Gå til innhold

Sider med bilder av kroppens indre organer på nettet?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har hatt smerter i noen dager i underlivet. Det er ganske langt nede, omtrent der hvor beiner sitter festet til kroppen, og det er på innsiden, på venstre side.Hvilke organer har man der?

Dere kan sikkert ikke vite hva det er, men siden et legebesøk av diverse grunner ikke aktuelt på en god stund, hadde det vært fint å informere seg litt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

I lysken? Du har ikke bare fått lyskestrekk da?

Gjest Gjest
Skrevet

Om jeg ikke missforstår deg helt her, blindtarm og eggstokker.

Gjest Gjest_bellybutton_*
Skrevet
Om jeg ikke missforstår deg helt her, blindtarm og eggstokker.
Gjest Gjest_bellybutton_*
Skrevet

Blindtarmen er da vitterlig på h. side. :sjenert:

Men eggstokker finnes på begge sidene, og nederst på den v. siden befinner den nederste delen av colon, tarmen din seg. Kan jo hende det er den som verker også.. Uansett hvor flott og oversiktlige bilder du finner, er det vanskelig å finne ut hvor du verker. Ta en tur til legen når du har anledningen igjen, det er nok det beste..

Gjest Gjest
Skrevet
Blindtarmen er da vitterlig på h. side. :sjenert:

Det stemmer, surret med høyre og venstre i farten (og så skal ikke jeg ro meg i land med at det finnes noen få som er født med alle organer speilvendte :ler: Det er såpass skjelden at det skal mye til)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har hatt smerter i noen dager i underlivet. Det er ganske langt nede, omtrent der hvor beiner sitter festet til kroppen, og det er på innsiden, på venstre side.Hvilke organer har man der?

Dere kan sikkert ikke vite hva det er, men siden et legebesøk av diverse grunner ikke aktuelt på en god stund, hadde det vært fint å informere seg litt.

Bilder hjelper deg ikke, du kan ha refererte smerter.

Gå til legen, eller du kan bare ha det så "godt".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...