gang i fjern fortid - forfatteren kalte seg Derzod Uhmt...
Gjest sexysadie Skrevet 11. mars 2003 #7 Skrevet 11. mars 2003 Min X hadde ett problem med legen min fordi han var så pen men jeg må innrømme at jeg bare såg på ham som lege.
Edie Skrevet 11. mars 2003 #8 Skrevet 11. mars 2003 Legen min er kjekk, men har aldri følt meg noe tiltrukket av han. Kanskje fordi det er feil situasjon. Er jo som regel syk hvis jeg først er hos legen.... Og gleder meg heller ikke til gynekologisk undersøkelse hos han, selv som jeg ikke gruer meg. Men det har nok ikke noe med hans utseende å gjøre, men heller at han får meg til å slappe av og er så profesjonell i forhold til det
Gjest finken Skrevet 12. april 2003 #9 Skrevet 12. april 2003 jeg forstår at du fantaserer om det. Det er jo en fetish i seg selv, men det er jo enkelt hvis han er veldig lekker :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2003 #10 Skrevet 12. april 2003 Forøvrig... gynekolog på islandsk, skal visstnok være Fitturtittur...
Gjest Mel Skrevet 14. april 2003 #11 Skrevet 14. april 2003 Gode Gud - nei, vet du hva!! :o Jeg har opplevd alt for mange ekle kommentarer fra leger/fysioterapeuter etc. at min drømmelege: - er av typen "grå mus" - meget seriøs - godt voksen - interessert i problemet, ikke meg - har ikke humor
aline Skrevet 14. april 2003 #12 Skrevet 14. april 2003 Skrekkelig enig i Mels beskrivelse av "drømmelege"/GU!! Men han kan godt ha humor, men en tørr sådan, og ikke noe som engang kan TOLKES som lystig!!! Herregud, hadde jeg fått en GU-spes som jeg syntes var kjekk så ville jeg hoppa ned av stolen å beklaget meg for at jeg stakk av!!! :o Noe av det desidert MINST sexy og sensuelle jeg noen gang kan tenke meg må da være en GU, og legen som skal utføre den skal allerhelst være meget godt voksen, ha jobbet hovedsaklig med kun det i maaaaaange år og ikke tenke på det som noe annet en ett vilket som helst annet "lem"!!! Hadde jeg hørt noe humor som engang kunne TOLKES som sexrelatert hadde jeg blitt illsint uansett hvor kjekk han var, herregud, det er da ærlig talt kun PROFESJONELLE som får ta en slik undersøkelse!! ihvertfall på meg!!
chimp Skrevet 14. april 2003 #13 Skrevet 14. april 2003 Hvorfor kom jeg til å tenke på flg definisjon: GLORIFISERING=nysgjerrig gynekolog
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå